Mapthread ‎

DeletedUser44473

Guest
Als het werkt met 40 leden is het zeker een goede stam. Alleen ik vraag af of dat goed gaat.
 

DeletedUser

Guest
so what met 40 leden :confused:
onze stam funcioneert gewoon goed, en het is een gezellige groep

en die krimping komt vanzelf wel hoor ;)

1.
zowizo dat er ergens het 'Tel-spel' staat waar jullie volop aan meedoen, ipv te farmen
2.
De geschiedenis van .NL toont ons dat alle 'massa'stammen met 40 of meer leden, altijd vielen.
Clusterproblemen, de betere die niet overweg kunnen met de noobjes, de wenerkes van de gang,
die om het minste voor OS vragen & etc.
3.
Vanaf w15 fso (dat ik me nog kan herinneren) heeft geen enkele stam het echt uitgehouden,
ze vielen vroeg of laat, zonder dat er echt iets voor nodig was.

Hoe gezellig ze ook mogen zijn met het tellen & king of the hill gezeik,
ze vallen zowzio!

hoe ver zijn julie met het tel speletje?:eek:

je was me voor :p
 

DeletedUser

Guest
1.
zowizo dat er ergens het 'Tel-spel' staat waar jullie volop aan meedoen, ipv te farmen
2.
De geschiedenis van .NL toont ons dat alle 'massa'stammen met 40 of meer leden, altijd vielen.
Clusterproblemen, de betere die niet overweg kunnen met de noobjes, de wenerkes van de gang,
die om het minste voor OS vragen & etc.
3.
Vanaf w15 fso (dat ik me nog kan herinneren) heeft geen enkele stam het echt uitgehouden,
ze vielen vroeg of laat, zonder dat er echt iets voor nodig was.

Vroeger waren stammen met rond de 40 leden veelvoorkomend en die functioneerden ook gewoon goed. Echter lopen er tegenwoordig te veel mensen rond met een groot ego en die te veel voor eigen succes gaan in plaats van rekening houden met andere stamleden waardoor de helemaal stam niet functioneert.
 
Bovenaan