-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik vind het overigens een beetje een dubbel verhaal. Kijk, wat Insane zou doen is niet netjes, punt. Maar het is geoorloofd. Het staat een beetje gelijk aan backstabben. Het mag, maar wordt niet op prijs gesteld. Maar dan hoor je ook zulke vreemde verhalen over het cheaten van GVR, die plots door heel BWR doodgezwegen worden. Want er werd hier toch wel degelijk gezegd dat GVR het spel op één of andere manier niet helemaal eerlijk speelde. Daarop heb ik hem weinig zien ingaan.

ok ik geloof dat je hier op mij en bwr doelt, dat wij niet ingaan op vreemde verhalen over cheaten van mij, of andere manieren waarop ik het spel niet eerlijk speel.
je zegt het precies goed, je hoort vreemde verhalen, er werd gezegt, op een of andere manier...kortom roddels, geruchten en/of aannames, je weet wel dingen die mensen roepen/aannemen als ze geen bewijs hebben, dan heb je goed gezien dat wij daar plots[ (!?)/U] niet op ingaan en het doodzwijgen.
als je wilt dat wij/ik inga op roddels/geruchten moet je eerst met bewijzen komen dan kunnen we gaan praten, lijkt me heel logisch, iedereen kan wel van alles roepen, maar dat betekent niet dat het waar is of ik daar op moet ingaan.

Ik vind dat je het mooi verwoord hebt. Wat er op Wobbe en TheSieger is gebeurd is inderdaad niet heel mooi, maar het is niet tegen de regels.
Wat ook zo is, is dat BWR nu begint mij clusterfucken. Dat recht hebben ze uiteraard en mij zal je daar niet over horen klagen.

Dit is ook een reden dat ik geen zin heb in deze discussie. Ik heb nu zo'n gevoel van: We vechten het wel uit ingame. Dat moet toch niet zo'n probleem zijn voor de grote nummer 1 stam van w20 ;)

precies dit is een van je redenen dat je geen zin hebt om te reageren :rolleyes:
en raar is dat je nu wordt geclusterfuckt he, hoe zou dat nou komen?

Maar dat zeg ik ook niet. Ik heb het over Sick vs rest van de wereld, op dit forum, afgezien van jullie en /Dome. Beetje krom verwoord.
Overigens vind ik dat Insane het vrij aardig verwoord zo. BWR blijkt het nu zelf ook te doen. Als dat het geval is is het hier op het forum dus een gevalletje pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

weer zeg je het goed: "BWR blijkt het nu zelf ook te doen"
dus je vind het raar dat een maand nadat insane is begonnen met clusterfucken achter mijn rug om, waar hij nog steeds niet voor is uitgekomen, een week geleden begonnen is met geclusterfuck in zijn cluster?
kom nou jij noemt het de pot verwijt de ketel, ik noem het vuur met vuur bestrijden, of monkey see, monkey do, of wat je zaait ga je oogsten, of actie = reactie, of boontje komt voor zijn loontje, zie je het verschil?
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

precies dit is een van je redenen dat je geen zin hebt om te reageren :rolleyes:
en raar is dat je nu wordt geclusterfuckt he, hoe zou dat nou komen?

Waar zie jij mij zeggen dat ik het raar vind? Ik vind het helemaal niet raar, ik zou het zelf ook doen.
 

DeletedUser24056

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

ok ik geloof dat je hier op mij en bwr doelt, dat wij niet ingaan op vreemde verhalen over cheaten van mij, of andere manieren waarop ik het spel niet eerlijk speel.
je zegt het precies goed, je hoort vreemde verhalen, er werd gezegt, op een of andere manier...kortom roddels, geruchten en/of aannames, je weet wel dingen die mensen roepen/aannemen als ze geen bewijs hebben, dan heb je goed gezien dat wij daar plots[ (!?)/U] niet op ingaan en het doodzwijgen.
als je wilt dat wij/ik inga op roddels/geruchten moet je eerst met bewijzen komen dan kunnen we gaan praten, lijkt me heel logisch, iedereen kan wel van alles roepen, maar dat betekent niet dat het waar is of ik daar op moet ingaan.


Ik heb het verhaal rondom Wobbe, Jens en Thesieger ook nog niet bevestigd gehoord gehad.
Nee, jij hoeft niet per sé in te gaan op geruchten. Wat je wel kunt doen is direct duidelijk geven rondom die geruchten, je gaat er namelijk helemaal niet op in. Ik heb nota bene BWR leden in dit topic horen zeggen: 'Insane wil niet discussiëren, dat is een teken dat hij schuldig is'.
Jij wil het ook niet. Je hebt de mogelijkheid je onschuld te verkondigen, als je daarvan overtuigd bent. Nu zeg je enkel dat het geruchten zijn en daar niet op in wil gaan. In principe dezelfde situatie als bij Insane, gezien dat eerder ook geruchten waren.

