-Oorlog- vs S.A.

DeletedUser

Guest
W25 is nog maar net open, en oorlog is begonnen. :D

This is REAL! --> Fake.
The Last Legion. --> [TLL]
revolution --> ~REV~
Ruthless Gladiators --> R.G
Warriors of Revolution --> W.o.R.
.Virus --> .V


VS

Still Alive --> S.A.

---
Oorlog zal vooral worden uitgevochten door Fake. en S.A. (;

Ja, ik weet het. Het is nogal nooby om nu al oorlog te starten... Maarja. Fun. :D



____________________________________________________________
It's .Showtime.| Vragen? Klik Hier!
 

DeletedUser59173

Guest
normaal zou ik zeggen dat dit pure propoganda is,maar idt is gewoon noob;)
 

DeletedUser44473

Guest
Divine vs Soulja crew
Di. -->divine
Soulja --> Soulja crew


XD, Snap niet helemaal wat het nut hiervan is, maar ik zie dat Soulja spelers plotseling stoppen.
 

DeletedUser52179

Guest
Jouw naam is gejat!


en je typt je handtekening zelf.

aka

NOOB!
 

DeletedUser

Guest
De een gaat een oorlog aan bij 1.000.000 en de ander bij 1.000. punten

Ik vind die laatste methode best wel efficient met je tijd omgaan :)
 

DeletedUser24056

Guest
Dit is dus echt een verspilling van ieders tijd hier.
 

DeletedUser

Guest
this is REAL --> Fake zuigt hard xD

1039045_700b_v1.jpg
 

DeletedUser

Guest
ik hield me nog in om dit te zeggen :p

Dude,serieus.Zoek een leven,vrienden want ik ben echt je houding aan het aannemen als z'n gastjes stoer op afstand.
Kakt in zijn broek als je voor hem staat.
Dus mijn advies:
Zoek vrienden,ga uit en neem een vriendin.
Dat is wat anders dan elke keer over hoe pro jij niet bent omdat je BIJNA de top 30 enterde :eek:
top 30 stelt niks voor.
 

DeletedUser59173

Guest
Dude,serieus.Zoek een leven,vrienden want ik ben echt je houding aan het aannemen als z'n gastjes stoer op afstand.
Kakt in zijn broek als je voor hem staat.
Dus mijn advies:
Zoek vrienden,ga uit en neem een vriendin.
Dat is wat anders dan elke keer over hoe pro jij niet bent omdat je BIJNA de top 30 enterde :eek:
top 30 stelt niks voor.

pff hoezo zielig om over RL te beginnen :rolleyes:
als je lef heb zoek me dan ook op in RL ik geef je zo mijn gegevensen kom naar het stationn toe ;)

ach ik zeg nooit dat ik zo pro ben dta ik bijna top 30 enterde ,maarja jij zal het wel beter weten :rolleyes:

en volgens mij zei antho het en niet ik :eek: dus waarom zeik ejje alleen mij af :confused:
 

DeletedUser24056

Guest
Dude,serieus.Zoek een leven,vrienden want ik ben echt je houding aan het aannemen als z'n gastjes stoer op afstand.
Kakt in zijn broek als je voor hem staat.
Dus mijn advies:
Zoek vrienden,ga uit en neem een vriendin.
Dat is wat anders dan elke keer over hoe pro jij niet bent omdat je BIJNA de top 30 enterde :eek:
top 30 stelt niks voor.

Pfft pfft... Neem dit spel toch niet zo serieus joh dat je over RL moet spreken en over hoe iemand zal gaan reageren 'als je voor hem staat'.
 

DeletedUser

Guest
pff hoezo zielig om over RL te beginnen :rolleyes:
als je lef heb zoek me dan ook op in RL ik geef je zo mijn gegevensen kom naar het stationn toe ;)

ach ik zeg nooit dat ik zo pro ben dta ik bijna top 30 enterde ,maarja jij zal het wel beter weten :rolleyes:

en volgens mij zei antho het en niet ik :eek: dus waarom zeik ejje alleen mij af :confused:

Omdat antho antho is en jij een verne*kte noob?
@Rukurt,nu ja over iemands real beginnen is niet goed.Snap ik maar dit argumenteert dat ie niks anders te doen heeft dan over ons te zeiken en cool te doen terwijl ie maar een druppel waard is.
 
Bovenaan