Run

DeletedUser15508

Guest
Tjechie 1 - 0!



ontopic:
Nou ja, het werpt meestal wel vruchten af Stoute Jongens.

Dat topic met die foto van een auto die op een groep wielrenners inrijdt is ook gesloten door mijn gezeur;)

Dat was dan ook logisch, daar viel niet over te discussieren, hier wel.
 

DeletedUser

Guest
nee, vertrouwbaar staat er niet tussen :confused:
wat bedoel je daar precies mee?


Heb jij een probleem met mijn taal?
vind ik best normaal als ik hier niet geboren ben...
dus let een beetje op met wat je zegt, wat een onvolwassen reactie.
 

DeletedUser

Guest

Dat is al een tijdje zo ;)

verdedig jezelf dan niet, en laat je gezicht hier niet op het forum zien. Het kan je toch niks schelen?

Ja hoor, maak dat de kat wijs.

Ik geef het toch net toe, dus DAN pas stopt mijn verdediging, leren lezen.

meestal is de wijze waarop mensen op ironie reageren een betere indicatie van de leeftijd dan het gebruik ervan.

maar we raken een beetje off-topic. nog 14 leaves en je hebt je gewenste ledenaantal. :)

Dat is ook off topic, gezien het over Run's 'smerige streken' gaat ;) Ik denk niet dat er nog veel leaves zullen volgen, eerder een paar nieuwe mensen - want ondanks alles krijgen we nog genoeg aanvragen :)
 

DeletedUser

Guest
Jullie zijn niet echt al te bijster slim he. Als alle flashers en valsspelers en noobs natuurlijk in Run zitten kun je ze zo herkennen.

Maar in plaats van ze lekker bij elkaar te houden, kunnen ze elkaar gaan naaien, gaat iedereen hier janken. En hopen dat de stam breekt en wordt opgeheven. Wooeeehoeeee want dan hebben jullie gewonnen :D

Ja toch goed plan beter Run opheffen zodat alle leden zich verspreiden onder andere stammen. Ten eerste weet je dan niet meer wie de flashers zijn en ten tweede kunnen ze anderen besmetten met hun oooh zo niet moreel correcte gedrag.
 

DeletedUser15811

Guest
Huil huil - dit soort taferelen gebeuren dagelijks, dus als je er niet tegen kan kan je beter stoppen met TW, serieus :)

En waar gaat deze discussie nou over? Dat wij noobs zijn die mensen naaien?

Ja dat zijn we, ok klaar. Wat boeit mij het nou wat jullie van ons denken? Tbh vrij weinig tot niets.

Omdat ze op de normale manier niet kunnen winnen, spelen ze het maar zo... Zielig!
 

DeletedUser

Guest
Zielig?:eek:
Kan je ook je mening argumenteren en niet de meeloper spelen aub?

Btw vroeger in alle oorlogen werd er veel bedrog gepleegd ( zonen die hun vader vermoorden , landsverraad,)

Dus waarom zou het op dit spelletje niet mogen
Staat het in de regels van TW dat dit niet mag?


Ik hou er me alleszins niet met bezig met zulke zaken , ik
speel het spel ook graag eerlijk . Ik edel en bouw dorpen uit...
Maar toch laat ik deze dingen niet zeggen tegenover Run.;)
 

DeletedUser15508

Guest
Zielig?:eek:
Kan je ook je mening argumenteren en niet de meeloper spelen aub?

Btw vroeger in alle oorlogen werd er veel bedrog gepleegd ( zonen die hun vader vermoorden , landsverraad,)

Dus waarom zou het op dit spelletje niet mogen
Staat het in de regels van TW dat dit niet mag?


Ik hou er me alleszins niet met bezig met zulke zaken , ik
speel het spel ook graag eerlijk . Ik edel en bouw dorpen uit...
Maar toch laat ik deze dingen niet zeggen tegenover Run.;)

Hmm...een zeikpost.
Eerst zeg je dat het 'normaal' is.
Daarna zeg je dat jij er niet aan doet.
En tenslotte zeg je dat je niet wil dat wij de waarheid over Run verkondigen?

En, verbeter me als ik fout ben, maar als medeleider ben jij mee verantwoordelijk voor de daden die de leiding van Run stelt.
 

DeletedUser

Guest
Gasten. Laten we nu gewoon deze discussie sluiten :rolleyes: Het maakt allemaal niet meer uit wat er gebeurd is. Lars is zijn dorp kwijt, Run heeft zijn (negatieve) aandacht gehad en Faberyayo heeft er een mooi dorpje bij...
 