Ik heb overigens van een vriend te horen gekregen dat de eigenaars van de accounts bij zijn weten gestopt zijn. Als je de account afgelopen tijd bekijkt, zou je inderdaad zeggen dat ze zijn gestopt. Vanaf de 24e al verliezen zij dorpen. Rond de 20e is GVK opgericht. Hoe moet ik het dan begrijpen? (Jens verloor overigens al eerder dorpen). Is het 'clusterfucken' van insane van welke tijd? Wanneer deed hij het? Ik vind het te onduidelijk, teveel op geruchten gebaseerd.


weer zeg je het goed: "BWR blijkt het nu zelf ook te doen"
dus je vind het raar dat een maand nadat insane is begonnen met clusterfucken achter mijn rug om, waar hij nog steeds niet voor is uitgekomen, een week geleden begonnen is met geclusterfuck in zijn cluster?
kom nou jij noemt het de pot verwijt de ketel, ik noem het vuur met vuur bestrijden, of monkey see, monkey do, of wat je zaait ga je oogsten, of actie = reactie, of boontje komt voor zijn loontje, zie je het verschil?

Maar je geeft wel toe dat je zelf schuldig bent aan datgene wat je hier vervloekt? Jullie spreken over vieze streken, oneerlijk spel en weet ik het wat, terwijl jij je er ook schuldig aan maakt?
Dat is vuur met vuur bestrijden ja, maar ik vind dan niet dat je recht van spreken hebt als je zegt dat Insane het spel oneerlijk aanpakt.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

hey een inhoudelijke reactie van insane :)

Waar zie jij mij zeggen dat ik het raar vind? Ik vind het helemaal niet raar, ik zou het zelf ook doen.

nee niet raar, je irriteert je er ook niet aan en je klaagt al helemaal niet, daarom dat je het al een paar keer hebt gezegt :D

@ rukurt, waarom zou ik mijn onschuld moeten bewijzen/verkondigen (?) op basis van geruchten/zaken die te ronde doen (die door oa deze zelfde insane de wereld in geholpen zijn), volgens mij is het andersom, bewijs maar dat ik schuldig ben, dan bewijs ik het tegendeel, net zoals ik met insane heb gedaan, ik kom met onderbouwde punten en bewijsstukken en geef dan insane de kans erop te reageren en het tegendeel te bewijzen, dat hij dat niet wilt doen en waarom niet is voor mij zo klaar als een klontje :D

ook zijn er enkele verschillen tussen insane en mij, die je even vergeet:

1. ik ga niet in op geruchten en roddels en insane gaat niet in op feiten en bewijsstukken.
2. insane verteld dingen op basis van roddels en geruchten, ik vertel alleen dingen als ik die kan onderbouwen met feiten
3. ik heb niet dmv leugens en bedrog proberen spelers/vv's te regelen voor mijn zaak, ik lieg er ook niet over, insane wel.

hoe kom je er trouwens bij dat gvk rond de 20e is opgericht, ik weet ook niet precies wanneer dat was, maar volgens mij was dat wel wat eerder hoor, zie ook het edelverleden van de stam:
http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=6532&type=gain&pn=-1

volgens deze stats is het openlijk op 2011-10-08 07:09:07 begonnen met het edelen van een barbaartje in mijn cluster, sinsdien zijn er geloof iets van 90 gepakt, best knap voor inactieve accounts niet?
de inactiviteit die er nu heerst over die accounts, komt toevallig mooi samen met het feit dat:
a. insane nu ook in zijn cluster wordt gefuckt en/of
b. het bekend maken van zijn acties op het AF en/of
c. een mini-stamactie op een van deze leden

is wel heel toevallig dat ze dan alledrie tegelijk ineen keer niet meer zo actief zijn vanaf dezelfde tijd...

verder wat waarschijnlijk jij niet weet is dat dome de dorpen van wobbe had volgezet dit was rond 9-10 oktober, ik heb het dan over dit soort rapporten:
[report_display]http://nl20.tribalwars.nl/public_report/0a6f8331732bb634411c4a8559ea9abe[/report_display]

"Ik vind het te onduidelijk, teveel op geruchten gebaseerd."
hahaha lols, dan raad ik je aan om dat gesprek tussen insane en XXX nog eens goed door te lezen en ook bijvoorbeeld wat bucer heeft gepost, als dit niet duidelijk genoeg is dan weet ik het ook niet meer hoor.

