-Oorlog- vs S.A.

DeletedUser

Guest
Dude,serieus.Zoek een leven,vrienden want ik ben echt je houding aan het aannemen als z'n gastjes stoer op afstand.
Kakt in zijn broek als je voor hem staat.
Dus mijn advies:
Zoek vrienden,ga uit en neem een vriendin.
Dat is wat anders dan elke keer over hoe pro jij niet bent omdat je BIJNA de top 30 enterde :eek:
top 30 stelt niks voor.

nou ja zeg, jij bent ook op je tenen getrapt.
W22 stelt in het algemeen gewoon niks voor, het is een saaie wereld waar amper iets gebeurt.
het enige leuke was Modus tegen de 6stammen :)
maar die 6' stammen faalden in diplomatie jammer genoeg
 

DeletedUser

Guest
mods mag hier een slotje op...

ik heb zn 4 minuten verspild van mijn kostbare tw tijd door d rotzooi op dit forum en het kinderachtige gedoe van somige.

daarbij wil ik nog effe zeggen jha ik ben een nerd die van veraf dingen typt, en over rl beginnen is echt ongelooflijk flauw. dat doen jongetjes van een jaar of 11 als ze weer eens aan het verliezen zijn.

Fijne dag verder:p
 

DeletedUser24056

Guest
Omg,je hebt ook weeral een woordje gevonden zeker?
Attenderen hier,attenderen daar.
Ik geef enkel een tegenreactie als jij men co of mij onder druk zet.
Een volkomen normaal iets.

Attenderen is een gewoon woord hoor. Waarom beperk jij hem in zijn woordkeuze?
 

DeletedUser

Guest
jij ook, maar dat zeggen we toch ook niet elke keer?
oké ja, eigenlijk wel XD

grappig die witte tekst, en ik weet ook goed dat jullie het elke keer zeggen ;) maar mij boeit het niet. ik weet zelf beter.


ik hield me nog in om dit te zeggen :p

lol, kan jij ook nog wat anders nuttigs zeggen dan
1. alleen maar achter antho aanlopen en alles zeggen wat hij zegt. of hetzelfde maar dan in andere woorden.
2. domme opmerkingen

Attenderen is een gewoon woord hoor. Waarom beperk jij hem in zijn woordkeuze?

hij kan het rustig zeggen, maar ik denk dat toxic splash bedoelt dat het het enige is wat hij kan zeggen. in 4/5 verschillende topics zegt hij dat namelijk steeds.
 

DeletedUser24056

Guest
hij kan het rustig zeggen, maar ik denk dat toxic splash bedoelt dat het het enige is wat hij kan zeggen. in 4/5 verschillende topics zegt hij dat namelijk steeds.

Ach Toxic Splash leutert ook altijd dezelfde dingen dus in dat geval is het een gevalletje pot en de ketel.
 

DeletedUser

Guest
Ach Toxic Splash leutert ook altijd dezelfde dingen dus in dat geval is het een gevalletje pot en de ketel.
Stop jij eens dringend met nog jongerenspellen 21uur aan een stuk te spelen,
dat zou al een hele grote stap voor je zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
lol, kan jij ook nog wat anders nuttigs zeggen dan
1. alleen maar achter antho aanlopen en alles zeggen wat hij zegt. of hetzelfde maar dan in andere woorden.
2. domme opmerkingen
.
unknown en ik hebben ook een tijdje zitten flamen in w22 op elkaar,
dus dat kontlikken klopt niet :p
 

DeletedUser56325

Guest
mods mag hier een slotje op...

ik heb zn 4 minuten verspild van mijn kostbare tw tijd door d rotzooi op dit forum en het kinderachtige gedoe van somige.

daarbij wil ik nog effe zeggen jha ik ben een nerd die van veraf dingen typt, en over rl beginnen is echt ongelooflijk flauw. dat doen jongetjes van een jaar of 11 als ze weer eens aan het verliezen zijn.

Fijne dag verder:p

mods mag er op zn account ook een slotje? :p
 

DeletedUser

Guest
mods mag hier een slotje op...

ik heb zn 4 minuten verspild van mijn kostbare tw tijd door d rotzooi op dit forum en het kinderachtige gedoe van somige.

daarbij wil ik nog effe zeggen jha ik ben een nerd die van veraf dingen typt, en over rl beginnen is echt ongelooflijk flauw. dat doen jongetjes van een jaar of 11 als ze weer eens aan het verliezen zijn.

Fijne dag verder:p

Leer eerst Nederlands praten en kom dan terug als je grammaticaal in orde bent.;)
 

DeletedUser18471

Guest
slotje dit gaat niet eens meer over de oorlog..

Hoe snel kan je off-topic gaan op het forum, neem een voorbeeld aan deze topic..

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Leer eerst Nederlands praten en kom dan terug als je grammaticaal in orde bent.;)

geen zin in ;-P, ik zit hier niet op school, ook type ik geen brief voor iets belangerijks ;-D ik zet hier hastig een flot ding in elkaar ;-P en hoe meer mensen zich ergeren aan het feit dat er type foutjes inzitten hoe leuker ik het vind.

en een slotje op mijn account :eek: waarom:confused:
 

DeletedUser

Guest
geen zin in ;-P, ik zit hier niet op school, ook type ik geen brief voor iets belangerijks ;-D ik zet hier hastig een flot ding in elkaar ;-P en hoe meer mensen zich ergeren aan het feit dat er type foutjes inzitten hoe leuker ik het vind.

en een slotje op mijn account :eek: waarom:confused:

Moet je dat nu echt vragen?
 
Bovenaan