DeletedUser

Guest
Hmm...een zeikpost.
Eerst zeg je dat het 'normaal' is.
Daarna zeg je dat jij er niet aan doet.
En tenslotte zeg je dat je niet wil dat wij de waarheid over Run verkondigen?

En, verbeter me als ik fout ben, maar als medeleider ben jij mee verantwoordelijk voor de daden die de leiding van Run stelt.


Klopt , zie ik enig niet correct verband

Ik vind het normaal dat je het doet
ikzelf doe er gewoon niet aan ( maar heb geen problemen
mee dat anderen het doen)
En waar baseer je het laatste dan op?



Verder zijn de reacties van je meelopers die achter je posten spam .:)

Vandaag 12:33
jelletheconquerer auch
 

DeletedUser16196

Guest
Even gewoon mijn mening zeggen, wil ook geen reacties.

Sommige kunnen leven met 'vals' spelen, maar meeste niet, daarom denk ik dat Run uiteindelijk uit elkaar zal vallen, omdat velen dit 'vals' spelen niet kunnen vol houden...
 

DeletedUser

Guest
Omdat ze op de normale manier niet kunnen winnen, spelen ze het maar zo... Zielig!
Oke, graag mensen die er niks vanaf weten hun mond houden. En jij ook matthijsje, je hebt nog geen 1500 pnt, ligt nog geen 3 uur edeltijd onder me, dus mondje dicht anders zal ik jou op een normale manier moeten edelen, en dan voel je je eigen zielig.
 

DeletedUser

Guest
Even gewoon mijn mening zeggen, wil ook geen reacties.

Sommige kunnen leven met 'vals' spelen, maar meeste niet, daarom denk ik dat Run uiteindelijk uit elkaar zal vallen, omdat velen dit 'vals' spelen niet kunnen vol houden...

En dit baseer je op? Wat hier allemaal staat? Nog zo een die er niks vanaf weet maar wel weer meelult.
 

DeletedUser16196

Guest
Dit basseer ik op feiten, ingame wouden we een BG met jullie maar dit hebben we niet laten doorgaan, waarom?

Jullie hebben degene die alles in orde had gebracht, het forum alles netjes had gemaakt gekickt als oud vuil.

Nog een keer mijn mening.
 

DeletedUser15508

Guest
Klopt , zie ik enig niet correct verband
En waar baseer je het laatste dan op?
In een stam is er normaal overleg tussen de leiding.
Verder zijn de reacties van je meelopers die achter je posten spam .:)

Niets mee te maken.

Oke, graag mensen die er niks vanaf weten hun mond houden. En jij ook matthijsje, je hebt nog geen 1500 pnt, ligt nog geen 3 uur edeltijd onder me, dus mondje dicht anders zal ik jou op een normale manier moeten edelen, en dan voel je je eigen zielig.

Jij hebt een grote mond, terwijl jij ook mee hebt gedaan aan het in het zak zetten van iemand.
 

DeletedUser

Guest
Dit basseer ik op feiten, ingame wouden we een BG met jullie maar dit hebben we niet laten doorgaan, waarom?

Jullie hebben degene die alles in orde had gebracht, het forum alles netjes had gemaakt gekickt als oud vuil.

Nog een keer mijn mening.

Blijf dan ook bij je mening, net had je het nog over vals spelen, iemand kicken die het forum netjes heeft gemaakt is niet gemeen. Je zei dat wij vals speelden, met bewijzen/redenen komen dan, die je niet gekopieerd hebt uit alles wat hiervoor staat.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt een grote mond, terwijl jij ook mee hebt gedaan aan het in het zak zetten van iemand.

Als je dit al een grote mond vind.... Ik zeg alleen dat MrM@tthijs z'n mond moet houden als ie niks anders te melden heeft dan wat in deze topic al staat, en dat ook het enigste is wat hij er vanaf weet. En dat ik em binnenkort overneem. Lijkt me geen grote mond, meer de waarheid.
 

DeletedUser15937

Guest
PS3Fighter ga is heel snel leren communiceren op een hoger niveau want inhoudelijk zijn je argumenten heel zwak en totaal onzin. Het hele topic staat vol bewijzen van de betrokkene speler zelf en nu ga jij lopen verkondigen dat er geen bewijs is. Verder geeft 1 speler van RUN als ik me niet vergis een paar post terug zelfs toe wat er gebeurd is wtb vv en dan troepen richting stoute jongens sturen en hem dan edelen.
 
Bovenaan