"Maar je geeft wel toe dat je zelf schuldig bent aan datgene wat je hier vervloekt? Jullie spreken over vieze streken, oneerlijk spel en weet ik het wat, terwijl jij je er ook schuldig aan maakt?
Dat is vuur met vuur bestrijden ja, maar ik vind dan niet dat je recht van spreken hebt als je zegt dat Insane het spel oneerlijk aanpakt."


wie vervloekt wat en waar maak ik me dan schuldig aan, denk dat je beter moet gaan lezen, ik heb duidelijk aangegeven dat het mij niet alleen om de acties gaat, het gaat mij meer om de manier waarop deze worden toegepast (achter mijn rug om en via leugens, bedrog en bedreiging) en dat erover wordt gelogen dat deze zijn uitgehaald/uitgehaald worden (nog steeds heeft insane niets toegegeven, zijn enige verklaring is dat hij maar een middagje erop heeft gezeten).

dus ja ik maak me nu ook schuldig aan zulke lage tacktieken en strategieen, maar niet mbv listen en bedrog of bedreigingen en via vv-accounts, gewoon met mijn eigen account regel ik mijn zaken en maak ik contact.
dus rukurt zou eerst even goed lezen wat er nou bedoelt wordt, het moge duidelijk zijn dat de acties allang niet meer ter sprake zijn, gaat er meer om het hele gedoe/gelieg eromheen wat zo vies, laag en achterbaks is...en voor de zoveelste keer, ik heb het nooit gehad over dat het oneerlijk is ofzo, dat zijn de sick spelers en jijzelf die daarmee komen, wat ik trouwens ook wel iets vind aangeven, aangezien het maar herhaald en herhaald blijft worden door mensen uit het sick/dome kamp.

ik moet zeggen, zit nu wel te genieten, ben blij dat er tenminste iemand probeert om mijn punten onderuit te halen dmv onderbouwde commentaren, helaas dat het niet standhoudt, naar mijn mening, maar dat is niet zo belangrijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

1: Ik heb geen vv's geregeld oid, ik kreeg ze aangeboden.
2: Ik heb al toegegeven dat het zeggen dat jij bedriegt e.d. fout was. Dit was door verkeerde interpretaties. In de PM heb ik dat redelijk duidelijk uitgelegd;)
3: Hoevaak moet ik nu nog zeggen waarom ik er niet op reageer?
4: Kijk je PM's nou maar;)
5: Wat een gejank, ik huil toch ook niet zo hard als jij in mijn cluster edelt?
 

DeletedUser24056

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

@ rukurt, waarom zou ik mijn onschuld moeten bewijzen/verkondigen (?) op basis van geruchten/zaken die te ronde doen (die door oa deze zelfde insane de wereld in geholpen zijn), volgens mij is het andersom, bewijs maar dat ik schuldig ben, dan bewijs ik het tegendeel, net zoals ik met insane heb gedaan, ik kom met onderbouwde punten en bewijsstukken en geef dan insane de kans erop te reageren en het tegendeel te bewijzen, dat hij dat niet wilt doen en waarom niet is voor mij zo klaar als een klontje :D

ook zijn er enkele verschillen tussen insane en mij, die je even vergeet:

1. ik ga niet in op geruchten en roddels en insane gaat niet in op feiten en bewijsstukken.
2. insane verteld dingen op basis van roddels en geruchten, ik vertel alleen dingen als ik die kan onderbouwen met feiten
3. ik heb niet dmv leugens en bedrog proberen spelers/vv's te regelen voor mijn zaak, ik lieg er ook niet over, insane wel.

Over jouw situatie bij Insane kan ik natuurlijk moeilijk iets zeggen. Maar het feit dat jij het in je vorige post afdoet als 'vuur bestrijden met vuur' en 'actie=reactie' toont aan dat je wel degelijk bij Insane zit te clusterfucken, BWR in ieder geval. Niet dan? Ik kan moeilijk met bewijzen aankomen, gezien ik helemaal niets met de situatie te maken heb, maar soit. Ik vind de bewijzen van jou ook alleen steekhoudend vanwege het feit dat insane op een redelijk gelaten manier reageert en in alles schuldigheid uitstraalt.

hoe kom je er trouwens bij dat gvk rond de 20e is opgericht, ik weet ook niet precies wanneer dat was, maar volgens mij was dat wel wat eerder hoor, zie ook het edelverleden van de stam:
http://nl.twstats.com/nl20/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=6532&type=gain&pn=-1

volgens deze stats is het openlijk op 2011-10-08 07:09:07 begonnen met het edelen van een barbaartje in mijn cluster, sinsdien zijn er geloof iets van 90 gepakt, best knap voor inactieve accounts niet?
de inactiviteit die er nu heerst over die accounts, komt toevallig mooi samen met het feit dat:
a. insane nu ook in zijn cluster wordt gefuckt en/of
b. het bekend maken van zijn acties op het AF en/of
c. een mini-stamactie op een van deze leden

is wel heel toevallig dat ze dan alledrie tegelijk ineen keer niet meer zo actief zijn vanaf dezelfde tijd...

verder wat waarschijnlijk jij niet weet is dat dome de dorpen van wobbe had volgezet dit was rond 9-10 oktober, ik heb het dan over dit soort rapporten:
[report_display]http://nl20.tribalwars.nl/public_report/0a6f8331732bb634411c4a8559ea9abe[/report_display]

Wobbe: op 18 augustus toegetreden, en dat was de eerste van de drie. Moment dat hij begon met edelen van barbarendorpjes: de 8e.
De andere twee zijn exact hetzelfde. Doet inderdaad vermoeden dat er iemand anders op zit. Daar komt bij dat een speler als Wobbe zoiets nooooit zou doen. Ik ken Wobbe een heel klein beetje. Ook jens niet. En Thesieger, die is alleen uit op wat hem zelf goed uitkomt. Communiceert niet, praat niet, reageert niet op pm's. Het is dus sowieso niet de officiële eigenaar, gezien Thesieger in GVK als contactpersoon fungeert. Ik geloof heel goed dat Insane schuldig is aan deze praktijken, dat heb ik ook nooit ontkend.

