-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Het is een Oorlogs spelletje, in oorlogen wordt vaak "smerig gespeeld" Soms opzettelijk, soms komt het aanwaaien ( zoals de tientallen BATA leden die ons ongevraagd van info voorzien. ) In dat laatste geval zou enkel een blind paard daar geen "gebruik" van maken.
Maar t gaat in mijn ogen te ver om VV te vergaren ( lees schooien, bedreigen, bedriegen ) om dan een stam of leden daarvan te "clusterfucken" maw barbs te edelen en vol te zetten en kleine regio spelers te "misbruiken" door ze op te dragen met kata, opslagen van barbaren te vernielen enz. enz..

Een van de leiders van een"top" stam ( geen /Dome ) bedient zich oa van dit soort "pesterijtjes" .. Laag. ( ps. namen noemen doe ik niet ondanks PM bewijs ) Iedereen die farmt zal beamen dat dit waardeloos is.

Leiders aannemen is tactisch slim, maar niet helemaal goed te praten natuurlijk. En geeft direct inzicht in de ex leider zelf. Een goede leider zoals Tara kiest ervoor om te stoppen. Dat of ten ondergaan met de stam is in mijn ogen ook de enige manier. Net zoals een schip en zijn kapitein ! Maar overlevings drang is sterk, helemaal raar is dit gedrag dus niet, maar zo iemand is natuurlijk nooit helemaal meer te vertrouwen, en geen mens met verstand volgt nog ooit zo'n ex leider..

/Dome heeft zich tegenover ons altijd binnen de grenzen gedragen en vanuit mijn persoonlijk standpunt kan ik niet over hun oordelen zoals tara nu vanuit haar standpunt wel kan. Ik weet ook niet hoe t daar gegaan is, en wil dat ook niet weten.
Alhoewel er tussen onze leden immer "wrijving" is en een aantal van onze leden wellicht anders zullen ordenen vindt ik /Dome een waardige "vijand" ( alhoewel we op dit moment niet in ( officiele ) staat van oorlog zijn ;) )
Ik hoop en neem dan ook aan dat onze bijde stammen t spelletje wel "eervol" blijven spelen.

cluc
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik word ook lekker geclusterfuckt door oud .Time, maar daar zullen jullie vast niks mee te maken hebben?:D
 

DeletedUser56594

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Het VV gedeelte kwamen wij ook pas achter toen de leden van EMPIRE joinde in /Dome tijdens de gesprekken met des betreffende spelers is dit niet naar voren gekomen en wij waren hier dus niet van op de hoogte.

Dat Tara nou maar de MB stam van BWR gaat en zich laat internen vind ik hetzelfde als de overstap van Benny, warlord, sperzie en opa naarons toe. Alleen kiezen deze spelers om verder te spelen en Tara laat zich internen.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Ik word ook lekker geclusterfuckt door oud .Time, maar daar zullen jullie vast niks mee te maken hebben?

Nee.
Niet bij mijn weten !!!

Dat Tara nou maar de MB stam van BWR gaat en zich laat internen vind ik hetzelfde als de overstap van Benny, warlord, sperzie en opa naarons toe. Alleen kiezen deze spelers om verder te spelen en Tara laat zich internen.

Dat is natuurlijk geklets ! Wij hebben er niet om gevraagt, ze geeft de VV natuurlijk enkel als laatste daad van haar tegen /Dome
Omdat ze weet dat wij aan /Dome niets voor niets weggeven.

cluc

Sorry dubbelpost foutje !
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Hoe is dat bij sky gegaan dan ? er is dus niet gevraagd om te solliciteren ?
Alleen Sky zelf en ik weten hoe dat gegaan is, ik ben namelijk degene die het contact onderhield. Ik had hem een tijd op msn. Zoals altijd (bij mij) op msn gebeurt wordt er gevraagd: Hoe gaat het in je stam? enzovoort, mensen die mij op msn hebben zullen dat kunnen beamen. Naarmate de tijd verstreek begon hij te praten over dat hij het niet meer leuk vond bij .Time enzo. Het lijkt me dan vrij logisch als ik dan ga kijken naar zijn ligging en ervaring, of hij mogelijk een aanwinst voor Sick. kan zijn.

