Oorlog HP - AL

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15806

Guest
Niet alleen ego's, maar ook mensen die je in de rug steken.. Een aantal mensen weten heel goed waar ik het over heb (nee heeft niks met BALL te maken).

Volgens mij was deze een beetje gemeend richting osmleerdam de BG-breker:p. Zit ik goed?
 

DeletedUser11616

Guest
Hp Vs -al-

wij zaten/zitten bij up-r....

en veel van onze spelers inclusief leiders zijn overgegaan naar -AL-......

eenmaal daar draaide -AL- 180graden om en werden wij hun Target. ik vond dit onterecht en smerig vandaar dat ik toen grote stammen heb aangeschreven om ons te dekken tegen deze smerige tactiek... Dus hebben wij BG met HP...

want we zouden als 2 team verder gaan met volledige steun aan elkaar (up-r en -AL-)

dit was snel voorbij toen we werden aangevallen ... ik heb de leider aangeschreven van -AL- toen de aanvallen begonnen tegen ons...


en geen reactie.. pas toen het uit de hand begon telopen qua aanvallen op ons heb ik HP aangeschreven.. Toen kwam er wel snel reactie van -AL-.. met daarin de boodschap dat we vijanden waren omdat we BG waren van HP...


knap he en te bedenken dat hun al 3 uur aan het aanvallen waren op ons voordat ik de BG afsloot....

dus kies maar een kant mensen . maakt mij niet uit.......
 

DeletedUser

Guest
En je denkt dat dat nog nooit eerder is voorgekomen omdat... :eek:? Het is spijtig om te zeggen, maar zo gaat het vaker. Kleinere spelers worden in de steekgelaten en na verloop van tijd afgeschreven. Vind dat persoonlijk niet raar en kan het goed begrijpen, maar voor jullie is het wat minder ;)
 

DeletedUser

Guest
wij zaten/zitten bij up-r....

en veel van onze spelers inclusief leiders zijn overgegaan naar -AL-......

eenmaal daar draaide -AL- 180graden om en werden wij hun Target. ik vond dit onterecht en smerig vandaar dat ik toen grote stammen heb aangeschreven om ons te dekken tegen deze smerige tactiek... Dus hebben wij BG met HP...

want we zouden als 2 team verder gaan met volledige steun aan elkaar (up-r en -AL-)

dit was snel voorbij toen we werden aangevallen ... ik heb de leider aangeschreven van -AL- toen de aanvallen begonnen tegen ons...


en geen reactie.. pas toen het uit de hand begon telopen qua aanvallen op ons heb ik HP aangeschreven.. Toen kwam er wel snel reactie van -AL-.. met daarin de boodschap dat we vijanden waren omdat we BG waren van HP...


knap he en te bedenken dat hun al 3 uur aan het aanvallen waren op ons voordat ik de BG afsloot....

dus kies maar een kant mensen . maakt mij niet uit.......

Alle goede spelers (en de grens met 'goed' was -naar mijn mening- laag gelegd), hebben een uitnodiging gehad om over te stappen naar AL. Een aantal hebben die stap niet gemaakt, en werden dan later aangevallen. Tja, wij (lees 'alle' leden) hebben op een democratische manier gestemd of we bondgenootschap met UP-R nog gingen verderzetten... De (overgrote) meerderheid was tegen, wat mij ook niet verwondert. De uitnodigigingen zijn nog een tijdje open blijven staan, dus de 'sterkere' leden konden nog gemakkelijk overstappen.

Jullie zien het als een oorlogsverklaring, wij niet en betreuren dan ook de samenwerking met HP.
 

DeletedUser

Guest
Beste stam almaric,

Kort gezegt, jullie zijn verleden tijd.
Honor and Power is niet de beste stam die we ons kunnen indenken, maar jullie gebruiken spelers.
Puur als pionen, slim, ik kon het met 2 spelers, maar dat kan je niet met 40 meer.
Wat wil je doen, met zoveel spelers HP onverwerpen?
HP heeft met de 2 beste leden al meer legers dan jullie.
Stop er mee, en hou de vrede, en je rang, inplaats van dit irritante dekmanteltje.
 

DeletedUser15878

Guest
ik vind het een domme actie om een oorlog uit te roepen wegens een bg maar als zij elkaar (lees zichzelf) willen vernietigen dan moeten ze dat zelf weten, het wordt er alleen maar beter op als zo'n hypocriete stam verdwijnt

hiermee doel ik op al
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een domme actie om een oorlog uit te roepen wegens een bg maar als zij elkaar (lees zichzelf) willen vernietigen dan moeten ze dat zelf weten, het wordt er alleen maar beter op als zo'n hypocriete stam verdwijnt

hiermee doel ik op al


Blijkbaar weet je meer dan ik terwijl ik in -AL- zit toch raar of niet?

Want volgens mij is de oorlog begonnen omdat we een massa aanval deden op bennei met zon 5 spelers waarmee we ongeveer 8 dorpen mee hebben overgenomen in die ene actie dit is niet mee getelt terug veroverde dorpen.