"Ik vind het te onduidelijk, teveel op geruchten gebaseerd."
hahaha lols, dan raad ik je aan om dat gesprek tussen insane en XXX nog eens goed door te lezen en ook bijvoorbeeld wat bucer heeft gepost, als dit niet duidelijk genoeg is dan weet ik het ook niet meer hoor.

"Maar je geeft wel toe dat je zelf schuldig bent aan datgene wat je hier vervloekt? Jullie spreken over vieze streken, oneerlijk spel en weet ik het wat, terwijl jij je er ook schuldig aan maakt?
Dat is vuur met vuur bestrijden ja, maar ik vind dan niet dat je recht van spreken hebt als je zegt dat Insane het spel oneerlijk aanpakt."


wie vervloekt wat en waar maak ik me dan schuldig aan, denk dat je beter moet gaan lezen, ik heb duidelijk aangegeven dat het mij niet alleen om de acties gaat, het gaat mij meer om de manier waarop deze worden toegepast (achter mijn rug om en via leugens, bedrog en bedreiging) en dat erover wordt gelogen dat deze zijn uitgehaald/uitgehaald worden (nog steeds heeft insane niets toegegeven, zijn enige verklaring is dat hij maar een middagje erop heeft gezeten).

dus ja ik maak me nu ook schuldig aan zulke lage tacktieken en strategieen, maar niet mbv listen en bedrog of bedreigingen en via vv-accounts, gewoon met mijn eigen account regel ik mijn zaken en maak ik contact.
dus rukurt zou eerst even goed lezen wat er nou bedoelt wordt, het moge duidelijk zijn dat de acties allang niet meer ter sprake zijn, gaat er meer om het hele gedoe/gelieg eromheen wat zo vies, laag en achterbaks is...en voor de zoveelste keer, ik heb het nooit gehad over dat het oneerlijk is ofzo, dat zijn de sick spelers en jijzelf die daarmee komen, wat ik trouwens ook wel iets vind aangeven, aangezien het maar herhaald en herhaald blijft worden door mensen uit het sick/dome kamp.

ik moet zeggen, zit nu wel te genieten, ben blij dat er tenminste iemand probeert om mijn punten onderuit te halen dmv onderbouwde commentaren, helaas dat het niet standhoudt, naar mijn mening, maar dat is niet zo belangrijk.

Dan kun je het verkrijgen van de vv's bij jou in de buurt ook als tactiek en strategie bestempelen, niet? Jij bestempelde de acties als walgelijk, laag, achterbaks. Je gaat toch niet ontkennen dat jij ook bij insane zit te clusterfucken? Ben je dat niet aan het doen GVR? Of wel? Simpel vraagje. Mocht het namelijk zo zijn dat jij , op wat voor manier dan ook (via vv of weet ik wat), bij Insane clusterfuckt, en dus hetzelfde doet als hij bij jou doet, heb jij geen recht van spreken. In dat geval doe je gewoon mee aan de lage en achterbakse spelletjes hoor. Als jij dan volwassen, niet laag, niet achterbaks, niet walgelijk zou willen spelen (iets wat je hier zeker lijkt uit te willen dragen), dan laat je Sick daar lekker doen. Niet dan? Vind jij dan niet dat je aan precies hetzelfde schuldig bent?
Dáár gaat het mij om, niet om het hele gedoe en het huichelachtige eraan. Jij doet toch exact hetzelfde? Of ontken je dat?

Overigens ben ik er helemaal niet op uit om jouw punten onderuit te halen. Ik ben het op veel plekken met je eens hoor. Vooral de reactie op de derde quote vind ik belangrijk. Daarnaast, mocht je het niet weten, speel ik niet op W20.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Dan kun je het verkrijgen van de vv's bij jou in de buurt ook als tactiek en strategie bestempelen, niet? Jij bestempelde de acties als walgelijk, laag, achterbaks. Je gaat toch niet ontkennen dat jij ook bij insane zit te clusterfucken? Ben je dat niet aan het doen GVR? Of wel? Simpel vraagje. Mocht het namelijk zo zijn dat jij , op wat voor manier dan ook (via vv of weet ik wat), bij Insane clusterfuckt, en dus hetzelfde doet als hij bij jou doet, jij geen recht van spreken hebt. In dat geval doe je gewoon mee aan de lage en achterbakse spelletjes hoor. Als jij dan volwassen, niet laag, niet achterbaks, niet walgelijk zou willen spelen (iets wat je hier zeker lijkt uit te willen dragen), dan laat je Sick daar lekker doen. Niet dan? Vind jij dan niet dat je aan precies hetzelfde schuldig bent?
Dààr gaat het mij om, niet om het hele gedoe en het huichelachtige eraan. Jij doet toch exact hetzelfde? Of ontken je dat?