Dat is dus heel anders dan een PM met daarin: "Hé, je ligt goed voor Sick., stuur je solli eens op? Misschien mag je erin".

Dit neem ik trouwens helemaal niet serieus. Je wilt dus zeggen dat er in sick. niet gekeken wordt naar de ranglijst ?

Er wordt inderdaad niet gekeken naar de ranglijst, anders hadden we waarschijnlijk een paar spelers aangenomen die heel hoog in de ranglijsten staan;)
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Dit neem je beter wel serieus. Een voorbeeldje... Ken een speler die top 40 staat en enkele maanden geleden was afgewezen. Gewoon omdat Sick. op dat moment vond dat ze genoeg leden hadden. Dan heb je hierbij ook gelijk een bewijs dat ze geen massa willen worden

Dat is een voorbeeld je... Maar een speler van 3K kan dus ook gewoon in sick. komen als hij of zij de skills heeft ? Zoals jullie het nu zeggen klinkt het namelijk alsof er niet naar de verhouding wordt gekeken tussen kwaliteiten en punten. Wat natuurlijk dikke onzin is.
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Dat is een voorbeeld je... Maar een speler van 3K kan dus ook gewoon in sick. komen als hij of zij de skills heeft ? Zoals jullie het nu zeggen klinkt het namelijk alsof er niet naar de verhouding wordt gekeken tussen kwaliteiten en punten. Wat natuurlijk dikke onzin is.

Af en toe klopt er echt niets van jou denkwijze.. Uiteraard nemen we geen 3k spelers aan, maar dat heeft ook met toevoeging voor de stam te maken. Een speler van 3k voegt niks toe. Een speler die op rank 100+ staat en een goeie ligging heeft, goeie skills heeft en dat in een mooie solli heeft gestopt, heeft net zo veel kans om te joinen als een speler die top 20 staat.
 
Reactiescore
4
Re: /Dome Vs. Empire

Dat is een voorbeeld je... Maar een speler van 3K kan dus ook gewoon in sick. komen als hij of zij de skills heeft ? Zoals jullie het nu zeggen klinkt het namelijk alsof er niet naar de verhouding wordt gekeken tussen kwaliteiten en punten. Wat natuurlijk dikke onzin is.

Hersenloos :rolleyes:
Denk een na man, ipv. domme/hersenloze reacties te plaatsen ;)
 

DeletedUser50540

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Af en toe klopt er echt niets van jou denkwijze.. Uiteraard nemen we geen 3k spelers aan, maar dat heeft ook met toevoeging voor de stam te maken. Een speler van 3k voegt niks toe. Een speler die op rank 100+ staat en een goeie ligging heeft, goeie skills heeft en dat in een mooie solli heeft gestopt, heeft net zo veel kans om te joinen als een speler die top 20 staat.

Niet liegen Lieverdje is in de stam geweest :p, die had ook niet zoveel puntjes volgens mij :p
al is lieverdje een uitzondering :D.
 

DeletedUser36905

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Maar t gaat in mijn ogen te ver om VV te vergaren ( lees schooien, bedreigen, bedriegen ) om dan een stam of leden daarvan te "clusterfucken" maw barbs te edelen en vol te zetten en kleine regio spelers te "misbruiken" door ze op te dragen met kata, opslagen van barbaren te vernielen enz. enz..

Een van de leiders van een"top" stam ( geen /Dome ) bedient zich oa van dit soort "pesterijtjes" .. Laag. ( ps. namen noemen doe ik niet ondanks PM bewijs )


Aangezien jij het niet doet zal ik het wel doen, het zijn namelijk de mannetjes van Insane. Lijkt me niet verkeerd om het beestje bij zijn naam te noemen, want dat was juist wat zijn niet wilden en zelfs voor gingen dreigen ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Aangezien jij het niet doet zal ik het wel doen, het zijn namelijk de mannetjes van Insane. Lijkt me niet verkeerd om het beestje bij zijn naam te noemen, want dat was juist wat zijn niet wilden en zelfs voor gingen dreigen ;)

