Spotprenten

DeletedUser

Guest
ieder is alleen maar barbaren aan het edelen, zo zal de wereld nooit sluiten :)

Dat is niet helemaal waar, barbarendorpen tellen niet mee voor de overwinningsvoorwaarde. Dus het wordt feitelijk juist makkelijker 75% te halen met veel barbs, je hebt veel minder dorpen nodig...
 

DeletedUser13822

Guest
daar heb je gelijk in, maar als je de stats bekijkt van de laatste tijd worden er voornamelijk alleen barbs geedeld. Wat niet veel invloed heeft op het snel(ler) beëindigen van w3. Daarvoor moet je vijanden uitschakelen en daar wordt nu amper nog van geedeld ; maw langer verloop van w3. En indien de voorwaarde niet veranderen durf ik gerust voorspellen dat w3 langer als de zomer zal duren aangezien er steeds meer en meer spelers van DA zullen verdwijnen wegens niets meer te beleven aan deze wereld :)
 

DeletedUser

Guest
daar heb je gelijk in, maar als je de stats bekijkt van de laatste tijd worden er voornamelijk alleen barbs geedeld. Wat niet veel invloed heeft op het snel(ler) beëindigen van w3. Daarvoor moet je vijanden uitschakelen en daar wordt nu amper nog van geedeld ; maw langer verloop van w3. En indien de voorwaarde niet veranderen durf ik gerust voorspellen dat w3 langer als de zomer zal duren aangezien er steeds meer en meer spelers van DA zullen verdwijnen wegens niets meer te beleven aan deze wereld :)

Ik durf te wedden dat er (vrijwel) geen spelers van DA meer zullen verdwijnen, de schifting is geweest.
 

DeletedUser

Guest
Dan wed jij denk ik risicovol.
Of misschien is het zo dat niemand nog op delete zal gaan.
Maar aan sitting ducks heb je ook niets.
Die kunnen dan met verloop van tijd nog een gevaar voor de vijand worden.

Als ik kijk naar het aantal spelers in DA afkomstig van *DTW*...
Het aantal actieve spelers daar, tis triestig ze.
 

DeletedUser

Guest
Onze helden van NEW...

13530200.jpg
 

DeletedUser

Guest
Haha xd Wel mooie. Maar toch nobel ik die BB's nog die in me cluster liggen voordat ik de boodschap achter deze spotprent ga opvolgen.



Lol, dat die tweede een foute text heeft maakt hem alleen maar leuker.

Het gaat hem meer over de diplomatiek dan over wat NEW nu daadwerkelijk edelt, maar dat zal je hopelijk wel begrepen hebben ;)
(wereld openhouden -> een beetje de EP'er uithangen)
 

DeletedUser5148

Guest

You're so awsome.

Ik hou nog steeds van je Billy!
ookal weet ik niet of jij nu in DA of Devil of whatever zit!
Ge zyt en blijft mynen ouden stamleider, rimowner, retard, tft-diplomaat waarbij ik moest zagen voor een BG...

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
I used to be a Flying Tiger like you, then I took an alliance to the knee :(
 
Bovenaan