Forummod Klassieke wereld.

DeletedUser858

Guest
Wat een domme rot moderator.

Oh nee! Stel je voor dat ik nu een ban krijg voor schelden... :eek:

DownOnMe krijgt een ban voor het gebruik van woorden zoals; oude domme heks, lelijk, je zuigt, je stinkt, Sorry hoor... Maar laten we even realistisch zijn... wat is daar gescheld aan?

Ja het zijn harde woorden... maar dat als schelden bestempelen gaat wel erg ver, vooral om er direct tot 11 feb een AF ban aan vast hangen terwijl het al eeuwen die taal is op dit forum + het feit dat de classic nu bijna afgelopen is...


Erg smaakloze actie ;) Hopelijk zien we op de volgende classic een andere moderator -.-



OJA:
- Het ging om een post van 2 weken oud!
Blijkbaar wilt Zolid nog even snel de macht grijpen voordat de classic over is ofzo....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wat een domme rot moderator.

Oh nee! Stel je voor dat ik nu een ban krijg voor schelden... :eek:

DownOnMe krijgt een ban voor het gebruik van woorden zoals; oude domme heks, lelijk, je zuigt, je stinkt, Sorry hoor... Maar laten we even realistisch zijn... wat is daar gescheld aan?

Ja het zijn harde woorden... maar dat als schelden bestempelen gaat wel erg ver, vooral om er direct tot 11 feb een AF ban aan vast hangen terwijl het al eeuwen die taal is op dit forum + het feit dat de classic nu bijna afgelopen is...


Erg smaakloze actie ;) Hopelijk zien we op de volgende classic een andere moderator -.-



OJA:
- Het ging om een post van 2 weken oud!
Blijkbaar wilt Zolid nog even snel de macht grijpen voordat de classic over is ofzo....


ach wordt tijd eens mod reageert lolz

maar soit komt down gewoon met z'n ander forum account mr lisandro wel weer opdraven...
 

DeletedUser46302

Guest
of hij gebruikt anderen als medium...in de geest van downonme vertel ik je dus...


noooooooooobs!
 

DeletedUser858

Guest
maar soit komt down gewoon met z'n ander forum account mr lisandro wel weer opdraven...

Hmm... forumban opzettelijk ontwijken is verboden, daar staat dacht ik 6 maanden ban op... Maar aangezien hij standaard al wel actief is op 2 forum accounts.. Weet niet. Lijkt me strafbaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ach zolid woont Leuven be
en waar woont downonme Leuven be alle dorpje maar in buurt.... maar valt nog onder Leuven
 
Bovenaan