Mapthread ‎

DeletedUser

Guest
Vroeger waren stammen met rond de 40 leden veelvoorkomend en die functioneerden ook gewoon goed. Echter lopen er tegenwoordig te veel mensen rond met een groot ego en die te veel voor eigen succes gaan in plaats van rekening houden met andere stamleden waardoor de helemaal stam niet functioneert.

ik zei op .NL
op .NET(bestond wel degelijk voor .NL) zie je alleen maar stammen met +40
op .NL raar genoeg niet.

Waarschijnlijk omdat hier dubbel zo weinig spelers zijn :)
 

DeletedUser

Guest
ik zei op .NL
op .NET(bestond wel degelijk voor .NL) zie je alleen maar stammen met +40
op .NL raar genoeg niet.

Waarschijnlijk omdat hier dubbel zo weinig spelers zijn :)

En waar insinueer ik het over .net te hebben:eek:? Op .nl kwamen ze net zo goed voor, maar ik weet niet sinds welke wereld jij speelt?
 

DeletedUser24056

Guest
ik zei op .NL
op .NET(bestond wel degelijk voor .NL) zie je alleen maar stammen met +40
op .NL raar genoeg niet.

Waarschijnlijk omdat hier dubbel zo weinig spelers zijn :)

Onzin. Puur omdat de zg. pro's er op deze server een gewoonte van willen maken een stam van maar 20 leden te hebben. Een stam met meer leden is niet meer in, puur bepaald door de community. Heeft weinig met aantallen van spelers te maken.
 

DeletedUser

Guest
Vroeger was tribalwars nog niet een erg groot spel en wiste enkelen het spel,
nu is tribalwars heel wat groter geworden zo zie je ook dat elke wereld weer meer spelers trekt.
gemidelde leefetijd van tribalwars is ook erg snel gedaalt en er zijn heel wat spelers van 12 die dit puur voor gezzelig heid spelen:D
geen enkel probleem natuurlijk maar hierdoor is een stam van 25+ leden vaak niet een stam wat het lang volhoudt
 

DeletedUser

Guest
Onzin. Puur omdat de zg. pro's er op deze server een gewoonte van willen maken een stam van maar 20 leden te hebben. Een stam met meer leden is niet meer in, puur bepaald door de community. Heeft weinig met aantallen van spelers te maken.
Sorry, maar dat vind ik nu echt es bullshit, het heeft wel degelijk met aantallen te maken.

Als de wereld zo miniem is, bv in vergelijking met .Net lijkt het me totaal nutteloos,
om dan aan stammen te beginnen met 40 leden.

Je vindt hier amper leden, die actief spelen, en die dan nog doorzetten. Meeste haken af, en gaan gewoon naar de volgende wereld.
Want het gaat hier nogal op overdrive met de werelden..
3-4 maand/wereld?

Altijd dus opnieuw starten en starten.. de rest is gewoon intern gedoe.

Hoe vaak gebeurt het dat in de nieuwere werelden er méér dan +/- 5 stammen zijn met potentie?
Zelfs in de meer ervaren stammen haken zoveel spelers af.

Eindresultaat:
5 Stammen met +/- 40 leden = een heel gedoe aan interns, en geen oorlog.
 

DeletedUser

Guest
Vroeger was tribalwars nog niet een erg groot spel en wiste enkelen het spel,
nu is tribalwars heel wat groter geworden zo zie je ook dat elke wereld weer meer spelers trekt.
gemidelde leefetijd van tribalwars is ook erg snel gedaalt en er zijn heel wat spelers van 12 die dit puur voor gezzelig heid spelen:D
geen enkel probleem natuurlijk maar hierdoor is een stam van 25+ leden vaak niet een stam wat het lang volhoudt

Wil niet zeggen dat het per definitie niet functioneert. Gewoon een kwestie van de juiste mensen in je stam toelaten. Echter is het inderdaad triest dat het moeilijk is om op deze wereld 40 mensen te vinden die in een groep zich allemaal volwassen kunnen gedragen en hun ego voor anderen opzij kunnen zetten:eek:
 

DeletedUser

Guest
ik zeg ook niet dat het niet zou functioneert ;)
het zou best is leuk zijn 40 leden in een stam te zien die elk voor de top gaat, stam van 10-20 leden is allemaal zo standaart
 

DeletedUser

Guest
1.
zowizo dat er ergens het 'Tel-spel' staat waar jullie volop aan meedoen, ipv te farmen
2.
De geschiedenis van .NL toont ons dat alle 'massa'stammen met 40 of meer leden, altijd vielen.
Clusterproblemen, de betere die niet overweg kunnen met de noobjes, de wenerkes van de gang,
die om het minste voor OS vragen & etc.
3.
Vanaf w15 fso (dat ik me nog kan herinneren) heeft geen enkele stam het echt uitgehouden,
ze vielen vroeg of laat, zonder dat er echt iets voor nodig was.

Hoe gezellig ze ook mogen zijn met het tellen & king of the hill gezeik,
ze vallen zowzio!



je was me voor :p
Je moet dringend is naar W3 kijken.

Daar gaan de stammen de wereld winnen die altijd +- 40 leden hadden.
Het gaat gewoon om organisatie. Het is moeilijker om een hechte stam te hebben.
Ze hebben ook clusterproblemen gehad, maar je moet gewoon goede afspraken maken, je moet maar is kijken naar bepaald groeirichtingen van spelers.

Ze hebben trouwens ook het telspel op hun forum. ;)



En op je comment over W1, dat je zegt dat daar meer spelers waren dus grotere stammen is zever, W1 werd jarenlang gedomineerd door een stam met weinig leden: Opus.
 

DeletedUser

Guest
Je moet dringend is naar W3 kijken.

Daar gaan de stammen de wereld winnen die altijd +- 40 leden hadden.
Het gaat gewoon om organisatie. Het is moeilijker om een hechte stam te hebben.

Ze hebben trouwens ook het telspel op hun forum. ;)



En op je comment over W1, dat je zegt dat daar meer spelers waren dus grotere stammen is zever, W1 werd jarenlang gedomineerd door een stam met weinig leden: Opus.

jij moet duidelijk een comment leren lezen
VANAF W15.

En dan verwijs ik je door naar de 'Stamgeschiedenis'.

Allemaal lid van vroegere 'massa'stammen.
en indien ik hier fout ben, chapeau voor hun ^^
 

DeletedUser

Guest
dat zeg ik ook niet,
maar kijk dan naar de andere werelden die al iets langer bezig zijn -.-

w15:
240,200 dorpen

-100k dorpen dus
en het lijkt me onlogisch om daar nu nog op te beginnen.

w20:
171,846 dorpen



dat zullen we zien na de examens ;)

Maar wat heeft het aantal dorpen nou überhaupt te maken met een stam met +40 leden die functioneert? Je post wel leuk statistieken, maar ik mis even enige toelichting erbij.
 

DeletedUser

Guest
jij moet duidelijk een comment leren lezen
VANAF W15.

En dan verwijs ik je door naar de 'Stamgeschiedenis'.

Allemaal lid van vroegere 'massa'stammen.
en indien ik hier fout ben, chapeau voor hun ^^

In puntje 1 en 2 spreek je niet over W15...
 

DeletedUser44473

Guest
... Stammen van 40 leden of hoger hoeven niet slecht te zijn, maar het is moeilijk om het allemaal overzichtelijk te houden. Er mogen altijd spelers stoppen.
Bij 20/25 spelers stammen, als daar een aantal stoppen zal de stam eerder vallen, kortom te weinig leden. Dat bestaat namelijk ook.
 
Bovenaan