Deze massa aanval was puur om de dorpen niet om de stam waar hij in zat.

Dit is de reden waardoor HP ons de oorlog verklaart heeft maar als jij het beter weet..
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar weet je meer dan ik terwijl ik in -AL- zit toch raar of niet?

Want volgens mij is de oorlog begonnen omdat we een massa aanval deden op bennei met zon 5 spelers waarmee we ongeveer 8 dorpen mee hebben overgenomen in die ene actie dit is niet mee getelt terug veroverde dorpen.

Deze massa aanval was puur om de dorpen niet om de stam waar hij in zat.

Dit is de reden waardoor HP ons de oorlog verklaart heeft maar als jij het beter weet..

Inderdaad.. Dus 'three spirit', hou u zever voor uzelf als je er niks vanaf weet... . Of laat u fatsoenlijk informeren.
 

DeletedUser

Guest
ik vind het een domme actie om een oorlog uit te roepen wegens een bg maar als zij elkaar (lees zichzelf) willen vernietigen dan moeten ze dat zelf weten, het wordt er alleen maar beter op als zo'n hypocriete stam verdwijnt

hiermee doel ik op al

1- Wij hebben niet de eerste stap gezet, dat deed HP. (Qua verklaren van de oorlog) :cool:
2- De aanleiding was de aanvallen op Benny6, dus niet een of andere BG :)
3- Als je er niets van weet, aub niet zoiets posten. ;)




4- I don't care dat het oorlog is... :D Ik speel gewoon rustig verder, en geniet van het spelletje :D :p
 

DeletedUser

Guest
Side 1: HP

Side 2: -AL-

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 509
Kant 2: 651
Verschil: 142

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 40
Kant 2: 52
Verschil: 12

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 3,509,887
Kant 2: 3,720,546
Verschil: 210,659

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 328,379
Kant 2: 454,562
Verschil: 126,183

image.php




Ondanks de meesten dachten dat HP ging winnen, is er (nog?) niet veel van te merken. Min of meer gelijkopgaande oorlog, misschien lichtjes in het voordeel van -AL-. Het ziet ernaar uit dat HP weer wat nieuwe leden gaat aantrekken van een ex-bondgenoot van ons..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
laatste 24 uur hebben jullie 8 dorpen verloren en HP 0, dat vind ik toch wel opmerkelijk veel op zo een korte tijd. Als je ziet dat er in totaal nog maar 103 dorpen heen en weer zijn gegaan. Daarbij hebben jullie 12 leden meer als HP, dus het is zeker niet aan -AL- om hen te verwijten dat ze nog leden recruiten, vind ik. ;)

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jep, gisteren heel wat verloren. Eigelijk maar van 1 gast, die al 1/2 dagen niet meer komen kijken is op z'n account, en daarmee is hij dan ook per direct gekicked ;)
 

DeletedUser

Guest
Jep, gisteren heel wat verloren. Eigelijk maar van 1 gast, die al 1/2 dagen niet meer komen kijken is op z'n account, en daarmee is hij dan ook per direct gekicked ;)


LOL ik 2 dagen inactief ben de hele week actief geweest.

Voor degene die het niet door hadden ik ben het die ontslagen is en heeft besloten te stoppen op w7 dus w2 w6 en w8 pas maar op ik ben nog actiefer daar.

Maar ach als jullie leden kicken die wat dorpen kwijt raken.... maar ach ik ga me niet verlagen tot het lage niveau waar -AL- op zit of is het nou slv (stamledenveraden).

P.s. HP ik ben nog bereikbaar op mij nacc voor eventuele tips om -AL- te ownen.

MVG

Harm
 

DeletedUser

Guest
Kerel,

Het is al weken zo, dat wanneer je aanvallen binnenkrijgt je direct VV geeft aan de stamleiding. Telkens moet je zogezegt 'weg' ofzoiets. Dan laat je weer enkele dagen niets weten, log je terug in zie je nog wat aanvallen binnenkomen en geef je weereens vakantievervanging. Ik denk dat de leiding meer jouw account heeft gehad dan dat ge zelf hebt gehad, dus gene zever eh. Wij (zeker ik) heb u hard ondersteunt toen ge werd aangevallen, maar gewoon omdat ge zelden online was verloor je nog veel dorpen. Dus van bedriegen is geen sprake, je moet alleen effe toegeven dat je niet genoeg actief was om oorlog te voeren. En wij hebben ook nog een leven buiten TW, dus telkens VV als er aanvallen binnenkomen is geen oplossing!
 

DeletedUser

Guest
Harm, je bent triest... Jij was heel lang niet online, er kwamen aanvallen binnen en je geeft zo maar zonder te vragen je vv aan een stamlid om dat kutwerkje op te lossen..
En dan zeg je nu dat we verraders zijn.. Triest hoor...:rolleyes:

Maten naaier die je bent!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan