Eerste Oorlog Gewonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Man man man... geloof je nu echt dat het wat uitmaakt wat jij te melden hebt over SSSP, ze gaan hun plannen echt niet aanpassen omdat er een paar zijn die hun volle mening maar moeten uiten.

En btw,je gaat van gericht naar de stam over naar gericht zijn op de persoon zelf, dat vind ik pas hypocriet ;)


Dit klopt idd, ik staarde me wat blind op het objectiefloze geflame van De Fokke.
 

DeletedUser

Guest
Of het nou een fusie is, een massa recruiting of hoe je het ook maar wilt noemen, het doet er eigenlijk niet echt toe. SSSP vond het kennelijk nodig om zich te versterken door middel van recruiting.

We kijken toekomst gericht inderdaad.

Dit zei je ingame tegen me:D

Byzantine op 04.01. om 01:32 uur
Die aanval is niets persoonlijk e. Maar ik hou niet van 1richtingsverkeerd. En jullie zijn de enigste die er nog wat van bakken en op af te zien zijn... :)

-----------

Op het AF komen je huidige posts het op het volgende neer: "Ik veracht de PLT-posts van Rukurt/Idunno/Flame-War."

En dan kom jij met een slap nerdy antwoord van "je moet het wel in hun context zien e".

:D:D

Met in de context zien bedoel ik, 1dag met jullie geflame kan er inderdaad door. Maar 4 dagen na je onnodige zever is er gewoon klein beetje over ;)

Waarom negeer je nu de post over jouw zo gehete fusie?

Dit klopt idd, ik staarde me wat blind op het objectiefloze geflame van De Fokke.

Objectloze? Yeah right,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48278

Guest
Man man man... geloof je nu echt dat het wat uitmaakt wat jij te melden hebt over SSSP, ze gaan hun plannen echt niet aanpassen omdat er een paar zijn die hun volle mening maar moeten uiten.

En btw,je gaat van gericht naar de stam over naar gericht zijn op de persoon zelf, dat vind ik pas hypocriet ;)

Jezus, er wordt hier toch steeds gezeurd om P&P en posts met niveau? Nou, hier zijn ze. Ga dan niet zeuren dat zijn mening over SSSP niet boeit.

Dat klopt op basis van onze ligging hadden we die spelers nodig om ons te versterken, dat is waar rekruteren voor is, althans in mijn ogen.
Gesprekken met 2 van die mensen waren overigens al voor zij in Baas! stapte.

Nouja, ik kan het jullie ook niet verwijten eigenlijk, de meesten van de leden zien er goed uit ;).
 

DeletedUser

Guest
We kijken toekomst gericht inderdaad.



Met in de context zien bedoel ik, 1dag met jullie geflame kan er inderdaad door. Maar 4 dagen na je onnodige zever is er gewoon klein beetje over ;)

Waarom negeer je nu de post over jouw zo gehete fusie?

Het komt op hetzelfde neer, zoals al beaamt werd door anderen.

Kennelijk was het huidige SSSP niet goed genoeg en hadden ze heel veel vers bloed nodig door alle toppers van Baas te rekruteren (wat overigens goede spelers zijn).
Wat ik hier van vind? Je bent nog een paar spelers van de top20 vergeten geloof ik

En ow, na 2 dagen is de liefde over? :eek: Je verandert wel erg snel van gedacht e
 

DeletedUser

Guest
Het komt op hetzelfde neer, zoals al beaamt werd door anderen.

Kennelijk was het huidige SSSP niet goed genoeg en hadden ze heel veel vers bloed nodig door alle toppers van Baas te rekruteren (wat overigens goede spelers zijn).
Wat ik hier van vind? Je bent nog een paar spelers van de top20 vergeten geloof ik

En ow, na 2 dagen is de liefde over? :eek: Je verandert wel erg snel van gedacht e

Omdat wij recruiten vonden wij SSSP niet goed genoeg. Doe er nu nog een zinvolle argumentatie bij. Bekijk de kaart voor en na de recruiting. Er is zoiets als inzicht in het spel, creeër je wel.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het ze makkelijk maken: http://twsmap.com/mapservice/nl25?&ti0=1790&tc0=0324fa&pi0=2013930&pc0=eeff00&pi1=2013119&pc1=eeff00&pi2=797048&pc2=eeff00&pi3=119745&pc3=eeff00&pi4=2012897&pc4=eeff00&pi5=2015362&pc5=eeff00&zoom=200&centrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=000000&grid=1&bm=1
Blijkbaar mist men wat inzicht hier, dat moet je ons niet verwijten hoor.

Nouja, ik kan het jullie ook niet verwijten eigenlijk, de meesten van de leden zien er goed uit ;).
Vind ik ook. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat klopt op basis van onze ligging hadden we die spelers nodig om ons te versterken, dat is waar rekruteren voor is, althans in mijn ogen.
Gesprekken met 2 van die mensen waren overigens al voor zij in Baas! stapte.

Dat wilt veel zeggen over die 2 mensen...
 

DeletedUser

Guest
Omdat wij recruiten vonden wij SSSP niet goed genoeg. Doe er nu nog een zinvolle argumentatie bij. Bekijk de kaart voor en na de recruiting. Er is zoiets als inzicht in het spel, creeër je wel.

Blijkbaar wel.

Ik ga ervan uit dat als zoveel sollies tegelijkertijd aangenomen worden toch wel erg nodig was :)

En hiermee wil je dus duidelijk maken dat de ligging van SSSP erg slecht was, of toch niet goed?.
Dan concludeer ik idd dat het huidige SSSP niet goed was.

