Top/Flopstammen

DeletedUser

Guest
Ga nou eens niet kinderachtig gaan doen omdat ze in jullie cluster edelen!
Je hebt verschillende opties;
- vragen of je die dorpen mag hebben die iemand in je cluster edelt
- dorpenruil
- of je edelt die persoon gewoon UIT je cluster.

Dus stop nu maar eens met daarover te klagen en ga In-Game dit gaan aanpakken, desnoods op een oorlogsmanier.
 

DeletedUser

Guest
Zeg ik dat ergens, wederom een foute conclusie van jou. Word een gewoonte.



Wie heeft er wie geblokt? Denk jij mij. Teken van zwakte meer is het niet.
Net zoals direct barbaardorpjes edelen...
Maar goed. Ik wou het IG houden hoe laag ik je actie vond.
Maar je kiest er zelf voor. Clusterfucker -_-

Klagen over iets waar jijzelf mee begonnen bent. Chapeau!
 

DeletedUser

Guest
Wie heeft er wie geblokt? Denk jij mij. Teken van zwakte meer is het niet.
Net zoals direct barbaardorpjes edelen...
Maar goed. Ik wou het IG houden hoe laag ik je actie vond.
Maar je kiest er zelf voor. Clusterfucker -_-

O bedoel je die dorpjes die jij pakt in het gebied van annas24 ?

Ik zag toevalig die overnames laatst in de statestieken wat heb je in hemelsnaam daar te zoeken ?
 

DeletedUser61161

Guest
zie opeens dat krepox op w1 heeft gespeeld.

heb het niet egt gevolgt.

maar op welk acc heb je gespeeld?
misschien herken ik je van daar aangezien ik op top 20 acc zat (IRONHEART)
 

DeletedUser

Guest
zie opeens dat krepox op w1 heeft gespeeld.

heb het niet egt gevolgt.

maar op welk acc heb je gespeeld?
misschien herken ik je van daar aangezien ik op top 20 acc zat (IRONHEART)

Ken ik niet, is dat raar? Ik heb een tijdje op berstio gespeeld.
Hee hoi allemaal! Doe eens even lief:rolleyes:!

Clusterfucken is imo trouwens gewoon een onderdeel van het spel, niet het meest leuke maar toch.:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb idd dorje in anass cluster geedeld? Waarom?

Anass deed het zelfde tegen rhytm cluster. Edelen waar zijn gebied niet was. We hadden deal gemaakt. Ik gaf mijn dorpjes af.
Anass gaf zijn dorpjes.


vincio121 op 16.11. om 19:34 uur
Hey,

Je edelt in P cluster.. van [player]XIIIkiller13[/player].

Doe je dit verder ga ik gewoon doodleuk in jouw cluster edelen.

_________________
Wouter|[player]vincio121[/player]
anass24 op 17.11. om 17:26 uur
ze staan leeg, edel ze gerust ;)


anass24 op 24.11. om 18:13 uur
Eric (naamloos) ging het met jullie leiding erover hebben. Dus als dat besproken is kan hijz e nemen, maar nu nog niet, ik moet teken krijgen van mijn leider, maar je krijgt ze heus wel. geduld :D

Uiteindelijk begon anass zelf te clusterfucken. En hield zich niet aan de vooropgesteld afspraken.
14w7ky.png



Uiteindelijk heeft break zich NOOIT aan die afspraak gehouden, terwijl ik de dorpjes heb afgegeven.
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
Ice«Breakers (454|425) K44 9,911 vincio121 [|P|] anass24 [Break] 2011-11-19 15:46:34
Ice«Breakers (457|415) K44 9,763 vincio121 [|P|] anass24 [Break] 2011-11-19 14:07:41

Verder heeft Anass mij gewoon zitten aanvallen tijdens de nap waar voor mij de maat vol was. Ik onderhandel niet meer met zo'n stam. Dat ze nu al moeten gaan clusterfucken zegt gewoon genoeg :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Ken ik niet, is dat raar? Ik heb een tijdje op berstio gespeeld.
Hee hoi allemaal! Doe eens even lief:rolleyes:!

Clusterfucken is imo trouwens gewoon een onderdeel van het spel, niet het meest leuke maar toch.:confused:

niet?:O

keek je dan wel bij verslagen tegenstanders?
want stond daar ook bij alle 3 tussen in de top 20 dacht ik ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat De Fokke al een uitleg heeft gepost, maar ik was zelf ook al aan het schrijven. Want ik wil wel even duidelijk hebben wie hier nou echt is begonnen met het binnenedelen van andermans cluster en dergelijk gedrag.