Bedankt, dit probeerde ik hem al uit te leggen, onder anderen in PM's, maar jij weet de juiste woorden veel beter te vinden!
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

GVR is gewoon terecht pissig en waarom zou hij zich niet mogen verdedigen ? Dat er telkens weer een reactie van een sick speler op komt die t nodig vindt om ongenuanceerd hem dan maar ergens voor uit te maken, of van te beschuldigen omdat hun stamgenoot naast t potje heeft gepist daar kan hij niets aan doen.
Hij probeert het overduidelijk helder te krijgen. Hetgeen door de vele ontkenningen in de begin door insane id wat veel type werk was.

Persoonlijk sta ik hier buiten, maar heb wel alle berichten en bewijzen gezien. Insane is t spelletje wat "minder fris" gaan spelen en vindt het overduidelijk niet leuk dat het is uitgekomen. Dat is begrijpelijk.
Uiteindelijk heeft hij in een persoonlijke PM aan GVR t eerlijk toegegeven, hetgeen ik dan ( wellicht wel wat laat ) een goede zaak vindt. Waarom hij hier de fun in heeft gezien om t spelletje zo te gaan spelen, en waarom de overduidelijke antipathie tegen GVR begrijp ik niet. BWR en Sick hebben geen grens. Als BG van /Dome begrijp ik wel de "vijandige houding" van sick tegen BWR maar dit is toch wel echt een brug te ver in mijn ogen.

Dat GVR in zijn boosheid, nu Insane een koekje van eigen deeg geeft dat is niets gek.
iemand slaan is immer een verkeerde houding, maar als iemand mij slaat is die persoon de agressor en verdedig ik mezelf wel door terug te slaan.
Zeggen dan GVR daarom ineens "schuldig" is van hetzelfde wangedrag slaat natuurlijk nergens op, hij is toch niet de agressor in deze ?. Hij slaat gewoon terug na een aanval. Meer niet.

Wat mij betreft is het nu ook duidelijk, en we weten weer veel meer over hoe bepaalde personen in elkaar steken ;) Wat dat betreft was deze "discussie" wel nuttig vindt ik.

cluc
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Achja, kortom het is een Grote Vreemde Kneus :p.

Ik heb het al eens eerder gezegd, jij daagt spelers uit, dan schelden ze je weer uit en ga je weer huilen op het forum dat niemand je mag. Kan je niet na denken ? snap je de rondje nog niet ? Dommer dan jij heb ik iig. nog niet eerder gezien, en dat meen ik echt.
 

DeletedUser50540

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

al die lange berichten krijg er hoofdpijn van :p
kan iemand een samenvatting voor mij maken, scheelt een hoop tijd :p
 

DeletedUser24056

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

GVR is gewoon terecht pissig en waarom zou hij zich niet mogen verdedigen ? Dat er telkens weer een reactie van een sick speler op komt die t nodig vindt om ongenuanceerd hem dan maar ergens voor uit te maken, of van te beschuldigen omdat hun stamgenoot naast t potje heeft gepist daar kan hij niets aan doen.
Hij probeert het overduidelijk helder te krijgen. Hetgeen door de vele ontkenningen in de begin door insane id wat veel type werk was.

Persoonlijk sta ik hier buiten, maar heb wel alle berichten en bewijzen gezien. Insane is t spelletje wat "minder fris" gaan spelen en vindt het overduidelijk niet leuk dat het is uitgekomen. Dat is begrijpelijk.
Uiteindelijk heeft hij in een persoonlijke PM aan GVR t eerlijk toegegeven, hetgeen ik dan ( wellicht wel wat laat ) een goede zaak vindt. Waarom hij hier de fun in heeft gezien om t spelletje zo te gaan spelen, en waarom de overduidelijke antipathie tegen GVR begrijp ik niet. BWR en Sick hebben geen grens. Als BG van /Dome begrijp ik wel de "vijandige houding" van sick tegen BWR maar dit is toch wel echt een brug te ver in mijn ogen.

Dat GVR in zijn boosheid, nu Insane een koekje van eigen deeg geeft dat is niets gek.
iemand slaan is immer een verkeerde houding, maar als iemand mij slaat is die persoon de agressor en verdedig ik mezelf wel door terug te slaan.
Zeggen dan GVR daarom ineens "schuldig" is van hetzelfde wangedrag slaat natuurlijk nergens op, hij is toch niet de agressor in deze ?. Hij slaat gewoon terug na een aanval. Meer niet.

Wat mij betreft is het nu ook duidelijk, en we weten weer veel meer over hoe bepaalde personen in elkaar steken ;) Wat dat betreft was deze "discussie" wel nuttig vindt ik.

cluc

Ik weet niet of je in je laatste zin op mij doelt, maar ik vind het een vreemd gegeven dat GVR niet toegeeft dat hij zich aan hetzelfde schuldig maakt. Jij geeft nogmaals de zinloosheid van Insanes acties aan in deze post, maar waarom veroordeel je het (reactie)gedrag van GVR dan niet? Hij zou dan toch juist de volwassene in deze moeten zijn? Je hebt immers altijd uit willen dragen dat BWR een volwassen stam is.

BWR handelt als volgt: 'jij slaat mij, dan mag ik jou ook slaan, want anders staan we niet quitte'. Vervang de woorden slaan door clusterfucken en je begrijpt hoe belachelijk de situatie is.
Jij rechtvaardigt de slag die GVR terug geeft aan Insane, wat natuurlijk vreemd is, gezien het exact hetzelfde is. Je kunt niet over één slag zeggen dat het walgelijk, laag en weet ik allemaal wat is, en over de slag die daarop volgt zeggen dat die gerechtvaardigd is. Dat is zo inconsequent als wat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik weet niet of je in je laatste zin op mij doelt, maar ik vind het een vreemd gegeven dat GVR niet toegeeft dat hij zich aan hetzelfde schuldig maakt. Jij geeft nogmaals de zinloosheid van Insanes acties aan in deze post, maar waarom veroordeel je het (reactie)gedrag van GVR dan niet? Hij zou dan toch juist de volwassene in deze moeten zijn? Je hebt immers altijd uit willen dragen dat BWR een volwassen stam is.

BWR handelt als volgt: 'jij slaat mij, dan mag ik jou ook slaan, want anders staan we niet quitte'. Vervang de woorden slaan door clusterfucken en je begrijpt hoe belachelijk de situatie is.
Jij rechtvaardigt de slag die GVR terug geeft aan Insane, wat natuurlijk vreemd is, gezien het exact hetzelfde is. Je kunt niet over één slag zeggen dat het walgelijk, laag en weet ik allemaal wat is, en over de slag die daarop volgt zeggen dat die gerechtvaardigd is. Dat is zo inconsequent als wat.

Rukurt, ik je snap punt. Maar de vergelijking vind ik niet zo best, dit is een spel, wanneer iemand hier iets bij jou doet, doe je dat gene terug. Dat vind ik dan weer niet walgelijk/ blabla/blabla. Is wel een beetje hypocriet.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Om te def'en tegen GVR hé, als ze een massa zouden doen op deze speler omdat ze dicht tegen elkaar lagen, naar mijn weten is dat wel skills oefenen. Maar oké het platgooien van BB's zal dan ook in het pakket gezeten hebben.

Goed dat je er jouw tijd voor neemt om een deftige post neer te zetten.

Geen problemen mee, ik ben ook niet een continu spammer maar lees het forum ook elke dag.
Wanneer gaan we iets horen van je stam? De laatste tijd zijn enkele spelers op het AF er veelbelovend over.
Ben er benieuwd naar, jullie samenwerkingskracht en skills.

Het is je recht om er op te reageren maar vond het gewoon leuk om er op in te gaan, daar dient ook een AF voor.

Sky & Insane komen goed overeen en komen dus voor elkaar op, punt uit.

Laten we het er op houden dat we beide gedeeltelijk gelijk hebben ;) zoals trouwens vaak het geval is ... ook met het hele Gvr/insane clusterfuck gebeuren. Het ligt er maar aan waar je bepaalde grenzen heb liggen en die grenzen liggen bij iedereen anders. Het ligt er maar aan vanuit welk perspectief je kijkt/met welke bril je op kijkt. Mijn grens qua morele beslissingen ligt vrij kort vandaar mijn reactie, het moge duidelijk zijn dat die morele grens van wat wel en niet moreel verantwoord is bij sick. een stukje verder ligt.

Deze maand nog ga ik eens kijken of ik onze mannen aan kan sporen om eens wat leuks te doen ;) Verwacht er echter niet te veel van ... we zijn niet ziek,gek of dominerend en hebben een hoop spelers die meer spelen voor de lol als voor de prestatie.

Het is een gezellige stam en we zijn er al bijna een jaar ... maar om ons nu als meest veelbelovende stam aan te merken zoals ik gezien heb hier op het AF is misschien wat overdreven.

