Top- en Flopstammen

DeletedUser48278

Guest
Re: Top-Flopstammen

Op welke loopafstand dan? Zou ik misschien je ingame mogen weten? Of is die geheim?

Niet heel grote loopafstand. Je mag me wel adden op skype (staat onder m'n avatar). Heb geen zin in haters die me spiken :p.
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Persoonlijk vind ik dat deze topic-titel niet correct is. Er wordt gesproken van Top- & Flopstammen echter wordt hier geen rekening gehouden met P0r!, wij zijn namelijk te goed om een topstam te zijn.
Ik stel voor dat het topic dus Top-Flop OF P0r! stammen gaat heten. Simpelweg omdat wij erboven staan...
 

DeletedUser48278

Guest
Re: Top-Flopstammen

Persoonlijk vind ik dat deze topic-titel niet correct is. Er wordt gesproken van Top- & Flopstammen echter wordt hier geen rekening gehouden met P0r!, wij zijn namelijk te goed om een topstam te zijn.
Ik stel voor dat het topic dus Top-Flop OF P0r! stammen gaat heten. Simpelweg omdat wij erboven staan...

Ik ben het niet met je eens Mark. Het ligt iet wat anders. Eigenlijk zou dit topic gewoon helemaal weg moeten, omdat niets in de buurt komt van P0r!. Er is toch ook geen topic met de naam 'noobs', waar de minder bedeelde spelers onder ons kunnen posten?

Er zou één topic voor stammen moeten zijn en dat moet gewoon de titel 'P0r!' hebben. De rest is gewoon irrelevant.
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Je kan overdrijven, maar ik zie wel enige potentie in p0r! :)
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Wat ben je met je skillz als wij jullie toch gaan kata'en
 

DeletedUser48278

Guest
Re: Top-Flopstammen

Wat ben je met je skillz als wij jullie toch gaan kata'en

Dat gaat tegen jullie policy in aangezien wij geen PA hebben. Ik bespeur hier enige jaloezie!

Niet vreemd natuurlijk, aangezien wij rebelleerden tegen het afschuwelijke regime van NoW26 en onze eigen weg insloegen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Wat ben je met je skillz als wij jullie toch gaan kata'en

Jij denkt dus dat het in P0r! alleen maar om de skills gaat, echter is dat natuurlijk niet zo. De spelers in P0r! bezitten ook allerlei andere vaardigheden, waar jij miss geen weet van hebt?
 

DeletedUser58239

Guest
Re: Top-Flopstammen

w22 boycot w26 ak 22BC26 is topstam

spam ten top:D

rest is flop
 

DeletedUser60895

Guest
Re: Top-Flopstammen

.Frozen Grace zuigt lol

Naamrip van mij en plaatje is ook geript van mij x)
 

DeletedUser

Guest
Re: Top-Flopstammen

Jij denkt dus dat het in P0r! alleen maar om de skills gaat, echter is dat natuurlijk niet zo. De spelers in P0r! bezitten ook allerlei andere vaardigheden, waar jij miss geen weet van hebt?

Vaardigheden om te kunnen fuseren?
 
Bovenaan