Nou precies bucer
 

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Tuurlijk joh :rolleyes:
Beetje laf om mij te gaan beschuldigen hé. Ik heb GvR en Cluc een PM gestuurd waarin ik zeg dat ik het uit kan leggen waarom mijn naam genoemd is. Helaas wordt er niet op gereageerd. Ik ben namelijk niet de man achter dat gebeuren in dat gebied, Jeroen ook niet. ;)

Edit: Het zal me trouwens een worst wezen wie dat doet daar in het gebied. Bij mij zie ik het ook gebeuren, daar concentreer ik mij liever op:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Aangezien jij het niet doet zal ik het wel doen, het zijn namelijk de mannetjes van Insane. Lijkt me niet verkeerd om het beestje bij zijn naam te noemen, want dat was juist wat zijn niet wilden en zelfs voor gingen dreigen ;)



Tuurlijk joh :rolleyes:
Beetje laf om mij te gaan beschuldigen hé. Ik heb GvR en Cluc een PM gestuurd waarin ik zeg dat ik het uit kan leggen waarom mijn naam genoemd is. Helaas wordt er niet op gereageerd. Ik ben namelijk niet de man achter dat gebeuren in dat gebied, Jeroen ook niet. ;)

Edit: Het zal me trouwens een worst wezen wie dat doet daar in het gebied. Bij mij zie ik het ook gebeuren, daar concentreer ik mij liever op:)

Jongens, kom met harde bewijzen voordat je elkaar zwart gaat maken... Dit soort onbewezen insinuaties haalt je als speler en als persoon omlaag.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Tuurlijk joh :rolleyes:
Beetje laf om mij te gaan beschuldigen hé. Ik heb GvR en Cluc een PM gestuurd waarin ik zeg dat ik het uit kan leggen waarom mijn naam genoemd is. Helaas wordt er niet op gereageerd. Ik ben namelijk niet de man achter dat gebeuren in dat gebied, Jeroen ook niet. ;)

Edit: Het zal me trouwens een worst wezen wie dat doet daar in het gebied. Bij mij zie ik het ook gebeuren, daar concentreer ik mij liever op:)

hehehe grappig nog steeds zo schijnheilig, wie is er nu laf hier?
nou ik heb al een tijdje geen opstel geschreven en aangezien insane niet voor zijn acties durft uit te komen zal ik hier mijn verhaal doen, bepaal zelf maar wie er hier nu "gelijk" heeft danwel vieze spelletjes speelt en lage strategieen/tacktieken nodig heeft om zijn vijanden dwars te gaan zitten en er schijnheilig over doet.
het is, zoals gewoonlijk, een heel stuk geworden, ik heb jullie dit keer gewaarschuwd :p


waarom mail je me dan zogenaamd onschuldig dat je van niets afweet en dus niets te zeggen hebt:
Insane In The Membrane op 23.10. om 13:28 uur
Heey,

Mag ik vragen waarom er staat; wobbe en theseiger AKA Insane ?

Signed,
Team Insane

Insane In The Membrane op 23.10. om 13:29 uur
Ow ik zie dat het nu ook achter Jensvangrieven staat..

Grote Vreemde Reus op 23.10. om 19:11 uur
tuurlijk :p

Insane In The Membrane op 23.10. om 19:28 uur
Tuurlijk? Wat bedoel je?

Grote Vreemde Reus op 23.10. om 19:53 uur
lol niet alleen schijnheilig, maar ook achterlijk...mooie combi :O

ik geef gewoon antwoord op je vraag hoor :)

Insane In The Membrane op 23.10. om 19:57 uur
Waar komt je vijandigheid ineens vandaan? Ik heb je toch niet beledigd met mijn vraag?

Grote Vreemde Reus op 23.10. om 20:04 uur
ineens?

nee hoor :)

Insane In The Membrane op 23.10. om 20:08 uur
had je al langer vijandigheid richting mij? Ik heb persoonlijk geen enkel probleem met jou en ik zie niet waar het andersom dan wel vandaan komt, behalve onze stammen natuurlijk.

