-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Dit slaat nergens op, je speelt een spel met je pokerface. Wat On-neembaar hier op het forum doet of zegt heeft niets te maken met zijn sociale skills.

Daar heb je inderdaad wel een punt. Ik ben op het AF zoals in RL ook ben. Ik ben echt. Ik ging er van uit dat On-neembaar dat ook was, maar het kan inderdaad zijn dat hij met een pokerface achter zijn computertje zit.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Daar heb je inderdaad wel een punt. Ik ben op het AF zoals in RL ook ben. Ik ben echt. Ik ging er van uit dat On-neembaar dat ook was, maar het kan inderdaad zijn dat hij met een pokerface achter zijn computertje zit.

Ah, dat vies spelen zit dus in je ? Aangeboren of aan geleerd ?
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Daar heb je inderdaad wel een punt. Ik ben op het AF zoals in RL ook ben. Ik ben echt. Ik ging er van uit dat On-neembaar dat ook was, maar het kan inderdaad zijn dat hij met een pokerface achter zijn computertje zit.

Ik wil hier effe op terug komen, je zegt dat je echt ben ? Maar je zegt ook dat je ingame anders bent dat op het AF. Wie houd je voor de gek, je bent gewoon nep zoals ik :D.
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik wil hier effe op terug komen, je zegt dat je echt ben ? Maar je zegt ook dat je ingame anders bent dat op het AF. Wie houd je voor de gek, je bent gewoon nep zoals ik :D.

Speltip 7: Laat je niet in de handen kijken.

Dat is exact wat er gebeurd ingame ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Een groot iemand hoeft niet meteen volwassen te zijn hoor. Kijk maar eens naar tim AKA insane.

het feit dat jij bepaald of andere mensen volwassen zijn of niet zegt eigenlijk meer iets over jou dan over Insane ;)
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Een groot iemand hoeft niet meteen volwassen te zijn hoor. Kijk maar eens naar tim AKA insane.

Ik doe mijn best ook niet om volwassen over te komen. Ik stel het volwassen worden zo lang mogelijk uit, dan kan ik lekker trollen:)
 
Bovenaan