16 november begon Anass24 namelijk dorpen te edelen van XIIIkiller13, een speler die voor een groot gedeelte in |P| cluster lag. In plaats van eerst even hier afspraken over te maken of deze dorpen te verdelen begon hij ook dorpen te pakken in |P| cluster.

Ik gebruik ook even dat kaartje dat De Fokke net al had.
14w7ky.png

Binnen het vierkantje vind ik al discutabel, dat kan je beter even overleggen. Dorpen binnen het cirkeltje.. Vind ik ronduit onbeleefd. Het moge duidelijk zijn dat dat altijd |P| territorium is geweest, en als het aan mij ligt ook altijd zal zijn.

Maar goed, op zich geen man overboord.

17 november edelt Vincio dan twee barbarendorpen bij Anass24 zijn cluster, om aan te geven dat dat geen manier van doen is en te laten zien hoe vervelend dat is. Vervolgens worden er afspraken gemaakt waarbij Anass24 die barbs kan pakken, en hij op zijn beurt dan dorpen afgeeft aan |P| die hij van XIII heeft gepakt.
Ice«Breakers (457|415) K44 9,739 Barbaar vincio121 [|P|] 2011-11-17 12:51:32
Ice«Breakers (454|425) K44 9,739 Barbaar vincio121 [|P|] 2011-11-17 11:26:07

Ice«Breakers (454|425) K44 9,911 vincio121 [|P|] anass24 [Break] 2011-11-19 15:46:34
Ice«Breakers (457|415) K44 9,763 vincio121 [|P|] anass24 [Break] 2011-11-19 14:07:41

In de stats zien we dat Vincio zich aan zijn afspraak houdt, de dorpen gaan leeg en Anass neemt ze over.

Anass zelf mailt op de 17e al Rhythm dat hij die dorpen kan overnemen, "zo rap mogelijk". Hij weigert echter die dorpen leeg te zetten en blijft tijd rekken, dit alles ook nog dagen en zelfs weken nadat Vincio die dorpen al heeft teruggegeven.

Uiteindelijk voelt de leiding van Break zich genoodzaakt om Anass te overrulen, en laat hem die dorpen schijnbaar niet teruggeven. Vreemd. Ik wacht er namelijk nog altijd op. Na dit alles heeft Vincio welgeteld nog één dorp in Anass cluster overgenomen, om wederom te proberen hem zijn afspraken na te laten komen.

Iedereen die nu nog durft te beweren of zelfs maar durft te insinueren dat Vincio begonnen is met het innemen van dorpen in andermans cluster houdt zichzelf voor de gek. Dat dit dan nu ook wordt gedaan is een hilarisch verschijnsel, waarbij ik me af vraag of deze mensen zichzelf nog wel serieus nemen.
 

DeletedUser

Guest
niet?:O

keek je dan wel bij verslagen tegenstanders?
want stond daar ook bij alle 3 tussen in de top 20 dacht ik ;)

Kan zijn, is een tijd terug dat ik daar speelde en heb daar maar enkele maanden gespeeld, totdat opus ermee ophield eigenlijk.. net daarvoor stopte ik ook op W1. Kan het me waarschijnlijk niet helemaal goed herinneren.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Die dorpen waren jullie inderdaad toegezegd aangezien wij er geen belang bij hadden. Waar we wel belang bij hadden waren duidelijke afspraken bij de grens tussen Anass/Mali.

Op mijn voor gestelde grens kreeg ik een week lang geen reactie, maar ondertussen edelde Mali nog even een 30tal dorpen over de voorgestelde grens, en ook nog is midden in het cluster van Anass. Daarbij edelde Vincio nog is een aantal bb's in het cluster van Anass.

Aangezien bovenstaande punten niet bespreekbaar waren voor P, hebben wij besloten de nap te beeindigen en inderdaad niks af te geven. Dan vechten we het liever maar uit op een andere manier.
 

DeletedUser

Guest
Die dorpen waren jullie inderdaad toegezegd aangezien wij er geen belang bij hadden. Waar we wel belang bij hadden waren duidelijke afspraken bij de grens tussen Anass/Mali.

Op mijn voor gestelde grens kreeg ik een week lang geen reactie, maar ondertussen edelde Mali nog even een 30tal dorpen over de voorgestelde grens, en ook nog is midden in het cluster van Anass. Daarbij edelde Vincio nog is een aantal bb's in het cluster van Anass.

Aangezien bovenstaande punten niet bespreekbaar waren voor P, hebben wij besloten de nap te beeindigen en inderdaad niks af te geven. Dan vechten we het liever maar uit op een andere manier.
In Anass' cluster? Is dat een grap?
De afgelopen weken heeft malicious alleen maar dorpen van XIII overgenomen namelijk, en lol, die ligt in zijn cluster.
nl18
 

DeletedUser3435

Guest
zie opeens dat krepox op w1 heeft gespeeld.

heb het niet egt gevolgt.

maar op welk acc heb je gespeeld?
misschien herken ik je van daar aangezien ik op top 20 acc zat (IRONHEART)
Ja jij zal best in de top 20 gespeeld hebben op wereld 1.
Wat was je... het farmslaafje of de dorpenuitbouwer?

Ik speelde eerst op Krepox in FUL bij yero etc, daar werd ik geedeld en toen ben een tijdje daarna op Seeyou begonnen met Yesgirl, leiding van .Re., dus ja waar dat IRONHEART ook heeft ingezeten, dus pleas donder lekker even op.
 

DeletedUser

Guest
In Anass' cluster? Is dat een grap?
De afgelopen weken heeft malicious alleen maar dorpen van XIII overgenomen namelijk, en lol, die ligt in zijn cluster.
nl18

Toen ik die grens anderhalve week terug voorstelde lagen er slechts 3 dorpen van Mali erover. Nu een 50tal ja.

Die arrogantie om jullie jezelf alles toe te eigenen heeft jullie die nap gekost, dus geniet fijn van je clustertje. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Ja jij zal best in de top 20 gespeeld hebben op wereld 1.
Wat was je... het farmslaafje of de dorpenuitbouwer?

Ik speelde eerst op Krepox in FUL bij yero etc, daar werd ik geedeld en toen ben een tijdje daarna op Seeyou begonnen met Yesgirl, leiding van .Re., dus ja waar dat IRONHEART ook heeft ingezeten, dus pleas donder lekker even op.

haha leuke reactie maarja niet anders van je verwacht ;)
maarja farm slaafje met ODD rank 2 en OD rank 1? denk het niet he ;)
 

DeletedUser3435

Guest
haha leuke reactie maarja niet anders van je verwacht ;)
maarja farm slaafje met ODD rank 2 en OD rank 1? denk het niet he ;)
Jochie.. ik was samen met M leider in .Re., ik zou je echt wel kennen als jij daarop gezeten had.
Dus stop aub met liegen wil je?? Ik denk zelfs dat ik de originele nog op msn heb.
 

DeletedUser

Guest
Toen ik die grens anderhalve week terug voorstelde lagen er slechts 3 dorpen van Mali erover. Nu een 50tal ja.

Die arrogantie om jullie zelf alles toe te eigenen heeft jullie die nap gekost, dus geniet fijn van je clustertje. ;)
Nou, dat wordt lastig. Er liggen namelijk dorpen in van Break. :(:(:(

Maar goed. Jij beweert dat .Malicious in Anass' cluster edelde. Pertinent onwaar, m'n kaartje van net bewijst het. Verder stel je dat .Malicious 47 dorpen over die lijn heeft ge-edeld sinds je een grens voorstelde anderhalve week geleden, wat ook al niet klopt. Eerder meldde je al dat Vincio was begonnen met het edelen in andermans cluster, wat ik ook al heb weerlegd. Beste NL84Power, je oreert met veel overtuiging maar in feite hangt je betoog als los zand aan elkaar.

Wíj zijn al onze afspraken nagekomen, in tegenstelling tot Break. En ik heb geen zin om hier een moddergevecht van te maken, maar zoals ik eerder al zei wil ik wel dat het duidelijk is hoe de vork precies in de steel zit. En jij beticht ons nou weer zonder argumenten van "arrogantie", wat mij dwingt dit weer te ontkrachten. Wij hebben ons geen moment arrogant opgesteld, en zouden er met Anass ook wel zijn uitgekomen. Jij kan je eigen ego echter schijnbaar niet onderdrukken, doordat je je er mee moest gaan bemoeien met als doel het torpederen van een NAP. Het zij zo.

Dat is de enige manier waarop ik het kan zien, en dat je |P| vervolgens voor arrogant gaat uitmaken.. Werkelijk, het slaat als een tang op een varken en getuigt van een ernstig gebrek aan zelfreflectie.
 

DeletedUser61161

Guest
Jochie.. ik was samen met M leider in .Re., ik zou je echt wel kennen als jij daarop gezeten had.
Dus stop aub met liegen wil je?? Ik denk zelfs dat ik de originele nog op msn heb.

xD

tot hoeveel punten speelde je op w1?
want anders zou je me kennen.
 
Bovenaan