Grote Vreemde Reus op 23.10. om 22:00 uur
hahahahaha schijnheilig, achterlijk en een leugenaar, wordt steeds mooier...

Insane In The Membrane op 23.10. om 22:04 uur
Zolang ik niet weet waar je het over heb kan ik daar niets over zeggen. Wel raar dat je zo over mij praat.

Grote Vreemde Reus op 24.10. om 08:00 uur
begrijp dat je het raar vind, jij bent natuurlijk gewent om achter de rug om te praten en als puntje bij paaltje komt keihard ontkennen dat je er iets mee te maken hebt...zwak hoor, maar ja geeft alleen maar aan hoe onzeker je bent en hoe zeer je je bedreigt voelt door me, ik vat het dan ook op als een groot compliment en neem het je niet kwalijk, blijf je best doen zou ik zeggen, maar hou wel in je achterhoofd dat jij bent begonnen ;)

we zullen zien wie het laatst lacht :p

Insane In The Membrane op 24.10. om 08:10 uur
Allemaal leuk en aardig, maar A.u.b. haal die onzin van je profiel.

dit was voor mij genoeg en ik heb toen je mail niet meer geopend of beantwoordt, omdat het toch geen zin had, jij houdt vol dat je van niets afweet, dus wie ben ik om te zeggen dat het anders is, ik weet dat ik niet lieg dus als jij iets anders zegt, we weten beide hoe de vork echt in de steel zit, dus ga jij maar door met je spelletjes spelen, dat heb ik niet nodig.

vervolgens plaats cluc (oa) dit op het forum:
Maar t gaat in mijn ogen te ver om VV te vergaren ( lees schooien, bedreigen, bedriegen ) om dan een stam of leden daarvan te "clusterfucken" maw barbs te edelen en vol te zetten en kleine regio spelers te "misbruiken" door ze op te dragen met kata, opslagen van barbaren te vernielen enz. enz..

Een van de leiders van een"top" stam ( geen /Dome ) bedient zich oa van dit soort "pesterijtjes" .. Laag. ( ps. namen noemen doe ik niet ondanks PM bewijs )


jij reageert door ingame een pm naar cluc te sturen, let op op dit forum negeer je de kwestie totaal:
Insane In The Membrane op 28.10. om 11:49 uur
Heey Cluc,

Gezien je post op het AF en het profiel van GvR, heb ik het idee dat je het over mij hebt:) GvR leest mijn PM's niet meer, dus helaas heb ik geen kans meer dit fabeltje te ontkrachten. Zou jij misschien tegen GvR willen zeggen dat hij die PM moet lezen? Alles is uit te leggen;)

Bij voorbaat dank!

Signed,
Insane Tim

toen heb ik pas het mailtje geopend en gelezen:
Insane In The Membrane op 24.10. om 11:20 uur
Aldus mijn co... :p

Ik neem aan dat je met AKA also know as bedoelt, wat ik niet begrijp. Ja, ik heb een middagje ingelogd op die accounts. Dat wil niet zeggen dat ik de persoon achter die hele accounts en hun acties ben? Ik weet niet of die spelers die ik geholpen heb er nu nog op zitten, maar ik ben het in ieder geval niet, als je dat denkt. Die Jensvangrieven is een BG van de originele spelers, daar heb ik al helemaal niets mee te maken. Laat staan dat ik daarop gespeeld heb.

Verder voel ik me nooit bedreigd van niemand en je zegt 'We zullen zien wie het laatst lacht :p". Ik weet niet hoe je oorlog met mij wilt gaan voeren over zo'n afstand, maar ik sta er in ieder geval voor open:)

Signed,
Insane Tim

Insane In The Membrane op 25.10. om 11:50 uur
Bump?

dus niet alleen weet je nu ineens waar het over gaat (wonderbaarlijk), je hebt maar 1 middagje op het account gezeten zeg je dus.
laten we aannemen dat je niet helemaal vol met nonsens zit en zeggen dat je idd minstens 1 middagje op deze accounts hebt gezeten (voor de duidelijkheid ik betwijfel of dus het maar 1 middagje is geweest)
je hebt deze middag wel mijn hele buurt rondgemaild en naar medestanders gezocht, je msn lopen uitdelen en daar de dagen/weken (wie zal het zeggen) erna nog op doorgegaan, hele plannen gemaakt en zelfs doelen uitgedeelt.

