-xXXx- Vs. Empire

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Als het wel een echte clear was geweest was je onnodig veel def verloren.

Ik ben niet gek hoor, nog geen 5 minuten eerder het ik t dorpje gescout. En nee, sanblanco weet niet wat dodgen is.
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Oke, dan snap ik het.

Al had ik nog steeds het risico genomen denk ik.

Als je de laatste 30 dorpen hebt gepakt zonder dat er wordt gedeft, ga k er niet meer vanuit dat sanblanco aanvalt. Zeker niet toen ik zag dat hijwordt geinternd. :)
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Zijde 1:
Spelers: Godly Underdogg
Zijde 2:
Stammen: EMPIRE

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48
Kant 2: 0
Verschil: 48

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 457,854
Kant 2: 0
Verschil: 457,854

chart
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

Huidige awards
Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (14 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

2 dagen terug grootmacht en avvd, gister grootmacht en nu weer deze :D

Huidige awards
Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (148.542 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser56594

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

empireslachting.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

hoe komt het dat ze zoveel dorpen hebben gepakt?
 

DeletedUser52567

Guest
Re: /Dome Vs. Empire

ten laatste nog een bericht van mij,


Mijn geliefde stam is kapot gemaakt, niet door eerlijk veroveren, nee nee door list en bedrog.
De stam waar ik met mijn hart van hield.
Mijn leiders die mijn rots waren waardoor ik kon doen wat ik deed, maar die hadden mij verlaten, om de aloude vijand te joinen.

Horen leiders over te stappen naar de Vijand?? en hun leden verraden door te vertellen wie wel en niet in VV staan?
Nee maar dit zijn Dome praktijken altijd overal spionnen hebben om op die manier te winnen.

Kon [ally]/Dome[/ally] het winnen zonder alle manipulatie, leugens en laten we de bedreigingen, afpersingen en de bots niet te vergeten, ik denk het niet.

[ally]EMPIRE[/ally] was en is nog steeds een stam om trots op te zijn.
Wij hebben het niet gedaan met alle MB'ers omdat wij niet geloofde in uitbuiting wij deden het zelf.

Maar nu heeft [ally]/Dome[/ally] de manier gevonden om idd te domineren....maar voor hoelang??
leden leiders weg te kapen bij andere stammen, oke het is hun eigen keuze geweest, maar ik weet ook hoe jullie alles weten te verdraaien naar jullie eigenhand, en indien nodig in de slachtoffer rol te stappen, zo winnen jullie zieltjes.

Jullie manier is om de VV's van andere stammen in handen te krijgen en het laten leeg zetten en dan prat gaan op hoeveel jullie wel niet hebben veroverd.(wederom door manipulatie, want anders was een lid niet overstag gegaan)

Er word gezegt nu opeens dat [ally]/Dome[/ally] een mindere vijand is dan [ally]BWR[/ally] maar dat is jullie manier van overhalen.
Waarom zou BWR een ergere vijand zijn??? omdat ze meer dorpen hebben gepakt dan jullie???

Ja dat hebben ze idd en dat was niet leuk integendeel, maar ik ben nooit echt boos op hun geweest, nee ze zijn gewoon gaan knallen en het spel gespeeld, en hebben(op een na) in iedergeval mij met respect behandeld dus in dat geval kan ik alleen maar vanuit mijn eigen optiek oordelen.

Jullie en een paar van BWR kunnen nu zeggen dat het laag is van mij om dit nu te posten, maar ze weten dat ik gelijk heb.

Ik zal dit forum blijven volgen in de hoop en vertrouwen dat jullie een pak slaag zullen krijgen.

En ten laatste ik geniet van de berichten dat Tara nu in de MB stam van BWR zit.

POWER TO BWR
 
Bovenaan