Topspelers

DeletedUser51166

Guest
haha genieten hierzo,
ik heb in tijden niet meer zo gelachen.
ik kan vooral van deze post genieten:
"Ga weg noob.
Je staat zo verschrikkelijk erg voor schut nu, dikke troll.

Respect voor Turgon, niet vaak gezien dat iemand met 1 post zo erg de grond in is geboord
__________________
W20 - Zone X"

money, waarom reageer je niet meer op mijn pm's :S
geen zin meer om te discussieren?
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat money het hele stuk van zijn post op pagina 210 tot eind pagina 213 nog eens terug leest en denkt.... god wat heb ik hier een pak billekoek gehad :eek: maar goed hij zal er wel weer een draai aan geven nadat hij zijn revalidatie achter de rug heeft en dan begint het hele verhaal weer van voren af aan :p met als enige verschil dat hij zich bij een dreigend pak billekoek niet meer achter zijn gezondheid verstoppen kan.
 

DeletedUser

Guest
Bestaat er ook zoiets als een award voor de "Lafste speler van de dag?"

Ik ben namelijk nu het toppunt van lafheid aan het ontdekken.

  • Wetende dat ik morgen het ziekenhuis in ga,
  • een forse operatie moet ondergaan,
  • en de komende dagen in het ziekenhuis zal moeten blijven,
  • gevolgd door een pittige revalidatie,
  • heeft -Turgon- besloten om honderden aanvallen uit te voeren op al mijn dorpen.

Die verdient dus echt de award : Lafste speler van de dag !!!

Wel jammer voor hem dat de loyaliteit binnen zijn stam begint af te brokkelen, en dat zelfs stamleden van The V. OS aan me verlenen !!!

Erg sportief hoor als je weet dat een tegenspeler zich niet kan verdedigen, en niet van de VV's kan verwachten dat ze meer tijd gaan besteden aan mijn account, dan aan hun eigen account......
Waarom heb ik dit niet gelijk gelezen, kon ik je ook afzeiken :(

Maar als we toch over lafheid bezig zijn... backstab backstab backstab liegen backstab chanteren backstab liegen liegen backstab zeuren backstab wegrennen backstab overlopen backstab

jou w20 in een notendop

Met excuses naar Evi, ik was er niet vanuit gegaan dat het nodig zou zijn om deze pm op het forum te posten. Evi had ook een mooie strategie en heeft een hoop pech gehad en is wel degelijk een goede speler geweest.
Jou neem ik niets kwalijk. Ik geniet ervan dat hij eindelijk op zijn plaats gezet wordt. Jullie vielen me net te vroeg aan, anders had ik hem zelf gesloopt.

Ik denk dat de meesten nu wel door hebben waarom ik hem nu al ongeveer een jaar zo hard haat?? :)

En oh ja Money... Vrijdag ben ik terug op de wereld, en je gaat eraan :D

groetjes,
je beste maatje evi til
kusje

*wel succes met je herstel trouwens

edit:
Mmmm, ik zal niet uit de school klappen, maar =Turgon- is wel erg overtuigd van zijn stamleden, door te beweren dat zij geen OS zenden.
Ik ben niet de persoon die nu namen gaat lopen roepen, dit kan ik de betreffende personen niet aandoen, maar het bewijs is te vinden in mijn OS lijst.
Ik denk dat niemand in jou buurt je nog vertrouwd. Buiten Gregorian misschien die zelf een backstabber is, zeg maar je broertje.

met als enige verschil dat hij zich bij een dreigend pak billekoek niet meer achter zijn gezondheid verstoppen kan.

Bij de volgende aanval zal hij wel weer een wijn en kaasavond houden met vrienden, zijn beste excuus bij mij ooit :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
haha genieten hierzo,
ik heb in tijden niet meer zo gelachen.
ik kan vooral van deze post genieten:
"Ga weg noob.
Je staat zo verschrikkelijk erg voor schut nu, dikke troll.

Respect voor Turgon, niet vaak gezien dat iemand met 1 post zo erg de grond in is geboord
__________________
W20 - Zone X"

money, waarom reageer je niet meer op mijn pm's :S
geen zin meer om te discussieren?

Mijn opmerkingen zijn nu eenmaal baas.
 

DeletedUser52174

Guest
Pff jij bent net Media, woorden verdraaien enzo:p

Ssshh nu, want ik ben met mijn top10 bezig, anders wis ik je van m'n lijstje!!
 

DeletedUser52174

Guest
Account geblokkeerd

Ga niet op het forum over je blokkering klagen!

Reden voor je schorsing:

(reden houden we liever voor onszelf)

Je zal hiervoor voor 7 dagen aanvalbaar geblokkeerd worden.

Einde van de tijdelijke schorsing: 11.01.12 22:59
» Bezwaar indienen (alleen in uitzonderingsgevallen zinvol)
Tijdens de schorsing kun je worden aangevallen.

Laat de inhaalrace maar beginnen:)
En voordat het vragen begint: Ja, we hadden niet één, maar twee bans achter elkaar.
 
Bovenaan