Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij na wat hij gezien heeft weinig zin heeft om zich bij jullie te voegen :p
 

DeletedUser48223

Guest
owww :eek:, stop de aanvallen!!!

Join Lemon Rex, dan vallen we samen met pirate nyano aan! Daarna is er toch geen zin meer om verder te spelen en internen we je dorpen ;):D

Volgens mij kan hij dat wel alleen af.


Waarom valt Pirate niet Lemon aan eigenlijk. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij na wat hij gezien heeft weinig zin heeft om zich bij jullie te voegen :p

Dat was een test :rolleyes:

Volgens mij kan hij dat wel alleen af.


Waarom valt Pirate niet Lemon aan eigenlijk. :confused:

Alleé... , dat dit nog niet duidelijk is hoe de relatie tussen beide stammen zijn :rolleyes:

Ja ok, er zitten nu wat spelers vast van beide stammen, vandaar we rex zijn beginnen aanvallen. We wisten toch dat hij ooit op bezoek kwam. ;)

Ik ben benieuwd naar de progressie van dit conflict.

Als rex in c68 geraakt (zonder barbarendorpen te edelen) noem ik mijn :ridder: Cornelis Rex. Gevolg : zo vechten mijn troepen beter :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser48223

Guest

DeletedUser

Guest
& Over de barbarendorpen edelen in nog meer barbaren edelen of what ever veranderen, vind je jezelf grappig? ach dan vind teminste iemand het nog leuk!:)

Moeten we dan stoppen met het internen van die barbs voor een mooi cluster?, terwijl er nog voldoende edels binnen het account op voorraad zijn en shining er op uit is om een mooi cluster te creeren? Internen is helaas een noodzakelijk maar onvermijdelijk kwaad, dat weet jij ook wel.

Echter is een bij elkaar geedelt cluster van barbarendorpen effectiefer dan een los ongeclusterd '' cluster '' zonder BBs.:D
 
Reactiescore
328
& Over de barbarendorpen edelen in nog meer barbaren edelen of what ever veranderen, vind je jezelf grappig? ach dan vind teminste iemand het nog leuk!:)

Moeten we dan stoppen met het internen van die barbs voor een mooi cluster?, terwijl er nog voldoende edels binnen het account op voorraad zijn en shining er op uit is om een mooi cluster te creeren? Internen is helaas een noodzakelijk maar onvermijdelijk kwaad, dat weet jij ook wel.

Echter is een bij elkaar geedelt cluster van barbarendorpen effectiefer dan een los ongeclusterd '' cluster '' zonder BBs.:D

Noob, bb's = effectief, want bb's = farmen en farmen = extra GS en extra GS= meer edels en extra edels = sneller concurrentie uitschakelen :p
 
Bovenaan