Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
dus superrunner is ook een gozer zonder ballen die in zn broekie poept als je vraagt om een gezamelijke aanval op te zetten?:rolleyes:

Huh? die snap ik niet? Ik maak juist graag aanvalsplannen tegen spelers hoor?:)

Marcel, waarom zijn jullie uberhaupt gefuseerd dan? zonder voorbereiding?

Wel opvallend: Superrunner zit nu ook in Sweet

Jep, voel me met de Sweet spelers meer thuis:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
maar de grote vraag, zullen ze helemaal vallen?

Crows lijkt me nu iig niet de leukste stam om in te zitten, veel strubbelingen. Dat die nog zou breken zou niet verrassend zijn.

Zolang ze er zin bij hebben in Sweet kan dat wel een te duchten tegenstander zijn.
 

DeletedUser

Guest
Crows lijkt me nu iig niet de leukste stam om in te zitten, veel strubbelingen. Dat die nog zou breken zou niet verrassend zijn.

Zolang ze er zin bij hebben in Sweet kan dat wel een te duchten tegenstander zijn.

ik verwacht dat meer stammen nu ook in oorlog met hun gaan, dat ze nu de LEF er voor hebben
 

DeletedUser

Guest
Ja, Sweet is back.

Wij van Sweet hebben meer vertrouwen in ons spel waarin wij als spelers samen beslissingen nemen en elkaar helpen waar nodig.

In "Sweet" Crows dacht 1 leider een verplichting op te leggen aan alle andere spelers, geen overleg met andere leiders of spelers.

Yakari was tegen en gaf aan er niet op in te gaan en kreeg ontslag, grote fout van de leider :D

Daarnaast was men van mening dat elk stamlid wel 10 tot 25 clears op kon offeren in het belang van de stam, ook al zouden de clears 100 uur moeten lopen. Daar waren we dus ook niet voor.

Verder maken we er opnieuw weer een mooie wereld van en we zien elkaar wel weer.

Als je nog geen 25 clears kan offeren voor de stamgenoten aan de andere kant van het cluster klopt er mijn inziens ook iets niet aan jullie instelling. Ik heb mijn clears vaker 100+ uur op pad gestuurd voor stamgenoten. Als jij dit doet doen zij dit ook voor jouw. En zul je daarnaast ook sneller def krijgen. Dus ik snap je standpunt hierin niet.

Spelers van bijna 5mil willen GEEN 10 tot 25 clears offeren voor Stambelang omdat ze gem 100 uur moeten lopen :eek:

Daar mogen de lezers een mening over geven?
Dit was ook de reden dat ik de stam heb verlaten, waarom in een stam zitten als ze toch niet willen helpen, zijn dat profiteurs, volgens mij wel he?
Dan kan je beter alleen gaan strijden.

Come on 10 25 clears, dit is echt te zielig voor woorden, en dan krijg je ook nog smoesjes van ik heb te weinig off-dorpen, damn kerel 5mill accounts, waar praten we over.

En wat krijg je als antwoord, mijn troepen moeten meer dan 12 uur lopen en dat is te ver dus ik stuur niks.

Je zal maar os nodig moeten hebben en de troepen staan verder dan 12 uur pffffffffff.

+1

is maar net wat je voor je stam/elkaar over hebt hea:rolleyes:

Blijkbaar niet veel als ik jullie instelling zo zie. Mijn eigen clears lopen naar mijn target al langer dan 24u. (Moet ik er wel bij zeggen dat het de clears zijn die het verst in mijn cluster staan.)
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast was men van mening dat elk stamlid wel 10 tot 25 clears op kon offeren in het belang van de stam, ook al zouden de clears 100 uur moeten lopen. Daar waren we dus ook niet voor.

lolololol,
Jullie waren zeker voor het tienvoudige, 100 clears.. :rolleyes:

Je komt echt nergens als je geen clears over 200 uur voor je stam wilt opofferen...

In "Sweet" Crows dacht 1 leider een verplichting op te leggen aan alle andere spelers, geen overleg met andere leiders of spelers.


Wat dacht je van alleen die leider kicken en leuk zonder hem verder spelen? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Mooi hoe marcel in zijn verklaring aangeeft wat voor egotripperts er daaro in Sweet zit.
 

DeletedUser

Guest
Ja zijn verklaring geeft alleen aan dat jullie wat egoistischer denken dan ons. En waarom denk je dat kozacy wegging? Omdat hij het zat was dat ineens de helft van de stam gaat lopen klagen als er er gesproken wordt over 10 clears en looptijden van 12 uur. Dat is ook gewoon te gek voor woorden.

Deze spelers zijn ervan overtuigd dat een clear met een looptijd langer dan 12 uur geen effect kan hebben omdat er dan effectief ge OS't kan worden. Kortom ze kunnen alleen verrassingsaanvallen en van een Massa hebben ze dus ook geen kaas gegeten.

Als je met heel de stam 100 clears en 100 fakes stuurt, ook al lopen ze een maand. Dat kan niet allemaal gedeffed worden, dus je gaat hoe dan ook dorpen kapot katapulteren en troepen slopen. En dan heb je de frontspelers die de edeltjes erbij kunnen regelen en He, toch wel effectief eigenlijk.

Maarja wil verder niet flamen, jullie op jullie manier en wij op onze manier. Dacht dat we gewoon normaal uit elkaar zouden gaan maar klonk ineens toch een beetje als moddergegooi van jullie kant.
 

DeletedUser

Guest
Ja zijn verklaring geeft alleen aan dat jullie wat egoistischer denken dan ons. En waarom denk je dat kozacy wegging? Omdat hij het zat was dat ineens de helft van de stam gaat lopen klagen als er er gesproken wordt over 10 clears en looptijden van 12 uur. Dat is ook gewoon te gek voor woorden.

