Eerste Oorlog Gewonnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Misschien er maar eens over nadenken dan. En 10x zo grijs en saai? Het is niets anders dan de dagelijkse spam. En zoals ik al zei diegene die wel het kunnen appreciëren zijn stamgenoten of vriendjes/spammers a la Antho. Maar het meerdendeel van het AF zit echt niet op zulke topics te wachten. Maarja, dat is mijn mening en die weten jullie nu zo onderhand wel :p.

Dat kan je wel zeggen.

Je claim is wel vrij weinig waard tenzij er nu 200 man oprecht komt zeggen dat ze het huidige AF W25 zonder dergelijke posts geweldig vinden :)
 

DeletedUser

Guest
Dat kan je wel zeggen.

Je claim is wel vrij weinig waard tenzij er nu 200 man oprecht komt zeggen dat ze het huidige AF W25 zonder dergelijke posts geweldig vinden :)

Je kan het ook even omdraaien. Veel appreciatie krijg je niet, ook ig niet. Maar goed, denk er het jouwe van, ik zal met die 200 het onze ervan denken
 

DeletedUser

Guest
Je kan het ook even omdraaien. Veel appreciatie krijg je niet, ook ig niet. Maar goed, denk er het jouwe van, ik zal met die 200 het onze ervan denken

Ingame? Waar baseer je dat nu weer op. Nog geen last van ondervonden. Maar goed wij doen ook geen pogingen om met stammen te fuseren die een goeie rang hebben.

Je mag ook wel kappen met lukrake dingen zeggen hoor.

Nu zeg ik tegen jou: je roept maar wat
 

DeletedUser

Guest
Ingame? Waar baseer je dat nu weer op. Nog geen last van ondervonden. Maar goed wij doen ook geen pogingen om met stammen te fuseren die een goeie rang hebben.

Je mag ook wel kappen met lukrake dingen zeggen hoor.

Nu zeg ik tegen jou: je roept maar wat

Grappig, dat jij nu hoeft te zeggen dat wij wat roepen. Terwijl je gewoon niets van die zaken afweet, de achterliggende reden nog maar weet, en tot zover ik weet is dit geen fusie.
 

DeletedUser

Guest
Grappig, dat jij nu hoeft te zeggen dat wij wat roepen. Terwijl je gewoon niets van die zaken afweet, de achterliggende reden nog maar weet, en tot zover ik weet is dit geen fusie.


Patatje Joppie Toegetreden 08th January 2012 - 13:09 30,609
I Syntax I Toegetreden 08th January 2012 - 13:09 14,594
Ugly duckling Toegetreden 08th January 2012 - 12:09 28,690
Master Roshi Toegetreden 08th January 2012 - 02:11 25,792
SwiftWaffle. Verlaten 08th January 2012 - 02:11 10,942
Klawier Toegetreden 08th January 2012 - 02:11 19,176
Klene- Toegetreden 08th January 2012 - 02:11 23,152


Ahzo, je laat de mindere leden achter ofwat. Proper
 

DeletedUser

Guest
Patatje Joppie Toegetreden 08th January 2012 - 13:09 30,609
I Syntax I Toegetreden 08th January 2012 - 13:09 14,594
Ugly duckling Toegetreden 08th January 2012 - 12:09 28,690
Master Roshi Toegetreden 08th January 2012 - 02:11 25,792
SwiftWaffle. Verlaten 08th January 2012 - 02:11 10,942
Klawier Toegetreden 08th January 2012 - 02:11 19,176
Klene- Toegetreden 08th January 2012 - 02:11 23,152


Ahzo, je laat de mindere leden achter ofwat. Proper

Van fusie naar mindere leden achter laten? Jongen jongen... Maak je eigen niet zo belachelijk :rolleyes:
Van slecht propaganda voeren, naar post zonder argumentatie en een vleugje uit tw stats. Waar jij gaat eindigen weet ik niet. Maar hoog zal het allessinds niet worden.
 

