Par. vs crows

DeletedUser

Guest
ik zou er idd gebruik van maken, dan maak ik me idd ook onbewust schuldig aan vuil spel. Maar bewust of onbewust, het resultaat is hetzelfde..

Iedereen zou er gebruik van maken degene die dat niet doen hebben een IQ van 50 en kunnen beter tribalhugs spelen


Je leider duidelijk maken dat je niet gediend bent met zijn manier van oorlogvoeren?
Zo gemakkelijk als wat :p

Een mc lid dat hier post je kunt beter op het MC forum posten is nog al een saaie boel daar :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Iedereen zou er gebruik van maken degene die dat niet doen hebben een IQ van 50 en kunnen beter tribalhugs spelen

Indien er gewoon niet met spy's gewerkt zou worden zou het het spel alleen maar leuker maken.. :)

1) geen gezeik op AF
2) je kan je als stam deftig bewijen qua reactiesnelheid
3) je komt nog eens voor verrassingen te staan ^^
 

DeletedUser

Guest
Indien er gewoon niet met spy's gewerkt zou worden zou het het spel alleen maar leuker maken.. :)

1) geen gezeik op AF
2) je kan je als stam deftig bewijen qua reactiesnelheid
3) je komt nog eens voor verrassingen te staan ^^

voor ons was het geen verassing dat crows de nr 1 flopstam is
 

DeletedUser60153

Guest
Indien er gewoon niet met spy's gewerkt zou worden zou het het spel alleen maar leuker maken.. :)

1) geen gezeik op AF
2) je kan je als stam deftig bewijen qua reactiesnelheid
3) je komt nog eens voor verrassingen te staan ^^

Zegt diegene waarvan de stam spy's in vincke heeft gepropt...
 

DeletedUser

Guest
Zegt diegene waarvan de stam spy's in vincke heeft gepropt...

Ik ga me niet bemoeien met zaken waar ik niks van afweet. Ik moet vincke wel gelijk geven over het feit dat er niet gecommuniceerd wordt op ons forum :p
Hier wist/weet ik dus niks van en in betreur het dat het gebeurd is..

Nu ja, of het nu door mijn stam of door jullie gedaan wordt, het blijft even verwerpelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga me niet bemoeien met zaken waar ik niks van afweet. Ik moet vincke wel gelijk geven over het feit dat er niet gecommuniceerd wordt op ons forum :p


Hier wist/weet ik dus niks van en in betreur het dat het gebeurd is..

Nu ja, of het nu door mijn stam of door jullie gedaan wordt, het blijft even verwerpelijk.

Ik heb nu al respect voor je :cool:

Blijkbaar zitten de leuke spelers in minicrows en de rotte appels in crows :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik vond M C sowieso al leuker (als je naar de stats kijkt:p)

TE zit tenslotte in mc ik denk persoonlijk dat het een nieuwe tactiek van crows al de crows leden die grenzen aan par. in MC droppen zodat die noobs de stats niet verneuken :p
 

DeletedUser

Guest
LOOOOL

Vincke, jij zegt dat V1 enzo niet bij Par. horen? Moet je zien wat ik binnen krijg op een Vv account van mij:

shadowX-94 vandaag om 16:53 uur
beste,


heb je misschien intresse om in onze [ally]V1[/ally] te komen?
het zou kunnen dat je meteen doormag naar [ally]Vincke[/ally].
wij zijn [ally]Par.[/ally], [ally]Vincke[/ally], [ally]V1 [/ally][ally]V2 [/ally][ally]V3 [/ally][ally]V4 [/ally][ally]V5 [/ally][ally]V6 [/ally]en [ally]V7[/ally].
één grote samenstelling waardoor je meer kans hebt op ondersteuning.
graag eens reactie.

MVG. [player]ShadowX-94[/player]


Haha, hoe laag wil je zinken met je fanstammen, 't is gwn een massa recruut stam -.-
 

DeletedUser

Guest
LOOOOL

Vincke, jij zegt dat V1 enzo niet bij Par. horen? Moet je zien wat ik binnen krijg op een Vv account van mij:




Haha, hoe laag wil je zinken met je fanstammen, 't is gwn een massa recruut stam -.-


Zie je v1 in ons stam profiel ?
 

DeletedUser61299

Guest
@ poss. wij zijn een bg van par. maar par. is geen bg van v1 er is wel een samenwerking met schnappi hij is tenslotte de leider van heel deze club
 
Bovenaan