rond deze tijd is ook toevallig de naam van de stam MOD verandert in GVK :rolleyes:

nu kan je idd gaan zeggen:
Jongens, kom met harde bewijzen voordat je elkaar zwart gaat maken... Dit soort onbewezen insinuaties haalt je als speler en als persoon omlaag.

en aangezien insane zijn verklaring is:
Ja, ik heb een middagje ingelogd op die accounts. Dat wil niet zeggen dat ik de persoon achter die hele accounts en hun acties ben? Ik weet niet of die spelers die ik geholpen heb er nu nog op zitten, maar ik ben het in ieder geval niet, als je dat denkt. Die Jensvangrieven is een BG van de originele spelers, daar heb ik al helemaal niets mee te maken. Laat staan dat ik daarop gespeeld heb.

ga ik dat hier ontkrachten, insane zit wel achter al de acties van GVK en heeft alles opgezet, dat hij er nu niet meer op speelt is niet relevant, dat is wss gebeurt toen hij zich versprak en dus wist dat hij betrapt was, toen heeft hij de touwtjes weer uit handen moeten geven, maar dat jij niet de persoon bent...lols...dat is gewoon een keiharde leugen, insane
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

moest dit in een 2e post doen, paste niet in de eerste :eek:

dit was je openingsberichtje, heb ze van veel spelers doorgekregen:
Wobbe op 12.10. om 22:53 uur
Beste,

Ik zou graag weten of jij ook een bloedhekel hebt aan de speler [player]Grote Vreemde Reus[/player]. Ik ben namelijk bezig met een campagne tegen hem.

Met vriendelijke groet,
De ergste nachtmerrie van GvR

om te bewijzen hoe serieus je er wel niet mee bezig was/bent (2 dagen later), hier een van je zogenaamde plannen:
Wobbe op 14.10. om 23:18 uur
Beste EDIT,

Ik had beloofd het KataPlan deze avond rond te sturen. Dit is jou deel van het plan.

Ik heb dorpen voor je uitgezocht die in je buurt liggen. Ook zijn het er maar tien, dus het zou geen grote uitdaging voor je moeten vormen.

Dit is jou lijstje dorpen:

EDIT:

1. [coord]xxx|xxx[/coord]
2. [coord]xxx|xxx[/coord]
3. [coord]xxx|xxx[/coord]
4. [coord]xxx|xxx[/coord]
5. [coord]xxx|xxx[/coord]
6. [coord]xxx|xxx[/coord]
7. [coord]xxx|xxx[/coord]
8. [coord]xxx|xxx[/coord]
9. [coord]xxx|xxx[/coord]
10. [coord]xxx|xxx[/coord]

Ik zou graag willen dat je er katapulten naartoe stuurt. Je hoeft geen troepen met je kata's mee te sturen. Zonder troepen werkt het ook.

Richt je kata's op de opslag en schiet de opslag helemaal kapot. Helemaal kapot houdt in: level 1. (hij kan dus niet naar 0)

Mocht je willen afwijken van dit plan, meld het me dan even voordat je de afwijking doorvoert, dan kan ik er rekening mee houden. Ook wil ik graag eens in de zoveel tijd van je horen hoe het gaat. Dit hoeft niet elk uur, maar eens in de twee of drie dagen lijkt me redelijk. Je kunt me altijd bereiken via PM of msn.

Ik wens je heel erg veel succes!

Met vriendelijke groet,
GvR's grootste nachtmerrie

en als afmakertje het gesprek waar je je niet alleen in verspreekt en jezelf blootgeeft, maar wat ook bewijst hoe jullie (sick edit: en naar ik heb begrepen dome ook) nou te werk gaan: via leugens en bedreigingen zieltjes winnen, om achter de rug van een speler om een grootschalige campagne te voeren tegen hem, systematisch zijn farms zitten te verneuken, maar recht in zijn gezicht nergens van af weten, nogmaals wie is er hier nu laf :rolleyes:

ik heb de namen van andere spelers weggegehaald en de msnadressen, verder is er niets verandert:
Wobbe op 12.10. om 22:53 uur
Beste,

Ik zou graag weten of jij ook een bloedhekel hebt aan de speler [player]Grote Vreemde Reus[/player]. Ik ben namelijk bezig met een campagne tegen hem.