DeletedUser

Guest
Van fusie naar mindere leden achter laten? Jongen jongen... Maak je eigen niet zo belachelijk :rolleyes:

Heel cheap. Stelletje ranggeilers !:D

Ow ja, gezien ik niet meer discussie kan verwachten van de Fokke, en hij enkel het op een flamen kan zetten blijkbaar lijkt me dit een gepast einde om deze discussie te beslechten:
De Fokke (of ik zou hem eerder hypocriete k*t noemen, maar dat zijn mijn woorden uiteraard) zei dit na een vorige flamewar op het af tussen hem en mij, ondanks dat hij hier zegt dat hij PLT's posten haat, ja ondanks dat beste mensjes. :p

Byzantine op 04.01. om 01:23 uur
Zullen we [player]Ingame[/player] wat spammen
______________
Byzantine ... De Fokke

Ingame op 04.01. om 01:28 uur
Not sure if trolling ;)

Byzantine op 04.01. om 01:29 uur
Trek je het af maar niet veel aan man :)
______________
Byzantine ... De Fokke

Ingame op 04.01. om 01:31 uur
Dat doe ik helemaal niet hoor. Aan een premade waarin je iedereen toelaat zijn wat risico's aan verbonden. Iedereen kende elkaar wel, ook Daan kende ik. Maar niemand verwacht zoiets natuurlijk

Byzantine op 04.01. om 01:32 uur
Die aanval is niets persoonlijk e. Maar ik hou niet van 1richtingsverkeerd. En jullie zijn de enigste die er nog wat van bakken en op af te zien zijn... :)
______________
Byzantine ... De Fokke

Geloofwaardigheid =
0
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes:

Lul je er niet zo dom uit man. De feiten liegen niet.

Als je het over feiten wilt hebben.

Mocht jij nog maar denken dat het een fusie was, hoe verklaar je dit:
De Rotte Baas Verlaten 08th January 2012 - 13:09 3,150
Demadsen Verlaten 08th January 2012 - 13:09 5,915
p-j de beste Verlaten 08th January 2012 - 13:09 10,999
feiker Verlaten 08th January 2012 - 13:09 22,552
mastersver Verlaten 08th January 2012 - 13:09 3,471
svensol Verlaten 08th January 2012 - 13:09 7,543
Pinostino Verlaten 08th January 2012 - 13:09 7,512
Rabble Verlaten 08th January 2012 - 13:09 12,418
josos Verlaten 08th January 2012 - 13:09

Mocht je nog maar denken dat wij zomaar de eerste de beste aannemen hoe verklaar je dit.

356077.jpg


Rare fusie idd..

Heel cheap. Stelletje ranggeilers !:D

Ow ja, gezien ik niet meer discussie kan verwachten van de Fokke, en hij enkel het op een flamen kan zetten blijkbaar lijkt me dit een gepast einde om deze discussie te beslechten:
De Fokke (of ik zou hem eerder hypocriete k*t noemen, maar dat zijn mijn woorden uiteraard) zei dit na een vorige flamewar op het af tussen hem en mij, ondanks dat hij hier zegt dat hij PLT's posten haat, ja ondanks dat beste mensjes. :p


Geloofwaardigheid =
0

Je trapt je eigen ruiten, en die van je stam in. Maar goed, dat weten ze zelf ondertussen ook al ;)
En je moet het in de context plaatsten, ondertussen zitten jullie al 4 dagen het zelfde te roepen.
 

DeletedUser48278

Guest
Als je het over feiten wilt hebben.

Mocht jij nog maar denken dat het een fusie was, hoe verklaar je dit:


Mocht je nog maar denken dat wij zomaar de eerste de beste aannemen hoe verklaar je dit.

356077.jpg


Rare fusie idd..

Een verklaring kan zijn:

De slechtere leden zijn gekicked, en vervolgens moesten de overige leden nog een sollicitatie sturen aan SSSP, wat helemaal niet vreemd is bij een fusie. Jouw plaatjes bewijzen niet dat het géén fusie (halve fusie of whatever) is.
 

DeletedUser

Guest
Een verklaring kan zijn:

De slechtere leden zijn gekicked, en vervolgens moesten de overige leden nog een sollicitatie sturen aan SSSP, wat helemaal niet vreemd is bij een fusie. Jouw plaatjes bewijzen niet dat het géén fusie (halve fusie of whatever) is.

Laten we het er gewoon op houden, dat die spelers SSSP gejoint zijn.
 

DeletedUser

Guest
Je trapt je eigen ruiten, en ie van je stam in. Maar goed, dat weten ze zelf ondertussen ook al ;)
En je moet het in de context plaatsten, ondertussen zitten jullie al 4 dagen het zelfde te roepen.


