Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Ik heb wat overbodige spam verwijderd, excuseer me als daar ook een OT post bij zat.
 
Reactiescore
323
Kom op Vincke, het is een nieuwe mod, is vrij soepel, dan moet je er geen misbruik van gaan maken.
Beetje meewerken mag wel...

OT: Hoe lang gaat ~H~ het nog redden?

Niet lang vrees ik. Als sweet en TFc een beetje dooredelen zijn staan ze binnen een maand flink achter :(
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel slecht van Hercules hoor, samen met H52 hadden ze een onwijs goed cluster waar je heel veel mooie aanvallen kon doen.
Mijn buurman robbie was op een inactief momentje het haasje door h52 en als hercules daar aan mee gedaan had was er veel leed geweest.

Jammer dat zo;n oude stam op W21 geen hol meer voorsteld.
 

DeletedUser

Guest
ik wil ook een bedankje van graspop! :( dan zal ik liever voor je zijn!:D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel slecht van Hercules hoor, samen met H52 hadden ze een onwijs goed cluster waar je heel veel mooie aanvallen kon doen.
Mijn buurman robbie was op een inactief momentje het haasje door h52 en als hercules daar aan mee gedaan had was er veel leed geweest.

Jammer dat zo;n oude stam op W21 geen hol meer voorsteld.

klopt idd, jammer dat het zo is moeten lopen.
Alles zag er heel mooi uit...
Alleen heeft ~H~ weinig tot geen diplomatieke betrekkingen gehad, wat er uiteindelijk toe leidde dat we de hele wereld tegen ons kregen.
Toen er enkele etters uit ~H52~ vonden dat ze de stam moesten verlaten, om een nieuwe op te richten die uiteindelijk een slechte kopie van ~H52~ werd, ging de bal aan het rollen.
In ~H~ zijn enkele goede spelers gestopt, en wanneer de één stopt volgen er snel anderen...
Zo is een stam -die zeker een deftig toekomstperspectief had- onderuit gehaald.
Ik kan iig "met een soort van vreugde" zeggen dat het niet de vijanden zijn die ons gekelderd hebben.
Jammer genoeg zat de kern van het probleem IN de stam...

Vandaar ook dat ik het o-zo-grappig vindt dat we plots een oorlogsverklaring om onze oren krijgen van 2 stammen die weten dat we sinds 2weken op de rand van de ondergang zitten...
 

DeletedUser

Guest
klopt idd, jammer dat het zo is moeten lopen.
Alles zag er heel mooi uit...
Alleen heeft ~H~ weinig tot geen diplomatieke betrekkingen gehad, wat er uiteindelijk toe leidde dat we de hele wereld tegen ons kregen.
Toen er enkele etters uit ~H52~ vonden dat ze de stam moesten verlaten, om een nieuwe op te richten die uiteindelijk een slechte kopie van ~H52~ werd, ging de bal aan het rollen.
In ~H~ zijn enkele goede spelers gestopt, en wanneer de één stopt volgen er snel anderen...
Zo is een stam -die zeker een deftig toekomstperspectief had- onderuit gehaald.
Ik kan iig "met een soort van vreugde" zeggen dat het niet de vijanden zijn die ons gekelderd hebben.
Jammer genoeg zat de kern van het probleem IN de stam...

Vandaar ook dat ik het o-zo-grappig vindt dat we plots een oorlogsverklaring om onze oren krijgen van 2 stammen die weten dat we sinds 2weken op de rand van de ondergang zitten...

Is meestal zo hoor, dat een stam gesloopt wordt door interne strubbelingen, broos worden en wanneer ze een tikkie krijgen in elkaar zakken.
Heb ook het idee dat dit door het beleid van TW komt, er worden teveel nieuwe werelden geopend naar mijn mening.
 

DeletedUser58227

Guest
klopt idd, jammer dat het zo is moeten lopen.
Alles zag er heel mooi uit...
Alleen heeft ~H~ weinig tot geen diplomatieke betrekkingen gehad, wat er uiteindelijk toe leidde dat we de hele wereld tegen ons kregen.
Toen er enkele etters uit ~H52~ vonden dat ze de stam moesten verlaten, om een nieuwe op te richten die uiteindelijk een slechte kopie van ~H52~ werd, ging de bal aan het rollen.
In ~H~ zijn enkele goede spelers gestopt, en wanneer de één stopt volgen er snel anderen...
Zo is een stam -die zeker een deftig toekomstperspectief had- onderuit gehaald.
Ik kan iig "met een soort van vreugde" zeggen dat het niet de vijanden zijn die ons gekelderd hebben.
Jammer genoeg zat de kern van het probleem IN de stam...

Vandaar ook dat ik het o-zo-grappig vindt dat we plots een oorlogsverklaring om onze oren krijgen van 2 stammen die weten dat we sinds 2weken op de rand van de ondergang zitten...


Heb je wel gelijk in ja. Maar als het aan mij lag, was die oorlogsverklaring er al lang. ;)
 

DeletedUser

Guest
Enkele spelers gestopt? de zwakkere jah zoals een rohann. Jullie willen nu gewoon zeggen dat door er spelers gestopt zijn jullie deze oorlog gaan verliezen. Maar denk dat de betere spelers uit ~H~ nogaltijd spelen.
 

DeletedUser

Guest
Enkele spelers gestopt? de zwakkere jah zoals een rohann. Jullie willen nu gewoon zeggen dat door er spelers gestopt zijn jullie deze oorlog gaan verliezen. Maar denk dat de betere spelers uit ~H~ nogaltijd spelen.

We zullen het zien dan hoe het gaat lopen.
 

DeletedUser

Guest
lol, nee ik had het zeker niet over rohann...
Ik heb het dan echt wel over enkele goeie leden die ermee gestopt zijn wegens tijdsgebrek...

Trouwens vind ik Rohann een heel slecht voorbeeld, die staat nog 12 verdiepingen onder een "gewone" speler, nog maar te zwijgen van de "goeie" :p
 
Bovenaan