We zullen wel zien of dit wel werkt, lijkt me toch wel een risico. Zoveel nieuwe gezichtjes er plots bij, zoveel nieuwe extra diverse persoonlijkheden erbij, zoveel extra meningen om rekening mee te houden. Lijkt me toch dat het broodnodig was als je dat risico neemt.

Of jullie zijn gewoon ranggeil:D, maar laten we daar niet van uitgaan.
 

DeletedUser48278

Guest
Veel nieuwe leden in één keer erbij kan vaak slecht uitpakken inderdaad.
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar wel.

Ik ga ervan uit dat als zoveel sollies tegelijkertijd aangenomen worden toch wel erg nodig was :)

En hiermee wil je dus duidelijk maken dat de ligging van SSSP erg slecht was, of toch niet goed?.
Dan concludeer ik idd dat het huidige SSSP niet goed was.

We zullen wel zien of dit wel werkt, lijkt me toch wel een risico. Zoveel nieuwe gezichtjes er plots bij, zoveel nieuwe extra diverse persoonlijkheden erbij, zoveel extra meningen om rekening mee te houden. Lijkt me toch dat het broodnodig was als je dat risico neemt.

Of jullie zijn gewoon ranggeil:D, maar laten we daar niet van uitgaan.

Tussen de ligging van SSSP die niet optimaal is, of SSSP niet goed genoeg is, groot verschil. Maar goed, als dat je indruk is over SSSP? Waarom steek je dan zoveel tijd. Als het toch een bende noobs is. Waarom je er dan druk inmaken? Waarom erop in gaan?

Lijkt mij nergens voor nodig toch? :rolleyes:

Veel nieuwe leden in één keer erbij kan vaak slecht uitpakken inderdaad.

Dat kan ook de reden zijn waarom we zolang hebben gewacht, daaruit blijkt meestal de motivatie waarin een lid zich bevind om de stam te joinen.
 

DeletedUser

Guest
Klopt idd, maar dan heeft het toch niets te maken met de discussie?

BTW: ik heb niks tegen jullie rekrutering.
Hangt af van het doel van die gesprekken. :p

Njuah laat ik het anders zeggen, al zaten ze niet in baas! was de rekrutering hetzelfde.
 

DeletedUser48278

Guest
Dat kan ook de reden zijn waarom we zolang hebben gewacht, daaruit blijkt meestal de motivatie waarin een lid zich bevind om de stam te joinen.

Dat is zeker waar. We zullen zien hoe het uitpakt. I'll keep watching you :verkenner:.
 

DeletedUser

Guest
Tussen de ligging van SSSP die niet optimaal is, of SSSP niet goed genoeg is, groot verschil. Maar goed, als dat je indruk is over SSSP? Waarom steek je dan zoveel tijd. Als het toch een bende noobs is. Waarom je er dan druk inmaken? Waarom erop in gaan?

Lijkt mij nergens voor nodig toch? :rolleyes:



Dat kan ook de reden zijn waarom we zolang hebben gewacht, daaruit blijkt meestal de motivatie waarin een lid zich bevind om de stam te joinen.

Ja want ik heb vooral gezegd dat SSSP uit noobs bestaat. In een ander topic (Golden Awards) heb ik vandaag nog gezegd dat SSSP zeker goeie spelers heeft.

Maar als je verder wil gaan met me leugens in de mond te leggen, doe lekker verder dan :eek:

Ik ga wat blokken
 

DeletedUser

Guest
Ja want ik heb vooral gezegd dat SSSP uit noobs bestaat. In een ander topic (Golden Awards) heb ik vandaag nog gezegd dat SSSP zeker goeie spelers heeft.

Maar als je verder wil gaan met me leugens in de mond te leggen, doe lekker verder dan :eek:

Ik ga wat blokken

Dan snap ik het punt niet dat je wilt bereiken door je gezever op af.
 

DeletedUser

Guest
Dan snap ik het punt niet dat je wilt bereiken door je gezever op af.

1 Aantonen dat jij een hypocriet bent (bewijs geleverd)
2 Discussie openen waarom jullie plots zoveel leden tegelijkertijd aannemen.
 

DeletedUser

Guest
1 Aantonen dat jij een hypocriet bent (bewijs geleverd)
2 Discussie openen waarom jullie plots zoveel leden tegelijkertijd aannemen.

Ik kan dan wel een hypocriet zijn, ik maak mijn stam allerminst belachelijk ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan dan wel een hypocriet zijn, ik maak mijn stam allerminst belachelijk ;)

Leuk dat je het zelf toegeeft.

En stam belachelijk maken? Eerst vond je het toch allemaal zo geweldig? Jezus :D Maak jij jezelf nou maar niet belachelijk ;)

Succes SSSP, de ligging is zeer interessant en zelfs mooi te noemen, leuke vorm :) . Als het intern allemaal goed loopt met alle nieuwe leden kan dat wel een geduchte stam worden
 

DeletedUser

Guest
Leuk dat je het zelf toegeeft.

En stam belachelijk maken? Eerst vond je het toch allemaal zo geweldig? Jezus :D Maak jij jezelf nou maar niet belachelijk ;)

Succes SSSP, de ligging is zeer interessant en zelfs mooi te noemen, leuke vorm :) . Als het intern allemaal goed loopt met alle nieuwe leden kan dat wel een geduchte stam worden

1ste ga je SSSP aanvallen, en nu ga je even ophemelen. Over een hypocriet gesproken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan