Mapthread ‎

DeletedUser

Guest
Science Religion is al een tijdje ermee gestopt? Hij was het gehele brein achter F=p.A in W17.
 

DeletedUser59049

Guest
Science Religion is al een tijdje ermee gestopt? Hij was het gehele brein achter F=p.A in W17.

Ik ga niet beweren dat er helemaal dezelfde krachten achter zitten en dat de stam ook maar in de buurt komt van het aanzien in w17. Maar ik zeg gewoon dat de stam bewust dezelfde is als die in w17 en dat de stam is opgericht door leden van die stam in w17. Spijtig genoeg is onlangs echter wat verandert binnen de stam (in w25 dan) en misschien is het geen slecht idee om de naam te veranderen. Maar voorlopig denk ik niet dat we onze leden van w17 oneer aandoen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet beweren dat er helemaal dezelfde krachten achter zitten en dat de stam ook maar in de buurt komt van het aanzien in w17. Maar ik zeg gewoon dat de stam bewust dezelfde is als die in w17 en dat de stam is opgericht door leden van die stam in w17. Spijtig genoeg is onlangs echter wat verandert binnen de stam (in w25 dan) en misschien is het geen slecht idee om de naam te veranderen. Maar voorlopig denk ik niet dat we onze leden van w17 oneer aandoen.

Was een leuke stam, met een leuk profiel van de leider :p
Waarom bijl? speer farmed 2x zo goed
iets in die aard, en met een lange uitleg bij
 

DeletedUser

Guest
Ik ga niet beweren dat er helemaal dezelfde krachten achter zitten en dat de stam ook maar in de buurt komt van het aanzien in w17. Maar ik zeg gewoon dat de stam bewust dezelfde is als die in w17 en dat de stam is opgericht door leden van die stam in w17. Spijtig genoeg is onlangs echter wat verandert binnen de stam (in w25 dan) en misschien is het geen slecht idee om de naam te veranderen. Maar voorlopig denk ik niet dat we onze leden van w17 oneer aandoen.

indd balen dat biglittle werd plat gegooid.
 

DeletedUser59049

Guest
indd balen dat biglittle werd plat gegooid.

de verandering binnen de stam bedoelde ik dat de oprichter geblokt was en vervolgens gekicked. Biglittle had al besloten te stoppen en heeft zijn troepen gebruikt om targets te clearen. Zijn account stond al op delete voordat hij gecleard werd. Heb je zeker veel tegenstand van gehad?
 

DeletedUser

Guest
de verandering binnen de stam bedoelde ik dat de oprichter geblokt was en vervolgens gekicked. Biglittle had al besloten te stoppen en heeft zijn troepen gebruikt om targets te clearen. Zijn account stond al op delete voordat hij gecleard werd. Heb je zeker veel tegenstand van gehad?

Waarom dan 2x een stamnaam kopiëren?
Ik snap er het nut niet van.
 

DeletedUser59049

Guest
Waarom dan 2x een stamnaam kopiëren?
Ik snap er het nut niet van.

Ik kende geen van beide stammen, je kan niet van mij verwachten dat ik elke wereld afloop om te kijken of er ooit een stam is geweest die zo noemde. En nogmaals de eerste stamnaam hadden we niets mee te maken, de originele oprichter is oneervol ontslagen en daarom ook dat we van stamnaam zijn veranderd. En gelieve niet 2 keer met dezelfde vinger wijzen op verschillende topics. Ik ga niet al mijn antwoorden 2 keer typen.
 

DeletedUser

Guest
de verandering binnen de stam bedoelde ik dat de oprichter geblokt was en vervolgens gekicked. Biglittle had al besloten te stoppen en heeft zijn troepen gebruikt om targets te clearen. Zijn account stond al op delete voordat hij gecleard werd. Heb je zeker veel tegenstand van gehad?

wasnt me, ik strijk alleen met de eer.
 
Bovenaan