~MeM~ VS. clinic?

DeletedUser61417

Guest
Ik altijd nog. Kleine offensieven bestaan immers ook nog. Alleen zijn dat dan meestal maar eenmansactie's:)
 

DeletedUser61417

Guest
dan loopt het aantal clears toch alweer snel op tegen de 1000 clears,wat ik toch al niet klein noem

Dat ligt eraan hoe je de eenmansactie uitvoerd^^

En in verhouding is 1000 clears alsnog weinig, als je ziet hoeveel clears stammen als clinic en ~MeM~ zouden moeten hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dat ligt eraan hoe je de eenmansactie uitvoerd^^

En in verhouding is 1000 clears alsnog weinig, als je ziet hoeveel clears stammen als clinic en ~MeM~ zouden moeten hebben.

aangezien ik lange tijd in clinic gespeeld heb weet ik dat goed genoeg ;)

de grootste massa's kwamen van mem,waar er soms tot 10k clears werden verstuurd.

ik heb clinic volgens mij nooit zo'n grote massa's zien doen
 

DeletedUser60291

Guest
Corien je bent mijn stamgenoot op w19? Naja ik zeg helemaal niet dat we een offensief plannen maar ik laat niet over me heenlopen;) en het zal wat tijd vergen wil er een mooie goede massa van mijn kant komen maar komen zal die en dat kan morgen zijn of volgende maand of volgend jaar;) we shall see
 

DeletedUser61417

Guest
Ach, we gaan het meemaken. Ik zal de stats in de gaten blijven houden.

@ corien, voor zover ik weet hebben geen van de twee stammen al veel massa's op elkaar gedaan. Ik kan het mis hebben, maar tot nu toe heeft geen van beide stammen heel veel succes gehad met ook maar een massa. Aantal zegt niet alles, het gaat vaak meer om de planning:)
 

DeletedUser

Guest
Corien je bent mijn stamgenoot op w19? Naja ik zeg helemaal niet dat we een offensief plannen maar ik laat niet over me heenlopen;) en het zal wat tijd vergen wil er een mooie goede massa van mijn kant komen maar komen zal die en dat kan morgen zijn of volgende maand of volgend jaar;) we shall see
ik was je buurtje op w6,ex master-b ^^

Ach, we gaan het meemaken. Ik zal de stats in de gaten blijven houden.

@ corien, voor zover ik weet hebben geen van de twee stammen al veel massa's op elkaar gedaan. Ik kan het mis hebben, maar tot nu toe heeft geen van beide stammen heel veel succes gehad met ook maar een massa. Aantal zegt niet alles, het gaat vaak meer om de planning:)

en mem heeft al redelijk aantal massa's gedaan op clinic
 

DeletedUser61417

Guest
Hoezo ben jij gestopt op master-b dan? Lees ik nu ook dat je direct aan de kant van MeM staat?:O

Ze hebben dat misschien gedaan, maar resultaten blijven voor beide stammen nog uit. Er zijn nog geen grote gaten gevallen. We gaan zien wat de toekomst brengt.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo ben jij gestopt op master-b dan? Lees ik nu ook dat je direct aan de kant van MeM staat?:O

Ze hebben dat misschien gedaan, maar resultaten blijven voor beide stammen nog uit. Er zijn nog geen grote gaten gevallen. We gaan zien wat de toekomst brengt.



waar staat of zeg ik dat ik aan de MeM kant staat?
 

DeletedUser61417

Guest
Maar je blijft ze prijzen dat het hun wel lukt grote massa's te houden, en Clinic niet.
 

DeletedUser

Guest
Maar je blijft ze prijzen dat het hun wel lukt grote massa's te houden, en Clinic niet.

probeer je nu te vissen achter iets? xD

proficiat,ze maken meer tijd of hebben meer zin om clears te sturen --" de resultaten blijven uit
 

DeletedUser61417

Guest
Nee, eigenlijk niet. Maar ik trek me weer terug uit het AF. Merk dat het niets voor mij is;)
 

DeletedUser

Guest
lang verhaal :)



vol lof? nog geen enkele van mem hun massa's lukten xD



Als jij die andere speler van master b was, dan weet ik denk ik wel wat er is gebeurd.
De vorige eigenaar van johan de rode ridder, had een dealtje met je gesloten niet?
Hij zette gratis dorpjes voor jou en je stamgenootjes leeg, en dan kwam hij later lekker knus bij jou spelen.

Ja, NOT.

Als jij deze speler niet bent, trek je er dan niets van aan.
 

DeletedUser16297

Guest
Hij is die speler wel. Echt een deal is er niet gemaakt. Johan gaf gewoon gratis dorpen aan ons. Vervolgens is die "johan" naar ons gekomen en hebben we ze beide van het account af getrapt. DIT WILLEN WIJ NIET.
 

DeletedUser

Guest
Hij is die speler wel. Echt een deal is er niet gemaakt. Johan gaf gewoon gratis dorpen aan ons. Vervolgens is die "johan" naar ons gekomen en hebben we ze beide van het account af getrapt. DIT WILLEN WIJ NIET.

johan zat er nog niet op ;)
en het kicken werd gedaan zonder enige weet van de leiding,dus zeg niet "dit willen we niet" want daarvoor werd er geen probleem van gemaakt

maar kijk,jullie kickte me en nu staat master-b nog steeds onder vv,dus leuk,jullie hebben er nog een inactief account bij xD
 
Bovenaan