Top- en Flopstammen

DeletedUser58335

Guest
Gaat jullie echt niet lukken :D
helemaal mee-eens, ik begrijp de boosheid van de verhitte menigte wel, maar er zal vast wel een andere oplossing zijn voor dit probleem.
het probleem word er niet bepaald mee opgelost door iedereen te vervelen waarvan 4/5 nog niet eens pa gebruikt en normaal wil spelen.
 

DeletedUser61496

Guest
helemaal mee-eens, ik begrijp de boosheid van de verhitte menigte wel, maar er zal vast wel een andere oplossing zijn voor dit probleem.
het probleem word er niet bepaald mee opgelost door iedereen te vervelen waarvan 4/5 nog niet eens pa gebruikt en normaal wil spelen.

Lang geleden dat ik nog iemand verstandig heb horen spreken :p
 

DeletedUser

Guest
Na de beginners bescherming is Stack. toch al grote deels aangevallen en gecleard.
Geweldig straks die farm dorpjes. :)

Bovendien spelen van de 2800 leden (?) er maar 10 tot 20 serieus, en weten wat ze moeten doen.
 

DeletedUser

Guest
Na de beginners bescherming is Stack. toch al grote deels aangevallen en gecleard.
Geweldig straks die farm dorpjes. :)

Bovendien spelen van de 2800 leden (?) er maar 10 tot 20 serieus, en weten wat ze moeten doen.

Het is ook helemaal niet de bedoelin serieus te beginnne?

En grote deels gecleard?
Lijkt me sterk;)

of jullie moeten 2800 man hebben gecleard..:rolleyes:
 

DeletedUser48278

Guest
P0r! distantieërt zich van enig commentaar op stack. Dat het even duidelijk moge zijn.
 

DeletedUser

Guest
Het is ook helemaal niet de bedoelin serieus te beginnne?

En grote deels gecleard?
Lijkt me sterk;)

of jullie moeten 2800 man hebben gecleard..:rolleyes:

Elke wereld wordt wel serieus genomen door mensen, Ook al is het deze wereld. ;)

Bovendien houdt het nooit erg lang stand, aangezien de meeste opnieuw beginnen en deze wereld quiten.
De overige spelers worden dan wel aangevallen wanneer de beginners bescherming weg is aangezien ze hun troepen niet op orde hebben,
of gewoon wegens inactiviteit hun account verwaarlozen.

Dan is dat vrijwel zo rond.
 
Bovenaan