Wijziging eindvoorwaarden

INFORMATIEVE STEMMING: Zou jij de eindvoorwaarden graag veranderen (verhogen)


  • Totaal aantal stemmers
    337

DeletedUser55041

Guest
Niet om te pesten.. Hij komt zijn afspraken gewoon niet na.. Ik stel voor iedereen van W20 100PA voor het lange wachten:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Of voortaan alle PA voor W20 spelers 50% korting :D al gaan mensen dat dan wel misbruiken :/
 
Reactiescore
2.490
Iedereen 100 pa?

/me deelt een sorry-koekje uit.

Nuja, om hier toch even op terug te komen. De beste stam heeft op dit moment 120.000.000 punten en is dus nog lang niet om op de helft van de overwinningsvoorwaarden te komen. Omdat er op die periode nog veel meningen kunnen veranderen is er besloten dit nog even af te wachten en hier opnieuw naar te kijken als de beste stam 200.000.000 punten behaald heeft. Dan zullen we door middel van een in-game enquête opnieuw polsen naar de meningen van spelers. Opnieuw in een niet-bindende stemming

Pas daarna zullen we het opnieuw overwegen en bespreken. We vinden het op dit moment te vroeg om hier al een beslissing over te nemen. Het feit dat een zo vroege algemene mening en stemming al deze kant op wijst betekent voor ons voldoende om de deur niet definitief te sluiten maar het op een later tijdstip te herbekijken.

Graag heropenen we deze discussie als de beste stam 200.000 punten behaald heeft. Tevens graag even met een pm mijn kant op zodat ik hieraan herinnerd wordt.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser53396

Guest
Bedankt voor de duidelijkheid, het is btw 120mio niet 120.000 punten...
 

DeletedUser

Guest
Iets zegt mij dat we Duckje heel snel weer achter zijn veren kleed aan moeten gaan zitten hahah!

De fusie van /Dome en sick. gaat de 200 miljoen wel halen binnenkort verwacht ik....
 

DeletedUser50540

Guest
Para is een even groot deel van de nieuwe stam als Sick. en /Dome
je moet de stam niet onderschatten om zijn leden aantal
 

DeletedUser

Guest
Ik onderschat niks, ik zeg alleen dat ik me graag beperk tot hoofdzaken en dat ik de hoofdbestand delen van deze stam /dome en Sick. vind en dus ook de hoofdzaken bij een korte uitspraak. Ik kijk hier naar het 'fysieke' aspect niet naar de inbreng.

Niet meteen zo gaan corrigeren ik bedoelde er niks onaardigs mee <3
 
Bovenaan