/Dome & Sick. Vs Maori.

Reactiescore
116
1 sky arragon Sick. 2,86 Mio. 287 288
2 Atrocious Sick. 2,68 Mio. 281 281
3 Dr.Love Forza 2,32 Mio. 247 248
4 cod7 .Time 1,97 Mio. 207 211
5 topgun26874 .Time 1,87 Mio. 201 219
6 pollypluk .Time 1,79 Mio. 198 250
7 Redleeuw31 .Time 1,14 Mio. 128 148
8 stuurboord Sick. 999.290 99 455
9 JurjenNxs SickMB 953.340 98 195
10 .Drayon Sick. 805.622 88 232
11 armmaarfijn .Time 801.826 80 463
12 Antoine1987 SickMB 759.135 80 79
13 killercookie Sick. 661.378 67 271


C75 is te cool :D
 
Reactiescore
57
Jongens, heel veel mensen zaten er naast met hun verspellingen.

Maori bestaat nog ;)

Zullen we ze onderschat hebben ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser55041

Guest
Het zijn ook iets teveel dorpen om ze zo snel weg te halen;)

Hun tijd komt wel;)
 

DeletedUser55041

Guest
ze zullen beetje bij beetje wel verdwijnen. Alhoewel ze wel weer op de recruit modus zijn;)

Zelfs bij hun vijanden proberen ze mensen te recruiteren! Zelf bij RSP;)

Hun zullen wel beeje voor beetje van de kaart verdwijnen ben ik van mening. Het vergt enige tijd maar voorlopig zijn de 300 miljoen punten ook nog niet behaald dus hebben de mensen die tegen maori. strijden tijd genoeg!
 

DeletedUser

Guest
Het is nogal wat een complete stam met enkele tientallen miljoenen punten weg te edelen. Dat gaat gewoonweg niet. De kans is wel aanwezig dat de stam breekt en stopt bij een oorlog, wat ten dele gelukt is. In elk geval lijkt het me sterk dat Maori. deze achterstand ooit nog inhaalt :).
 

DeletedUser

Guest
Het is nogal wat een complete stam met enkele tientallen miljoenen punten weg te edelen. Dat gaat gewoonweg niet. De kans is wel aanwezig dat de stam breekt en stopt bij een oorlog, wat ten dele gelukt is. In elk geval lijkt het me sterk dat Maori. deze achterstand ooit nog inhaalt :).
Ik heb nog bij plaagbeest gesproken en hij wil er nog steeds voor vechten, heb ik wel respect voor :)

@utreg: je weet dat mijn vriend MC mij ook heeft proberen te recruten hé ;) Zelfde verhaal...
 
Reactiescore
57
Mijn complimenten voor de stam Maori.
Ze hebben de speler mikenummerzoveel erg goed gedeft...

Maar ik heb wel aanvaller van de dag met bijna 1 miljoen troops ^^
Alijd positief blijven hea ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser55041

Guest
Mijn complimenten voor de stam Maori.
Ze hebben de speler mikenummerzoveel erg goed gedeft...

Maar ik heb wel aanvaller van de dag met bijna 1 miljoen troops ^^
Alijd positief blijven hea ;)

Gratz dan maar he;)

En indd bijna 2 mil voor de verdediger van de dag award is ook netjes. Dat betekend dat maori. nog lang niet verslagen is!
 

DeletedUser56726

Guest
Toen ik nog bij Maori. zat, kwam de ondersteuning bij een aanval steeds traag op gang, blijkbaar hebben ze er iets uit geleerd ;p

Aan de ODA/ODD te zien, zijn er aan beide kanten heel wat troepen op pad geweest ;p
 
Reactiescore
57
Toen ik nog bij Maori. zat, kwam de ondersteuning bij een aanval steeds traag op gang, blijkbaar hebben ze er iets uit geleerd ;p

Aan de ODA/ODD te zien, zijn er aan beide kanten heel wat troepen op pad geweest ;p

Het verleden zegt niets over het heden ;)
Dit heeft Maori. gewoon goed aangepakt ;)
 

DeletedUser55041

Guest
Maori. is weer flink aan recruiteren. Het lijkt erop alsof er een fusie plaatsvindt tussen maori. en rsp..
En ik dacht dat het nog wel 1 van de grootste vijanden waren.. Ik zit dus denk ik fout..:eek:
 
Reactiescore
57
Maori. is weer flink aan recruiteren. Het lijkt erop alsof er een fusie plaatsvindt tussen maori. en rsp..
En ik dacht dat het nog wel 1 van de grootste vijanden waren.. Ik zit dus denk ik fout..:eek:

Oeh :eek:
Maar indd, ik had het ook niet verwacht ;)
 
Reactiescore
57
Krijg ik weer wat rode stippen op de kaart;)

Rode ?
Bij mij zijn ze oranje... serieus, ik vind oranje meer passen bij de naam Maori :p
Ik weet ook niet precies waarom, maar toch is het zo ^^
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan