Top & Flop stammen

DeletedUser57071

Guest
noord is par.

zuid geen flauw idee ^^

crows zijn ze te bang voor en lawzzz ook :D

Om jou uit je dromen te helpen :rolleyes: zal ik even een kaartje voor je maken.
Dus zuid is natuurlijk de topstam van w21 plague ^^


kaartje


dus hier zie je dat ze aan velen stammen grenzen en niet echt een top cluster hebben ;)

Ledenlijst

Nu al 2kicks :eek::confused: wel knap btw.

Maar 28th October 2011 - 21:13 opgericht (Tijd boeit niet maar is leuk :p) Dus ze zijn nu ong. 3weken oud ;)

We hebben nog niks gezien . Dus als ze iets laten zien kunne we zeggen top of flop :p

(een van mijn weinig nuttige post ^^)
 

DeletedUser

Guest
In mijn ogen liggen er teveel topspelers (ofja, spelers uit topstammen :p) tussen hun clusters in
 

DeletedUser

Guest
Leuke vlek van The Manipulator trouwens, wat een stamspeler was dat toch voor Hercules, respect :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hey ik zie een patroon!

(Hij was mijn ex-stamleider/medeleider op W14 en tevens buurman die ook op barbaar ging, maar kan hij wss niks aan doen..hij is wss gewoon voor de 10000000e x gebanned geweest :D)
 

DeletedUser

Guest
Hey ik zie een patroon!

(Hij was mijn ex-stamleider/medeleider op W14 en tevens buurman die ook op barbaar ging, maar kan hij wss niks aan doen..hij is wss gewoon voor de 10000000e x gebanned geweest :D)


Probably :rolleyes:. Ik hoor wel niet veel positiefs over hem :D Reden dat Dsd o.a in 1000 stukjes brak
 

DeletedUser

Guest
Iedereen mag z'n eigen boegbeeld hebben hoor, wat mij betreft..zo ben ik wel :)
 

DeletedUser

Guest
De enige spelers van Pirates die mij durven aan te vallen zijn (HEUL toevallig) de spelers die geinternd worden, lol :D
 
Bovenaan