Met vriendelijke groet,
De ergste nachtmerrie van GvR

Wobbe op 13.10. om 19:04 uur
Geen reactie?

XXX op 13.10. om 19:28 uur
ik wacht tot mijn co terug is, die mag antwoorden.

Wobbe op 13.10. om 19:28 uur
prima, wanneer is dat ongeveer?

XXX op 13.10. om 19:30 uur
vrijdag avond/zaterdag maar ik kan je wel met zekerheid zeggen, wij doen niet aan stam verraad. (-;

EDIT

Wobbe op 13.10. om 19:48 uur
Dat vraag ik ook niet van je. (-;

XXX op 13.10. om 20:08 uur
wat vraag je dan van me? of ik een hekel aan hem heb als ik nee zeg wat dan? als ik ja zeg wat dan? (-;

Wobbe op 13.10. om 20:30 uur
Dan kun je het anti-GvR team joinen:)

XXX op 13.10. om 20:52 uur
ik had ook een tijdje terug problemen met hem ik moest weg uit c22 en later weer weg uit een ander deel wat hij besliste over mij dus miss dat ik wel mee kan helpen met juilie ligt er aan wat juilie willen?

Wobbe op 13.10. om 20:57 uur
Wobbe en TheSieger zijn vv accounts van mij. Ik gebruik deze accounts om barbarendorpen van GvR te edelen (ik heb er al 20 ofzo)..

Ik zoek dus accounts die ik ook als vv mag hebben OF die mijn instructies willen volgen om ook BB's te edelen!

Ik ben een zeer ervaren speler die ook heel erg hoog in de ranglijst staat. Ik weet dus wat ik doe.

Helaas kan ik je mijn echte naam niet vertellen omdat ik anoniem zal moeten blijven. Dit komt omdat GvR anders hetzelfde terug zal doen bij mij.

XXX op 13.10. om 21:02 uur
ik kan je geen vv geven aangezien er 2 mensen op dit accound spelen, welke dorpen moeten geedeld worden en wanneer beginnen ik/we

kan je je stam wel zeggen? ;D

XXX op 13.10. om 21:02 uur
waarom heb jij eigenlijk zon hekel aan hem?

Wobbe op 13.10. om 21:16 uur
Omdat hij op een walgelijke manier aan zijn dorpen komt.
Bedreiging, backstabben, internen.. enzovoort. Ik heb het allemaal voorbij horen komen.

Mijn stam is een van deze drie; [ally]Para?[/ally] [ally]Sick.[/ally] en [ally]/Dome[/ally].

Ook is het zo dat ik ondersteuning heb staan van /Dome, want die steunen mij in dit 'projectje'.

Houd dit aub wel voor jezelf alsjeblieft.

Als ik het goed begrijp, doe je mee aan het BB edel project ?

Wobbe op 13.10. om 21:18 uur
Ohja, en ook heb ik veel kata's gemaakt en daarmee de opslagen van barbarendorpen vernietigd.

Absolute aanrader!

Restulaat: opslag 1, dan farmt hij 1k grondstoffen per aanval xD

Ik heb alle barbarendorpen zijn noordoostelijke clustertje vernietigd. De bb's van zijn grote cluster zijn alleen iets te ver:(

XXX op 13.10. om 21:26 uur
& ja, ik wil wel meehelpen

XXX op 13.10. om 21:31 uur
stam *

Wobbe op 13.10. om 21:36 uur
Welke spelers als ik vragen mag?

Zou je misschien hun adelshoeve informatie hierheen kunnen kopieren..

Dus; edels beschikbaar en dat soort dingen, gewoon dat rijtje??