Daar dient het Af inderdaad voor, dus ik hoop dat deze laatste of topic post omtrend dit onderwerp me vergeven is :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52567

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

al die lange berichten krijg er hoofdpijn van :p
kan iemand een samenvatting voor mij maken, scheelt een hoop tijd :p

Ja geen probleem :)

ten laatste nog een bericht van mij,


Mijn geliefde stam is kapot gemaakt, niet door eerlijk veroveren, nee nee door list en bedrog.
De stam waar ik met mijn hart van hield.
Mijn leiders die mijn rots waren waardoor ik kon doen wat ik deed, maar die hadden mij verlaten, om de aloude vijand te joinen.

Horen leiders over te stappen naar de Vijand?? en hun leden verraden door te vertellen wie wel en niet in VV staan?
Nee maar dit zijn Dome praktijken altijd overal spionnen hebben om op die manier te winnen.

Kon [ally]/Dome[/ally] het winnen zonder alle manipulatie, leugens en laten we de bedreigingen, afpersingen en de bots niet te vergeten, ik denk het niet.

[ally]EMPIRE[/ally] was en is nog steeds een stam om trots op te zijn.
Wij hebben het niet gedaan met alle MB'ers omdat wij niet geloofde in uitbuiting wij deden het zelf.

Maar nu heeft [ally]/Dome[/ally] de manier gevonden om idd te domineren....maar voor hoelang??
leden leiders weg te kapen bij andere stammen, oke het is hun eigen keuze geweest, maar ik weet ook hoe jullie alles weten te verdraaien naar jullie eigenhand, en indien nodig in de slachtoffer rol te stappen, zo winnen jullie zieltjes.

Jullie manier is om de VV's van andere stammen in handen te krijgen en het laten leeg zetten en dan prat gaan op hoeveel jullie wel niet hebben veroverd.(wederom door manipulatie, want anders was een lid niet overstag gegaan)

Er word gezegt nu opeens dat [ally]/Dome[/ally] een mindere vijand is dan [ally]BWR[/ally] maar dat is jullie manier van overhalen.
Waarom zou BWR een ergere vijand zijn??? omdat ze meer dorpen hebben gepakt dan jullie???

Ja dat hebben ze idd en dat was niet leuk integendeel, maar ik ben nooit echt boos op hun geweest, nee ze zijn gewoon gaan knallen en het spel gespeeld, en hebben(op een na) in iedergeval mij met respect behandeld dus in dat geval kan ik alleen maar vanuit mijn eigen optiek oordelen.

Jullie en een paar van BWR kunnen nu zeggen dat het laag is van mij om dit nu te posten, maar ze weten dat ik gelijk heb.

Ik zal dit forum blijven volgen in de hoop en vertrouwen dat jullie een pak slaag zullen krijgen.

En ten laatste ik geniet van de berichten dat Tara nu in de MB stam van BWR zit.

POWER TO BWR

Hier is deze hele discussie mee begonnen, en waardoor ook de praktijken van Sick. aan de kaak zijn gesteld, ik mag Toch aannemen dat jij als stamleider en grootste ego zich er niet voor schaamt de waarheid te verdraaien verwachten dat jij dit volgt.

Maar ik kan ook begrijpen hoor dat jij jou daarvoor wil drukken....is niet fijn he dat /Dome en Sick door de mangel gaan.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Laten we het er op houden dat we beide gedeeltelijk gelijk hebben ;) zoals trouwens vaak het geval is ... ook met het hele Gvr/insane clusterfuck gebeuren. Het ligt er maar aan waar je bepaalde grenzen heb liggen en die grenzen liggen bij iedereen anders. Het ligt er maar aan vanuit welk perspectief je kijkt/met welke bril je op kijkt. Mijn grens qua morele beslissingen ligt vrij kort vandaar mijn reactie, het moge duidelijk zijn dat die morele grens van wat wel en niet moreel verantwoord is bij sick. een stukje verder ligt.

Deze maand nog ga ik eens kijken of ik onze mannen aan kan sporen om eens wat leuks te doen ;) Verwacht er echter niet te veel van ... we zijn niet ziek,gek of dominerend en hebben een hoop spelers die meer spelen voor de lol als voor de prestatie.

Het is een gezellige stam en we zijn er al bijna een jaar ... maar om ons nu als meest veelbelovende stam aan te merken zoals ik gezien heb hier op het AF is misschien wat overdreven.

Daar dient het Af inderdaad voor, dus ik hoop dat deze laatste of topic post omtrend dit onderwerp me vergeven is :p

Daarmee kan ik wel leven, het is natuurlijk zo met welke bril je kijkt maar aangezien ik in Sick. zit, zal ik eerder door een Sick. bril kijken. Nu moet je Sick. wel niet veralgemenen, maar je kan ver gaan in een spelletje & wij begrijpen dat gewoon allemaal.
Het is een oorlogsgame en voor de rest is dat dan voor mij punt uit, have fun ;).

Een leuke massa op een bepaalde stam is zeker een aanrader ;).
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

@rukurt Ik praat t niet goed leg alleen uit dat er wel verschil zit in handelen als reactie op een rotstreek van een ander.

cluc
 

DeletedUser24056

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

@rukurt Ik praat t niet goed leg alleen uit dat er wel verschil zit in handelen als reactie op een rotstreek van een ander.

cluc

Hmmm... Zit wat in, maar je kijkt er anders tegenaan dan ik, wat ik wel logisch vind eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Over jouw situatie bij Insane kan ik natuurlijk moeilijk iets zeggen. Maar het feit dat jij het in je vorige post afdoet als 'vuur bestrijden met vuur' en 'actie=reactie' toont aan dat je wel degelijk bij Insane zit te clusterfucken, BWR in ieder geval. Niet dan? Ik kan moeilijk met bewijzen aankomen, gezien ik helemaal niets met de situatie te maken heb, maar soit. Ik vind de bewijzen van jou ook alleen steekhoudend vanwege het feit dat insane op een redelijk gelaten manier reageert en in alles schuldigheid uitstraalt.
-------------
Dan kun je het verkrijgen van de vv's bij jou in de buurt ook als tactiek en strategie bestempelen, niet? Jij bestempelde de acties als walgelijk, laag, achterbaks. Je gaat toch niet ontkennen dat jij ook bij insane zit te clusterfucken? Ben je dat niet aan het doen GVR? Of wel? Simpel vraagje. Mocht het namelijk zo zijn dat jij , op wat voor manier dan ook (via vv of weet ik wat), bij Insane clusterfuckt, en dus hetzelfde doet als hij bij jou doet, heb jij geen recht van spreken. In dat geval doe je gewoon mee aan de lage en achterbakse spelletjes hoor. Als jij dan volwassen, niet laag, niet achterbaks, niet walgelijk zou willen spelen (iets wat je hier zeker lijkt uit te willen dragen), dan laat je Sick daar lekker doen. Niet dan? Vind jij dan niet dat je aan precies hetzelfde schuldig bent?
Dáár gaat het mij om, niet om het hele gedoe en het huichelachtige eraan. Jij doet toch exact hetzelfde? Of ontken je dat?

Overigens ben ik er helemaal niet op uit om jouw punten onderuit te halen. Ik ben het op veel plekken met je eens hoor. Vooral de reactie op de derde quote vind ik belangrijk. Daarnaast, mocht je het niet weten, speel ik niet op W20.

ok ik heb dit al, naar mijn mening, heel duidelijk uitgelegt, maar zal het speciaal voor jouw nog een keer in het kort doen, let dit keer wel goed op welke "bestempelingen" ik waar gebruik ;)

ja ik gebruik nu, helaas, ook vieze en lage tacktieken en strategieen, nadat insane is begonnen in mijn cluster, hier gaat dus het stukje vuur met vuur bestrijden over.
het verschil zit in hoe deze tacktieken en strategieen gebruikt worden:

insane doet het stiekum, achter de rug om, via vv accounts andere spelers aanspreken en nog meer vv's regelen mbh leugens en bedrog (wat ik nu echter heb begrepen van insane onjuiste informatie, dus tsja toen wist hij niet dat het leugens waren) en anoniem te blijven, verspreekt hij zich gaat hij de spelers bedreigen zodat ze het niet doorvertellen, hij wilde absoluut dat dit geheim bleef, en was bang dat ik/anderen erachter zouden komen.
dat noem ik dus vies/laag/schijnheilig/achterbaks/walgelijk

ik daarentegen heb hier nooit gelogen of dit geheim gehouden, ik doe het openlijk en bloot als reactie op insane zijn acties, maar ik spreek mensen gewoon aan via mijn eigen account en onder mijn eigen naam, niets geheims aan, ik ga het niet aan de grote klok hangen natuurlijk met wie enzo, maar ik heb het nergens ontkent of proberen te verzwijgen.

dat is dus waar ik het verschil zie, ja ik pas dezelfde tacktieken en strategieen toe als de vijand tegen mij gebruikt, MAAR de wijze waarop ik dat doe is heel anders en naar mijn mening zeker veel eervoller dan de manier waarop insane deze tacktieken en strategieen toepast.
als jij daar een andere mening over hebt, dan respecteer ik dat, maar zo zie ik het dus, ik heb geen problemen om dezelfde tacktieken en strategieen toe te passen als de vijand, maar doe het dan wel recht in het gezicht en niet achter de rug om en ik ga er zeker niet over liegen of het ontkennen ;)

@ Roman-Empire: wow, ongelooflijk, kon je nou echt niets beters verzinnen?
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Wat had ik dan moeten doen?:

Jalalala Hoi GVR ik heb de vv's van TheSieger en Wobbe even en ik ga ze helpen!!! Het zou kunnen zijn dat je bb's binnenkort geedelt worden, succes en groetjes van Insane!

Denk aub even na..
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik wilde er een biertje bij pakken, maar dat mocht niet van die bijna, maar nog niet helemaal beroemde gast :mad:
 
Bovenaan