-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser57892

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Hebben wij die vv's? Ik dacht dat ze bij Ifleen lagen
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

ok ik heb dit al, naar mijn mening, heel duidelijk uitgelegt, maar zal het speciaal voor jouw nog een keer in het kort doen, let dit keer wel goed op welke "bestempelingen" ik waar gebruik ;)

ja ik gebruik nu, helaas, ook vieze en lage tacktieken en strategieen, nadat insane is begonnen in mijn cluster, hier gaat dus het stukje vuur met vuur bestrijden over.
het verschil zit in hoe deze tacktieken en strategieen gebruikt worden:

insane doet het stiekum, achter de rug om, via vv accounts andere spelers aanspreken en nog meer vv's regelen mbh leugens en bedrog (wat ik nu echter heb begrepen van insane onjuiste informatie, dus tsja toen wist hij niet dat het leugens waren) en anoniem te blijven, verspreekt hij zich gaat hij de spelers bedreigen zodat ze het niet doorvertellen, hij wilde absoluut dat dit geheim bleef, en was bang dat ik/anderen erachter zouden komen.
dat noem ik dus vies/laag/schijnheilig/achterbaks/walgelijk

ik daarentegen heb hier nooit gelogen of dit geheim gehouden, ik doe het openlijk en bloot als reactie op insane zijn acties, maar ik spreek mensen gewoon aan via mijn eigen account en onder mijn eigen naam, niets geheims aan, ik ga het niet aan de grote klok hangen natuurlijk met wie enzo, maar ik heb het nergens ontkent of proberen te verzwijgen.

dat is dus waar ik het verschil zie, ja ik pas dezelfde tacktieken en strategieen toe als de vijand tegen mij gebruikt, MAAR de wijze waarop ik dat doe is heel anders en naar mijn mening zeker veel eervoller dan de manier waarop insane deze tacktieken en strategieen toepast.
als jij daar een andere mening over hebt, dan respecteer ik dat, maar zo zie ik het dus, ik heb geen problemen om dezelfde tacktieken en strategieen toe te passen als de vijand, maar doe het dan wel recht in het gezicht en niet achter de rug om en ik ga er zeker niet over liegen of het ontkennen ;)

@ Roman-Empire: wow, ongelooflijk, kon je nou echt niets beters verzinnen?


Jij noemt het vies en achterbaks anderen noemen het slim. Persoonlijk als ik zoiets van plan was zou ik het ook niet gaan aankondigen... Dat zou hetzelfde zijn als dat je aankondigd dat je met een hele stam 1 iemand gaan aanvallen. sommige mensen vinden dat ook niet eerlijk. Maar wie is er nou zo stom om zoiets te gaan aankondigen.

Ik vind het slim van insane dat hij het niet gezegd heeft, al kan nu langzamerhand wel echt worden toegegeven dat je het hebt gedaan want ik heb nog steeds niet gehoord dat je/jullie het hebt/hebben gedaan, er wijst nu namelijk wel heel veel bewijs naar jullie toe. Maar ik vind jouw reactie ook slim. "Een oog om een oog, een tand om een tand" is het gezegde en daar handel jij ook naar.
Daarom vind ik dat je nu wel kan stoppen met zeuren en gewoon doorgaan met spelen en clusterfucken. Als je nu toch weet dat hij op die VV's zit dan maakt het toch niets uit??
Dan hoef je toch niet etgen hem te gaan roepen van: Heey!! ga jijzelf mij eens clusterfucken want met die VV's vind ik wel heel laag!

Je weet dat hij het is dus snap ik niet wat er zo erg is, Ja okee. je hebt een vern**** moraal maar dat is niet zo heel erg.
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik vind het slim van insane dat hij het niet gezegd heeft, al kan nu langzamerhand wel echt worden toegegeven dat je het hebt gedaan want ik heb nog steeds niet gehoord dat je/jullie het hebt/hebben gedaan, er wijst nu namelijk wel heel veel bewijs naar jullie toe.

Ik heb het deels toegegeven :)
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ja maar dat is gewoon stom, geef het dan helemaal toe! En de rest jullie hebben geluk datmijn ipad niet wil multi quoten anders had ik daar heel inhoudelijk op gereageert.

he wat jammer nou:(
 

DeletedUser56218

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Op aanvraag is de titel van dit topic gewijzigd van /Dome Vs. Empire naar -xXXx- Vs. Empire!
 
Reactiescore
4

DeletedUser20081

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

LOL, hij is gewoon een vijand die wederzijds respect toont.
jij bent niet eens een vijand meer. jij bent EMPIRE uitgegooid
door je verliezen. daarom ben jij anti /Dome

omdat je geownd ben

get your intel right m8 ;)
ik ben uit empire gestapt omdat dat de beste stap voor dat moment was, and look @ me, i'm still here ;)
 

DeletedUser40402

Guest
Empire-xXXx.png
 

DeletedUser61248

Guest
Bestaat EMPIRE nog?
Ik bedoel natuuurlijk of het nog veel dorpen heeft of "macht" heeft.
Want vele stammen hebben ruzie met empire.
xXXx en BWr vs Empire lol.
 
Bovenaan