Topspelers

DeletedUser

Guest
Bestaat er ook zoiets als een award voor de "Lafste speler van de dag?"

Ik ben namelijk nu het toppunt van lafheid aan het ontdekken.

  • Wetende dat ik morgen het ziekenhuis in ga,
  • een forse operatie moet ondergaan,
  • en de komende dagen in het ziekenhuis zal moeten blijven,
  • gevolgd door een pittige revalidatie,
  • heeft -Turgon- besloten om honderden aanvallen uit te voeren op al mijn dorpen.

Die verdient dus echt de award : Lafste speler van de dag !!!

Wel jammer voor hem dat de loyaliteit binnen zijn stam begint af te brokkelen, en dat zelfs stamleden van The V. OS aan me verlenen !!!

Erg sportief hoor als je weet dat een tegenspeler zich niet kan verdedigen, en niet van de VV's kan verwachten dat ze meer tijd gaan besteden aan mijn account, dan aan hun eigen account......
 

DeletedUser

Guest
Bestaat er ook zoiets als een award voor de "Lafste speler van de dag?"

Ik ben namelijk nu het toppunt van lafheid aan het ontdekken.

  • Wetende dat ik morgen het ziekenhuis in ga,
  • een forse operatie moet ondergaan,
  • en de komende dagen in het ziekenhuis zal moeten blijven,
  • gevolgd door een pittige revalidatie,
  • heeft -Turgon- besloten om honderden aanvallen uit te voeren op al mijn dorpen.

Die verdient dus echt de award : Lafste speler van de dag !!!

Wel jammer voor hem dat de loyaliteit binnen zijn stam begint af te brokkelen, en dat zelfs stamleden van The V. OS aan me verlenen !!!

Erg sportief hoor als je weet dat een tegenspeler zich niet kan verdedigen, en niet van de VV's kan verwachten dat ze meer tijd gaan besteden aan mijn account, dan aan hun eigen account......

stertke met je operatie, idd wel lelijk als dit echt zo is.

ik ga stuk als het fakes zijn:eek:
 

DeletedUser

Guest
Hij was er inderdaad van op de hoogte, maar wenst hier geen rekening mee te houden.

Toch kan ik -Turgon- ook wel begrijpen, als we met iedere RL situatie rekening moeten houden blijft er geen gevecht meer over. Er bestaat nog zoiets als vv's die ook kunnen deffen voor je, dat je anderen niet teveel wilt belasten begrijp ik, maar wanneer het goed geregeld is in een stam zijn er zat vv's die elkaar afwisselen wat de belasting minimaal maakt. Daarnaast, Maori. had op exodine ook niet rekening gehouden met de RL situatie, niet? Dat is dan wel in lichtere vorm, maar het komt op hetzelfde neer.
 

DeletedUser

Guest
@ money

Mijn persoonlijke mening eerst.
Id een klote streek hopelijk helpen je stamleden met een goed vv beleid om de schade te beperken.
En sterkte met je operatie, dat is weel belangrijker dat een spelletje.

Nu kan ik natuurlijk t niet laten om een lijntje te trekken mbt Bas op hèt freud acc.
Ik kan een paar van jou eigen quotes gaat pakken, maar dat doe ik maar niet. Wel wel ik zeggen dat er schijnbaar toch iemand van boven meekijkt en wat dingen wil duidelijk maken aan de stam Maori.. ;)

Maar t blijft een klote actie van de v.

Cluc
 

DeletedUser

Guest
Toch kan ik -Turgon- ook wel begrijpen, als we met iedere RL situatie rekening moeten houden blijft er geen gevecht meer over. Er bestaat nog zoiets als vv's die ook kunnen deffen voor je, dat je anderen niet teveel wilt belasten begrijp ik, maar wanneer het goed geregeld is in een stam zijn er zat vv's die elkaar afwisselen wat de belasting minimaal maakt. Daarnaast, Maori. had op exodine ook niet rekening gehouden met de RL situatie, niet? Dat is dan wel in lichtere vorm, maar het komt op hetzelfde neer.

Hier wil ik nog aan toevoegen dat je zelf aangeeft een lange tijd weg te zijn (revalidatie meegerekend), moet -Turgon- dan al die tijd wachten tot je weer terug bent, omdat je geen vv's wil belasten? Sorry hoor...

En jah, nieuwe post :) Geen zin om weer aan te passen
 
Bovenaan