Ik zal het in een context plaatsen maar dan nog iets duidelijker om te lezen voor je=
Jij bent zo hypocriet als maar zijn kan en bijgevolg ongeloofwaardig :)

Ik krijg meer en meer een glimlach op mijn gezicht bij elke extra flamereactie naast de kwestie/mijn vraag :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het in een context plaatsen maar dan nog iets duidelijker om te lezen voor je=
Jij bent zo hypocriet als maar zijn kan en bijgevolg ongeloofwaardig :)

Ik krijg meer en meer een glimlach op mijn gezicht bij elke extra flamereactie naast de kwestie/mijn vraag :)

Naast de kwestie, vraag?

Jij begon over propaganda, vervolgens over fusie, vervolgens over een gesprek. Vind je het nu niet raar dat ik je niet kan volgen? Moet je maar even afvragen wie niet op de vraag antwoord ;)
 

DeletedUser48278

Guest
Laten we het er gewoon op houden, dat die spelers SSSP gejoint zijn.

Klopt, het is ook niet heel relevant hoe je zoiets wilt noemen, het gaat om de feiten. De feiten zeggen dat SSSP kennelijk behoefte had aan een nieuwe rits spelers.
 

DeletedUser

Guest
Die leden hebben gewoon apart van elkaar gesolliciteerd, zijn apart behandeld en zijn op ligging gerecruteerd. En idd die leden hadden wij nodig omwille van de doelen die wij voor ogen hebben.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, het is ook niet heel relevant hoe je zoiets wilt noemen, het gaat om de feiten. De feiten zeggen dat SSSP kennelijk behoefte had aan een nieuwe rits spelers.

Je kan het ook zo interpreteren, wij trekken daar andere conclusies uit.
 

DeletedUser48278

Guest
Die leden hebben gewoon apart van elkaar gesolliciteerd, zijn apart behandeld. Zijn op ligging gerecruteerd, jammer hea. :)

Of het nou een fusie is, een massa recruiting of hoe je het ook maar wilt noemen, het doet er eigenlijk niet echt toe. SSSP vond het kennelijk nodig om zich te versterken door middel van recruiting.

Je kan het ook zo interpreteren, wij trekken daar andere conclusies uit.

Kun je hier andere conclusies uit trekken dat? Byzantine zegt zelf dat jullie zelf de spelers hebben gerecruit op basis van ligging (en capability neem ik aan). Tell me, wat is jouw conclusie?
 

DeletedUser

Guest
Naast de kwestie, vraag?

Jij begon over propaganda, vervolgens over fusie, vervolgens over een gesprek. Vind je het nu niet raar dat ik je niet kan volgen? Moet je maar even afvragen wie niet op de vraag antwoord ;)

Dit zei je ingame tegen me:D

Byzantine op 04.01. om 01:32 uur
Die aanval is niets persoonlijk e. Maar ik hou niet van 1richtingsverkeerd. En jullie zijn de enigste die er nog wat van bakken en op af te zien zijn... :)

-----------

Op het AF komen je huidige posts het op het volgende neer: "Ik veracht de PLT-posts van Rukurt/Idunno/Flame-War."

En dan kom jij met een slap nerdy antwoord van "je moet het wel in hun context zien e".

:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ik zal het in een context plaatsen maar dan nog iets duidelijker om te lezen voor je=
Jij bent zo hypocriet als maar zijn kan en bijgevolg ongeloofwaardig :)

Ik krijg meer en meer een glimlach op mijn gezicht bij elke extra flamereactie naast de kwestie/mijn vraag :)

Man man man... geloof je nu echt dat het wat uitmaakt wat jij te melden hebt over SSSP, ze gaan hun plannen echt niet aanpassen omdat er een paar zijn die hun volle mening maar moeten uiten.

En btw,je gaat van gericht naar de stam over naar gericht zijn op de persoon zelf, dat vind ik pas hypocriet ;)
 

DeletedUser

Guest
Of het nou een fusie is, een massa recruiting of hoe je het ook maar wilt noemen, het doet er eigenlijk niet echt toe. SSSP vond het kennelijk nodig om zich te versterken door middel van recruiting.
Dat klopt op basis van onze ligging hadden we die spelers nodig om ons te versterken, dat is waar rekruteren voor is, althans in mijn ogen.
Gesprekken met 2 van die mensen waren overigens al voor zij in Baas! stapte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan