-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

ik zit altijd nog in dome .... ookal doe ik niks ik zou gaan helpen bij deffen nog niet nodig geweest dus gaat mooi zo.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Klopt, maar daarom kan ik je nog wel vragen om inhoudelijk op elkaar te reageren zonder gekkigheid erbij te halen.
Onze discussie voegt nu ook niks toe (Dúh) maar laten we het dan in elk geval proberen op niveau houden.

Ik wil ook graag op niveau discusseren alleen net wat je zegt;
als ik ook maar 1x in heb om weer te beginnen kijk ik hier ff en reset ik mijn geschiedenis weer ...

Zulke nutteloze posts verzieken het altijd...
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

idd ik verziek het ook erg ja ... breng is goede info ipv allemaal shit lullen zoals ik blijkbaar doe.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

idd ik verziek het ook erg ja ... breng is goede info ipv allemaal shit lullen zoals ik blijkbaar doe.

Het ingaan op mijn posts en mijn reply daarop voegt ook geen enkele waarde toe, hier kom je dus niets mee verder. Maar goed zoals ik ook al 15x heb gezegd gelieve te reageren als je iets te melden hebt, geen mening want daar heb je ook nix aan... Meer iets in de richting van bewijzen, nieuwe info of een goed gesprek tussen de desbetreffende leden.

Waarschijnlijk zullen er wel weer kneusjes zijn die dit gaan quoten, of hierop gaan reageren waardoor er nooit een eind komt aan deze gebakken lucht... Hoop dat sommige mensen wat slimmer worden en niet meer overal klakkeloos op in gaan ^^.

Dus ik wil graag het woord geven aan de eerste en beste persoon die werkelijk iets van waarde toe kan voegen, anders gelieve weg te gaan.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Dat is echt de domste opmerking in tijden. Backstabben? wie heeft hij gebackstabd?

Wist je het nog niet? Mein Kampf is eigenlijk plagiaat. en nu ff On topic:

ik zit altijd nog in dome .... ookal doe ik niks ik zou gaan helpen bij deffen nog niet nodig geweest dus gaat mooi zo.

Als je zo graag wil dat er hier seriues gepost wordt geef dan ff een feedback over hoe de oorlog er nu voor staat...
 

DeletedUser8159

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Het zal me niet heel erg veel verbazen als mijn vriendenkring vele malen groter is dan de jouwe. Dit maak ik vooral op uit jou sociale skills hier op het AF. Spreek mij niet aan op mijn RL leven, want daar heb jij absoluut niets mee te maken.
Heb je ook niet, prutser!
Ingame loop ik alleen maar te trollen, hier doe ik soms ook serieus. :D
Dus je bent serieus een kneus?
Speltip 7: Laat je niet in de handen kijken.

Dat is exact wat er gebeurd ingame ;)
Beetje faler van jezelf vind je ook niet? :rolleyes:
Ik ga nu juist doen wat iedereen doet; Mijn eigen stamleden verdedigen...
Ahjah en daarna naar een andere stam gaan. Kan je oud stamleden gaan backstabben en nieuwe verdedigen. Houd je van de straat.
Jeroen schreeuwde dat ook al op skype, maar dan: Insane vs BWR:p
Maar goed, dat zal dan vooral eenrichtingsverkeer zijn omdat wij zoals al gezegd niet in gaan via het AF op deze kwestie.

@Schele henkie, ik begrijp je gevoelens. Wel wil ik even kwijt dat de drie genoemde stammen hier niets mee te maken hebben.
Je faalt hard en nadat je al dagen ingaat op reacties durf je nu opeens niet meer. /Fail..
tsja wie niet sterk is moet slim zijn.

hij is het allebij:cool:
Het enige wat jij kan is kontlikken, dus jij bent niet sterk en niet slim. :)
nu even serieus, wat is jullie probleem? als hij het gedaan heeft speelt hij het spel zoals iedereen TW hoort te spelen.
hij zoekt naar manieren om hoog te blijven staan. waarom is hitler zo groot geworden? door backstabbe.

shit happends life goes one!
Hmmm, je vergelijkt je stamleider met Hitler en verdedigd hem ook nog. Vuile NSB-er!! :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Het was als woordspeling en als verduidelijking van mijn insteek bedoeld. Skills oefenen? barbarendorpen in een cluster platgooien? Wauw wat een skill! (kijken of je sarcasme wel oppikt ^^) Dat Insane skills bezit is wel duidelijk maar hij gebruikt ze in mijn ogen op de verkeerde manier. Hij overtreed geen regels daar heb je gelijk in maar ik vind dat hij de ongeschreven regels van fatsoenlijk en ridderlijk spel hier wel overtreed en heb dan ook uitgebreid de tijd genomen om me een beeld te vormen en te reageren.

Ik lees al heel lang een hoop posts mouse, ik vond het alleen nooit de moeite waard om te reageren. Alles stond nog redelijk ver van ons rim stammetje af en met het algemeen wereld beeld en de stammen hierin hoefde ik nog niet zoveel rekening te houden... Als ik dit soort actie´s lees en hoe er vervolgens word geprobeerd om het te ontkennen en daarna word geprobeerd om het te bagatelliseren dan ben ik blij dat ik nu pas meer rekening moet gaan houden met andere stammen en vuile spelletjes.

Hij heeft het recht om zijn stam leider te verdedigen? Is dat wel een regel van tribalwars? Nee, dat is ook 1 van die ongeschreven regels en deze zit blijkbaar wel in jullie pakket...
.

Om te def'en tegen GVR hé, als ze een massa zouden doen op deze speler omdat ze dicht tegen elkaar lagen, naar mijn weten is dat wel skills oefenen. Maar oké het platgooien van BB's zal dan ook in het pakket gezeten hebben.

Goed dat je er jouw tijd voor neemt om een deftige post neer te zetten.

Geen problemen mee, ik ben ook niet een continu spammer maar lees het forum ook elke dag.
Wanneer gaan we iets horen van je stam? De laatste tijd zijn enkele spelers op het AF er veelbelovend over.
Ben er benieuwd naar, jullie samenwerkingskracht en skills.

Het is je recht om er op te reageren maar vond het gewoon leuk om er op in te gaan, daar dient ook een AF voor.

Sky & Insane komen goed overeen en komen dus voor elkaar op, punt uit.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

wow tussen al die nonsens heb ik een paar serieuze reacties weten te vinden, daar ga ik nog op in, maar verder zal ook ik niet meer reageren aangezien ik dan in herhaling ga vallen, ik heb mijn punten, zeker na deze post, wel duidelijk gemaakt, kijk zelf maar wat je wilt lezen en wat je wilt negeren (geldt meer voor de sick-leden die nu de acties van hun leider proberen goed te praten).

Kijk, het is gebeurt, en laat GVR zijn skills maar eens bewijzen ;)
Wat maakt het nu uit... Voor hetzelfde geld worden er nog zo'n stammen gemaakt... Moet je daarvoor niet afgeschilderd worden als walgelijk etc, misschien is het niet de meest eerlijkste manier maar SO WHAT... Er zijn bestaan bestaan best wel andere dingen dan een fun stammetje oprichten :O

dan mis jij dus vreselijk het punt, heb je mij ergens horen klagen dat ik het niet eerlijk vind ofzo, nee dat zijn jouw woorden, ik vind de acties vies/laag/achterbaks/wanhopig/egostrelend en dan heb ik het nog geeneens over het liegen erover.

lols je hebt gelijk ik zal mijn skills idd hard nodig gaan hebben om:
3k dorpen zonder boerderij te edelen?
of gestackte dorpen te clearen en te edelen?
of wat dacht je van barbarendorpen zonder muur en moraalproblemen clearen?
of misschien kan ik mijn "skills" wel bewijzen door de opslagplaatsen in mijn farms te gaan repareren.

het walgelijke waar men het over heeft is wss omdat insane zo schijnheilig was (en nog steeds is) om erover te liegen en het te ontkennen, tot nu toe zelfs heeft hij nog steeds niets toegegeven en is dus nog steeds schijnheilig bezig, ingame heb ik geen reactie gehad van hem na mijn posts.

zijn idee van: "Wij hebben jou de mogelijkheid geboden aan te horen wat nou écht is gebeurd. Hier ga je niet op in, wat betreuren."
was:
Insane In The Membrane op 24.10. om 11:20 uur
Aldus mijn co... :p

Ik neem aan dat je met AKA also know as bedoelt, wat ik niet begrijp. Ja, ik heb een middagje ingelogd op die accounts. Dat wil niet zeggen dat ik de persoon achter die hele accounts en hun acties ben? Ik weet niet of die spelers die ik geholpen heb er nu nog op zitten, maar ik ben het in ieder geval niet, als je dat denkt. Die Jensvangrieven is een BG van de originele spelers, daar heb ik al helemaal niets mee te maken. Laat staan dat ik daarop gespeeld heb.

Verder voel ik me nooit bedreigd van niemand en je zegt 'We zullen zien wie het laatst lacht :p". Ik weet niet hoe je oorlog met mij wilt gaan voeren over zo'n afstand, maar ik sta er in ieder geval voor open:)

Signed,
Insane Tim

Insane In The Membrane op 25.10. om 11:50 uur
Bump?

en dit zijn dus duidelijk leugens, dus waarom zou ik ingame nog verder gaan op insane, om nog meer leugens te lezen??? nee dan maar via dit forum en dan ook alleen maar om bekend te maken aan de wereld hoe sick en dome te werk gaan NADAT insane ons laf noemt en er door jullie om bewijzen werd gevraagd.

Ten eerste wil ik ff mededelen dat het hier wel een kleuterklas >.<
A. Insane heeft iets fout gedaan, laten we het gelijk over de hele wereld bekent maken... groei s.v.p op....
B. Je krijgt VV's in je handen en je doet wat je moet doen, deffen tegen BWR, BWR dwarsbomen... Als je niet tegen zulke factoren kent speel dan geen oorlogsspelletje?
C. Of het nu laag is of niet, het gebeurd, niet alleen bij Sick. en BWR maar omdat een paar gasten hier nogal lichtgevoelig zijn moet zoon k*t onderwerp weer bekent worden gemaakt?
D. Als je het zelf niet op kan lossen via een PM maar een algemeen forum er mee wilt verzieken ga dan alsjeblieft farmville ofzow spelen....
Dus groei op, los het op whatever...
E. Er staat nergens in de regels dat Insane iets fout heeft gedaan, dat is de mening van mensen die niet tegen zulke dingen kunnen.. Diegene hebben pech want iets dan niet verboden is volgens de regels maken spelers daar gebruik van...

Als je het volgens de regels bekijkt heeft hij niets fout gedaan, mensen kunnen er gewoon niet tegen.
Ik zeg niet dat alles wat hier besproken op niveau is maar kom op mensen, het is een oorlogsspel en voor zover ik weet is er nog nooit een oorlog zowel in-game als Irl eerlijk verlopen...

Dus als iemand nog wat heeft aan te merken, beargumenteerd graag, hoor ik het graag!

A. hahaha wat is dit nou voor zielig gedoe, heb jij het wel een beetje gevolgt, had wel meer verwacht van onze nummer 1 reporter?
1. eerst zou ik naar de data kijken van de mailtjes,
2. ook zou ik kijken naar hoe ik mijn post ben begonnen, dat is de aanleiding dat ik het openbaar heb gemaakt, ik had het dus ook al een paar weken geleden kunnen doen ;)

B. wie zegt dat ik/wij er niet tegen kunnen, wij willen jullie praktijken alleen maar naar buiten brengen, het gaat er niet alleen om dat jullie zulke tacktieken (moeten) toepassen, maar meer om het gelieg eromheen, en de manier waarop jullie dat doen, mij beschuldigen van allerlei onware praktijken en dan zelf 10 keer zo erg zijn.
ik bedoel is toch toppunt van schijnheiligheid:
Insane In The Membrane op 23.10. om 13:28 uur
Heey,

Mag ik vragen waarom er staat; wobbe en theseiger AKA Insane ?

Signed,
Team Insane

Insane In The Membrane op 23.10. om 13:29 uur
Ow ik zie dat het nu ook achter Jensvangrieven staat..

Grote Vreemde Reus op 23.10. om 19:11 uur
tuurlijk :p

Insane In The Membrane op 23.10. om 19:28 uur
Tuurlijk? Wat bedoel je?

Grote Vreemde Reus op 23.10. om 19:53 uur
lol niet alleen schijnheilig, maar ook achterlijk...mooie combi :O

ik geef gewoon antwoord op je vraag hoor :)

Insane In The Membrane op 23.10. om 19:57 uur
Waar komt je vijandigheid ineens vandaan? Ik heb je toch niet beledigd met mijn vraag?

Grote Vreemde Reus op 23.10. om 20:04 uur
ineens?

nee hoor :)

Insane In The Membrane op 23.10. om 20:08 uur
had je al langer vijandigheid richting mij? Ik heb persoonlijk geen enkel probleem met jou en ik zie niet waar het andersom dan wel vandaan komt, behalve onze stammen natuurlijk.

Grote Vreemde Reus op 23.10. om 22:00 uur
hahahahaha schijnheilig, achterlijk en een leugenaar, wordt steeds mooier...

Insane In The Membrane op 23.10. om 22:04 uur
Zolang ik niet weet waar je het over heb kan ik daar niets over zeggen. Wel raar dat je zo over mij praat.

Grote Vreemde Reus op 24.10. om 08:00 uur
begrijp dat je het raar vind, jij bent natuurlijk gewent om achter de rug om te praten en als puntje bij paaltje komt keihard ontkennen dat je er iets mee te maken hebt...zwak hoor, maar ja geeft alleen maar aan hoe onzeker je bent en hoe zeer je je bedreigt voelt door me, ik vat het dan ook op als een groot compliment en neem het je niet kwalijk, blijf je best doen zou ik zeggen, maar hou wel in je achterhoofd dat jij bent begonnen ;)

we zullen zien wie het laatst lacht :p

Insane In The Membrane op 24.10. om 08:10 uur
Allemaal leuk en aardig, maar A.u.b. haal die onzin van je profiel.
en dan gek vinden dat ik zijn mail niet meer lees en/of hem niet meer serieus neem.

C. ik weet niet helemaal waar je het over hebt/op doelt, maar als je het hebt over dat er nu in sick en dome gebied gekloot wordt dat is natuurlijk logisch he: actie = reactie.

D. wie heeft er hier een probleem, ik niet hoor en beschuldig je mij nu echt van verzieken van het algemeen forum, of was dat niet naar mij toe gericht?
ik mag hier toch wel mijn kant van het verhaal vertellen als ik daarvoor kies ook/zeker als blijkt dat insane blijft liegen erover en er om bewijzen wordt gevraagd of mogen alleen sick/dome leden hier op het forum hun ei kwijt?
nogmaals nav insane en mastergerben heb ik dit pas bekent gemaakt hier op het AF, dat insane nu niet meer reageert is natuurlijk omdat het op het AF veel minder makkelijk leugens verkopen is dan ingame, maar vooruit dan, bij deze wil ik insane dan toch uitnodigen het weer te proberen en mij ingame te mailen, alleen nu dan wel zonder nonsens, man to man, no games, no bull.

E. zucht, heb ik het ergens gehad over dat er regels werden overtreden ofzo?
nee ik heb het over laag, vies, achterbaks spel van de 2 elite-stammen van wereld 20, en hun leugens en handelswijzes, maar nu ga ik in herhaling vallen, jij hebt het over: niet eerlijk spelen en regels overtreden, daar heb ik het nooit over gehad
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Zo, nu weer on topic ;)

domevsempire.jpg


Zijde 1:
Stammen: /Dome
Zijde 2:
Stammen: EMPIRE

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 622
Kant 2: 420
Verschil: 202

chart


_______________________________________________________________________________________________________________

Zijde 1:
Stammen: /Dome
Zijde 2:
Stammen: EMPIRE

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 77
Kant 2: 62
Verschil: 15

chart
 

DeletedUser57892

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Leg het nog even een keer uit dan? Daar had je bij noobs die jou tactieken niet begrepen geen moeite mee, dus waarom hier wel?

Wij Pm'n hem wel eens, met man to man ofzeu. Dan stuurt hij het vast door naar je:O
 

DeletedUser24056

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Hmm.. Waar ik dan weer mijn vraagtekens bij zet, is dat die accounts verloren waren. MOD en ook BWR (Ferro ofzoiets geloof ik) zaten als een dolle op eerst Matista en toen deze drie te rammen. Waar zijn die aanvallen nu dan gebleven? Pak die accounts gewoon aan. Mortis zit daar ook nog met een paar aardige kleine spelers. Dan moet hij z'n spikes wel terugtrekken, niet dan?:p

Ik vind het overigens een beetje een dubbel verhaal. Kijk, wat Insane zou doen is niet netjes, punt. Maar het is geoorloofd. Het staat een beetje gelijk aan backstabben. Het mag, maar wordt niet op prijs gesteld. Maar dan hoor je ook zulke vreemde verhalen over het cheaten van GVR, die plots door heel BWR doodgezwegen worden. Want er werd hier toch wel degelijk gezegd dat GVR het spel op één of andere manier niet helemaal eerlijk speelde. Daarop heb ik hem weinig zien ingaan.

Die tweedeling die dan ontstaat was wel te verwachten eigenlijk. Zowel /Dome als Para? geven duidelijk aan niets te maken willen hebben met de situatie. Lowner reageert niet inhoudelijk, Godly vraagt alleen om terug ontopic te gaan --> onderwerp gewoon doodzwijgen: neemt het probleem niet weg hoor Godly. Dan zitten er nog steeds twee .Sicko's in het noordwesten van de wereld. En bij Para? zeggen zowel Evi til als Howdoyoumeanownt dat ze er niets mee te maken hebben. Dat is een begrijpelijke gedachte, want ze willen niet de bg eens stevig op de vingers tikken maar ook niet als beschermheer optreden. Dus wordt het Sick vs. de rest van de wereld. Voorspelbaar:cool:
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Hmm.. Waar ik dan weer mijn vraagtekens bij zet, is dat die accounts verloren waren. MOD en ook BWR (Ferro ofzoiets geloof ik) zaten als een dolle op eerst Matista en toen deze drie te rammen. Waar zijn die aanvallen nu dan gebleven? Pak die accounts gewoon aan. Mortis zit daar ook nog met een paar aardige kleine spelers. Dan moet hij z'n spikes wel terugtrekken, niet dan?:p

Ik vind het overigens een beetje een dubbel verhaal. Kijk, wat Insane zou doen is niet netjes, punt. Maar het is geoorloofd. Het staat een beetje gelijk aan backstabben. Het mag, maar wordt niet op prijs gesteld. Maar dan hoor je ook zulke vreemde verhalen over het cheaten van GVR, die plots door heel BWR doodgezwegen worden. Want er werd hier toch wel degelijk gezegd dat GVR het spel op één of andere manier niet helemaal eerlijk speelde. Daarop heb ik hem weinig zien ingaan.

Die tweedeling die dan ontstaat was wel te verwachten eigenlijk. Zowel /Dome als Para? geven duidelijk aan niets te maken willen hebben met de situatie. Lowner reageert niet inhoudelijk, Godly vraagt alleen om terug ontopic te gaan --> onderwerp gewoon doodzwijgen: neemt het probleem niet weg hoor Godly. Dan zitten er nog steeds twee .Sicko's in het noordwesten van de wereld. En bij Para? zeggen zowel Evi til als Howdoyoumeanownt dat ze er niets mee te maken hebben. Dat is een begrijpelijke gedachte, want ze willen niet de bg eens stevig op de vingers tikken maar ook niet als beschermheer optreden. Dus wordt het Sick vs. de rest van de wereld. Voorspelbaar:cool:

Ik vind dat je het mooi verwoord hebt. Wat er op Wobbe en TheSieger is gebeurd is inderdaad niet heel mooi, maar het is niet tegen de regels.
Wat ook zo is, is dat BWR nu begint mij clusterfucken. Dat recht hebben ze uiteraard en mij zal je daar niet over horen klagen.

Dit is ook een reden dat ik geen zin heb in deze discussie. Ik heb nu zo'n gevoel van: We vechten het wel uit ingame. Dat moet toch niet zo'n probleem zijn voor de grote nummer 1 stam van w20 ;)
 

DeletedUser30190

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik vind dat je het mooi verwoord hebt. Wat er op Wobbe en TheSieger is gebeurd is inderdaad niet heel mooi, maar het is niet tegen de regels.
Wat ook zo is, is dat BWR nu begint mij clusterfucken. Dat recht hebben ze uiteraard en mij zal je daar niet over horen klagen.

Dit is ook een reden dat ik geen zin heb in deze discussie. Ik heb nu zo'n gevoel van: We vechten het wel uit ingame. Dat moet toch niet zo'n probleem zijn voor de grote nummer 1 stam van w20 ;)

nope
 

DeletedUser24056

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Wij gaan door 1 voorvalletje niet opeens een BG de rug toekeren :) Daar zit al een foutje

Maar dat zeg ik ook niet. Ik heb het over Sick vs rest van de wereld, op dit forum, afgezien van jullie en /Dome. Beetje krom verwoord.
Overigens vind ik dat Insane het vrij aardig verwoord zo. BWR blijkt het nu zelf ook te doen. Als dat het geval is is het hier op het forum dus een gevalletje pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
 
Bovenaan