XXX op 13.10. om 21:37 uur
het zijn spelers van 20k die dorpen gaan naar EDIT / mijn mb

dus daar heb je niet veel aan :p

Wobbe op 13.10. om 21:39 uur
mm inderdaad, tenzei ze veel edels vrij hebben...

XXX op 13.10. om 21:42 uur
beide al leeg :p

Wobbe op 13.10. om 21:43 uur
ooh jammer :p

waar heb je meer zin in:

1: Kata's maken en opslagen van BB's kapotgooien.
2: Barbarendorpen edelen en GvR zo extreem irriteren.
3: Beide :D

Ik laat thesieger en wobbe beide doen:)

Signed,
Insane Tim

XXX op 13.10. om 21:51 uur
ja, jij bent hem @ je prof staat tim :p het is je btw wel gelukt anoniem te blijven ;D stuur eens bb van dorpen die ik kan/mag edelen

Wobbe op 13.10. om 22:44 uur
wow dat was wel een epic fail..
in de haast heb ik het er achter gezet.. automatisme:p

Houd je dit wel even voor jezelf?

Aub:p

Anders val ik je aan met al mijn vv's (A)

XXX op 13.10. om 22:46 uur
haha das kut :p

ja hoor ;p

haha en je zegt dat gvr dreigt? XD haha

Wobbe op 13.10. om 22:47 uur
morgen geef ik je ene lijst met bb dorpe

GvR speelt gewoon niet fair en dat pikken wij niet:D
ik lig te ver om het zelf aan te pakken, daarom doe ik het op deze manier.

Houd het aub geheim.. Ik vertrouw jou hierin. Je bent de enige die dit nu weet;)

XXX op 13.10. om 22:49 uur
isgoed, ook het aanvals plan toch?

ik zal je geheimpje bewaren (;

Wobbe op 13.10. om 22:50 uur
Kan je me toevoegen op msn? EDIT

Wobbe op 14.10. om 15:56 uur
voeg mij ook maar evne toe:

EDIT
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53396

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

moest dit in een 2e post doen, paste niet in de eerste :eek:

dit was je openingsberichtje, heb ze van veel spelers doorgekregen:

om te bewijzen hoe serieus je er wel niet mee bezig was/bent (2 dagen later), hier een van je zogenaamde plannen:

en als afmakertje het gesprek waar je je niet alleen in verspreekt en jezelf blootgeeft, maar wat ook bewijst hoe jullie (sick edit: en naar ik heb begrepen dome ook) nou te werk gaan: via leugens en bedreigingen zieltjes winnen, om achter de rug van een speler om een grootschalige campagne te voeren tegen hem, systematisch zijn farms zitten te verneuken, maar recht in zijn gezicht nergens van af weten, nogmaals wie is er hier nu laf :rolleyes:

ik heb de namen van andere spelers weggegehaald en de msnadressen, verder is er niets verandert:

Msn adres weet ik niet, maar de speler wel... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Wij weten wat er gebeurd is die middag, jij niet. Wij hebben jou de mogelijkheid geboden aan te horen wat nou écht is gebeurd. Hier ga je niet op in, wat betreuren. Nu wil jij het via het AF gaan spelen maar dit is voor ons niet relevant. Het zal ons een worst wezen wat men over deze situatie denkt en misschien wel ons als schuld beschouwt.

Wij zullen hier verder dus ook niet op in gaan via het AF.

PS: Fijn dat je eindelijk weer je gezicht laat zien aan de buitenwereld. Je hebt hard je best gedaan voor je post zeg. Je bent ruim 3,5 uur bezig geweest.. Het is maar waar je zin in hebt op zondag avond :p
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

wat nou insane, ingame doe je alsof je van niets afweet, dan maar via het AF, dat jij hier niet op in wilt gaan/gaat is niet mijn probleem, jij bent begonnen met je te bemoeien in mijn achtertuin, nota bene achter mijn rug om, ik doe het openbaar, heb niets om me voor te schamen :cool:

en ja ik heb me tijd genomen voor dit, 3 en een half uur, heb nu een opgelucht gevoel, hoeveel tijd heb jij niet gestoken in de anti-gvr campagne, heb jij nu ook een opgelucht gevoel :p
 
Bovenaan