Deze spelers zijn ervan overtuigd dat een clear met een looptijd langer dan 12 uur geen effect kan hebben omdat er dan effectief ge OS't kan worden. Kortom ze kunnen alleen verrassingsaanvallen en van een Massa hebben ze dus ook geen kaas gegeten.

Als je met heel de stam 100 clears en 100 fakes stuurt, ook al lopen ze een maand. Dat kan niet allemaal gedeffed worden, dus je gaat hoe dan ook dorpen kapot katapulteren en troepen slopen. En dan heb je de frontspelers die de edeltjes erbij kunnen regelen en He, toch wel effectief eigenlijk.

Maarja wil verder niet flamen, jullie op jullie manier en wij op onze manier.

1. 100 clears en 100 fakes is echt niks..
2. Katapulteren? is dat de manier waarop C/SC/Sweet een oorlog wilt winnen.. Bweh
 

DeletedUser

Guest
Ja zijn verklaring geeft alleen aan dat jullie wat egoistischer denken dan ons. En waarom denk je dat kozacy wegging? Omdat hij het zat was dat ineens de helft van de stam gaat lopen klagen als er er gesproken wordt over 10 clears en looptijden van 12 uur. Dat is ook gewoon te gek voor woorden.

Deze spelers zijn ervan overtuigd dat een clear met een looptijd langer dan 12 uur geen effect kan hebben omdat er dan effectief ge OS't kan worden. Kortom ze kunnen alleen verrassingsaanvallen en van een Massa hebben ze dus ook geen kaas gegeten.

Als je met heel de stam 100 clears en 100 fakes stuurt, ook al lopen ze een maand. Dat kan niet allemaal gedeffed worden, dus je gaat hoe dan ook dorpen kapot katapulteren en troepen slopen. En dan heb je de frontspelers die de edeltjes erbij kunnen regelen en He, toch wel effectief eigenlijk.

Maarja wil verder niet flamen, jullie op jullie manier en wij op onze manier. Dacht dat we gewoon normaal uit elkaar zouden gaan maar klonk ineens toch een beetje als moddergegooi van jullie kant.

Hee n3rd:) even voor de duidelijkheid, ik wou wel gewoon 25clears beschrikbaar stellen, bij mij gaat het meer om al het gedoe dat er was in Crows, zo klikte het niet bepaald tussen unknownn en mij, zo zou ik een lijstje kunnen opnoemen maar dat doe ik niet:)

Alsnog veel succes in de toekomst.
 

DeletedUser

Guest
@Super: Ik had het niet over jouw maar over de Sweet spelers. Dat jij bent gegaan kan ik ergens wel begrijpen qua ligging en andere zaken. Het ga je goed.

@elefend: ik heb moeite te ontdekken of je sarcastisch bent of extreem dom... 25 personen in een stam x 200 = 5000 aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
@elefend: ik heb moeite te ontdekken of je sarcastisch bent of extreem dom... 25 personen in een stam x 200 = 5000 aanvallen.

N3rd, ik heb moeite te ontdekken of je niet kan lezen of dat je gewoon extreem dom bent. Lees maar is goed terug.
 

DeletedUser

Guest
@Super: Ik had het niet over jouw maar over de Sweet spelers. Dat jij bent gegaan kan ik ergens wel begrijpen qua ligging en andere zaken. Het ga je goed.

@elefend: ik heb moeite te ontdekken of je sarcastisch bent of extreem dom... 25 personen in een stam x 200 = 5000 aanvallen.

Ow oke, omdat ik nu ook een sweet speler ben voelde ik me aangesproken:p

Ps hij bedoelt 200incomings totaal(dus niet 200 aanvallen per speler verstuurd:))
 

DeletedUser1527

Guest
Mooi hoe marcel in zijn verklaring aangeeft wat voor egotripperts er daaro in Sweet zit.

Jou opmerkingen op het Af zijn nog steeds niet beter geworden, wanneer geef je een een serieuze opmerking ?.:D

Over die 25 clears voor de stam opofferen kan ik zeggen dat ik dat wel zou doen wanneer de clears niet langer lopen dan ongeveer 12 uur enkele reis.

Aanvalsdorrpen moet je tactisch neerzetten en die van mij komen bijna allen bij vijanden aan binnen 12 uur !

Als ze in Crows verwachten dat ik 25 clears laat lopen ten behoeve van de stam(lees spelers die naast Par liggen) en die ik dan 50 tot 100 uur kwijt ben dan hebben ze het mis.

Reden: waarom zou ik van mijn 135 aanvalsdorpen (minder dan 1/3 van mijn dorpen, dus 2/3 defens) er 25 vesrturen naar die uithoek terwijl de spelers die daar liggen meer dan de 1/2 van hun dorpen aanvalsdorpen hebben !!!. Ze hebben dus meer aanvalsdorpen dan mij en kunnen Par nog niet op de knieen krijgen, hoe slecht speel je het spel dan ?.:rolleyes:

Kijk naar de regio waar Silence zit waar ik mijn eigen aanvalsdorpen op heb gegooid met yakari en bijna heel Silence is plat of onderhand al barbaar geworden.

Daarnaast als je zoals de Crow spelers zoveel aanvalsdorpen hebt en Par eens terug kan slaan dan heb je een probleem want dan heb je te weinig defens, moet ik dan ook weer 25 def dorpen opofferen voor spelers die de verhouding qua dorpenopbouw niet goed hebben !!!!

nog vragen ?.
 
Bovenaan