-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

moest dit in een 2e post doen, paste niet in de eerste :eek:

dit was je openingsberichtje, heb ze van veel spelers doorgekregen:

om te bewijzen hoe serieus je er wel niet mee bezig was/bent (2 dagen later), hier een van je zogenaamde plannen:

en als afmakertje het gesprek waar je je niet alleen in verspreekt en jezelf blootgeeft, maar wat ook bewijst hoe jullie (sick edit: en naar ik heb begrepen dome ook) nou te werk gaan: via leugens en bedreigingen zieltjes winnen, om achter de rug van een speler om een grootschalige campagne te voeren tegen hem, systematisch zijn farms zitten te verneuken, maar recht in zijn gezicht nergens van af weten, nogmaals wie is er hier nu laf :rolleyes:

ik heb de namen van andere spelers weggegehaald en de msnadressen, verder is er niets verandert:

Damn GvR, als iedereen zoon detective als jou was dan zou tribalwars al snel een hoop vuile acties armer zijn.... Beetje jammer dat Insane zo schijnheilig is, des te mooier om te zien hoe het plan nu doorzien en geopenbaard is.

Het enige wat mij dan eigenlijk nog interesseert is wat Insane er toe gezet heeft om dit walgelijke plan te gaan maken. GvR heeft hier duidelijk en netjes het een en ander uiteengezet en bewijzen getoond. Sick. roept iedere keer maar weer om bewijzen en nu dit bewijs er is ben ik wel benieuwd naar wat voor bewijs Insane heeft om het walgelijke plan te rechtvaardigen. Als nu blijkt dat Insane zelf wel gehandeld heeft op subjectieve informatie en zonder bewijs dan lijkt me dit een enorme uitglijer en een smet op het imago.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Mij kan het wel wat schelen maar ik kom toch nergens :mad:
 

DeletedUser52567

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Vanwaar de haat voor GVR eigenlijk? :p

Daar gaat het in de post van GVR niet zozeer om, maar om de praktijken die er worden gedaan.
Die glashard worden ontkent en waarbij ook nog eens de grote onschuld word hooggehouden.

Ik heb msn gesprekken waarin duidelijk naar voren komt hoe ze te werk gaan welke scripts gebruikt worden..ook de illegale.
Er word mij stap voor stap uitgelegd hoe het te gebruiken ect ect maar support kan dat soort dingen niet achterhalen.

ook de praktijken die GVR aankaart kunnen niet aangepakt worden, maar geeft wel weer hoe er word gespeeld.
 

DeletedUser24056

Guest
Ik denk dat ik wel een beetje mee kan praten over deze kwestie. Ik heb namelijk bij Thesieger, Jensvangriensven en Wobbe in de stam gezeten. Wanneer je merkt dat Thesieger spraakzaam wordt, weet je dat je niet met de officiële eigenaar te maken hebt. Jens is een man die veel aanvalt, heel veel alleen waar kan maken. Flinke boemboem kerel.

Over dergelijke praktijken weet ik niks. Ik kan wel achtergronden geven. De accounts waren een beetje verloren...

Ook als je je vv wilt dumpen mag je contact opnemen met Wobbe of Thesieger. Wij zorgen er voor dat er leuke dingen gebeuren:D

Dit heeft Thesieger niet geschreven en Thesieger zou ook nooit als contactpersoon kunnen of willen functioneren.

Wat een frustratie. :D

Wat is er mis met frustratie als je stam op dergelijke wijze uit elkaar getrokken wordt als je het graag eervol zou willen uitvechten?

Wat een haat jegens /Dome :p

Wat is er mis met haat als je stam op dergelijke wijze uit elkaar getrokken wordt als je het graag eervol zou willen uitvechten?


Niet liegen Lieverdje is in de stam geweest :p, die had ook niet zoveel puntjes volgens mij :p
al is lieverdje een uitzondering :D.

Maar Lieverdje is dan ook gewoon een extreem kundige en sociaal sterke speler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36905

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Moes ook wel lachen toen ik de msn even had toegevoegd dat genoemd werd in het gesprek met Wobbe:

M zegt:
hey

T zegt:
heey?
wie ben jij

M zegt:
ken je me niet van tw?

T zegt:
hoe heet je op tw

M zegt:
hoe is het nou op insane? nog steeds insane?

T zegt:
hoe heet(te) je op tw

M zegt:
w8 ff, pc flipt een beetje

T zegt:
oki

M zegt:
heb een tijd op Almost Famous gespeeld, maar moest stoppen ivm examens etc.
pff.. zie maar een half beeld

T zegt:
hmm apart dat ik je niet meer ken dan
ik ben indd Insane

M zegt:
nja, dacht dat we elkaar weleens hadden gesproken

T zegt:
oh kan best lol
ik heb geen idee
miss in een groepsgesprek
gaat lekker op insane, rang 3
sick gaat ook goed

M zegt:
maar niet om het een of ander
ik ben Bucer
en heb deze msn uit de pm gesprekken die over GVR gingen

If it looks like a dog, walks like a dog, barks like a dog and shits like a dog, then it's probably a dog.

Jongens, kom met harde bewijzen voordat je elkaar zwart gaat maken... Dit soort onbewezen insinuaties haalt je als speler en als persoon omlaag.

Volgende keer eerst ff met je leiders gaan praten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52588

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

BWR, wees blij dat je daar eens wat tegenstand hebt? :rolleyes:
Als absolute nummer 1 stam op w20 moeten jullie toch een oplossing vinden voor dit probleem?

Oké dit is niet de meest eerlijke manier op 'oorlog' te voeren. Als die er al is tussen .Sick en BWR.
Maar zouden jullie in BWR ook geen Vv'tje die je in handen krijgt gebruiken om iemand wat te cluster@"3# ? :D
Alleen al om de lol.

Iemand uit Order (BWR aanhangsel) heeft ook Vv van Benjiben en probeert daar ook zoveel mogelijk te deffen
op mij en Orcfighter. Die heeft daar ook niks te zoeken.
 

DeletedUser57892

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

BWR, wees blij dat je daar eens wat tegenstand hebt? :rolleyes:
Als absolute nummer 1 stam op w20 moeten jullie toch een oplossing vinden voor dit probleem?

Oké dit is niet de meest eerlijke manier op 'oorlog' te voeren. Als die er al is tussen .Sick en BWR.
Maar zouden jullie in BWR ook geen Vv'tje die je in handen krijgt gebruiken om iemand wat te cluster@"3# ? :D
Alleen al om de lol.

Iemand uit Order (BWR aanhangsel) heeft ook Vv van Benjiben en probeert daar ook zoveel mogelijk te deffen
op mij en Orcfighter. Die heeft daar ook niks te zoeken.

/@!#$%@# #2 en #1
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

If it looks like a dog, walks like a dog, barks like a dog and shits like a dog, then it's probably a dog.

Volgende keer eerst ff met je leiders gaan praten ;)

Mijn info was alleen wat ik op het AF las ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik lig in een deuk, wat een detective. Voor welke idioot is de manier van spelen van sick nog niet duidelijk ? Omg xD. Insane maat, wat ben jij toch een debiel met veel tijd over. :D

Misschien tijd voor een vriendine ? dan zou je misschien minder tijd voor TW over hebben. Je bent echt sick. :p
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik lig in een deuk, wat een detective. Voor welke idioot is de manier van spelen van sick nog niet duidelijk ? Omg xD. Insane maat, wat ben jij toch een debiel met veel tijd over. :D

Misschien tijd voor een vriendine ? dan zou je misschien minder tijd voor TW over hebben. Je bent echt sick. :p

Het zal me niet heel erg veel verbazen als mijn vriendenkring vele malen groter is dan de jouwe. Dit maak ik vooral op uit jou sociale skills hier op het AF. Spreek mij niet aan op mijn RL leven, want daar heb jij absoluut niets mee te maken.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Het zal me niet heel erg veel verbazen als mijn vriendenkring vele malen groter is dan de jouwe. Dit maak ik vooral op uit jou sociale skills hier op het AF.

Dit slaat nergens op, je speelt een spel met je pokerface. Wat On-neembaar hier op het forum doet of zegt heeft niets te maken met zijn sociale skills.
 
Bovenaan