Par. vs crows

DeletedUser

Guest
Dat zien we nu al door jou irritante gespam.. jullie slechte stamcluster, jullie vele leden, en de stam waar jullie tegenaan liggen..

Iedereen wil ook gewoon dat Par. verliest :p:p
Nee?

We zullen nog wel zien wat er gaat gebeuren...

Btw, veel succes Crows!
 

DeletedUser

Guest
Dat zien we nu al door jou irritante gespam.. jullie slechte stamcluster, jullie vele leden, en de stam waar jullie tegenaan liggen..

Iedereen wil ook gewoon dat Par. verliest :p:p

Waar ben ik aan het spammen jimmy ?
Veel leden ? bepaal jij hoeveel leden ik in men stam moeten aannemen , denk het niet e ;)

en we zullen wel zien wie er gaat winnen e
 

DeletedUser54934

Guest
stats Laatste week

Zijde 1:
Stammen: Par.
Zijde 2:
Stammen: «C», M «C»
Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 355
Kant 2: 385
Verschil: 30

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 43
Verschil: 23

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,347,981
Kant 2: 3,432,277
Verschil: 1,084,296

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 195,932
Kant 2: 415,214
Verschil: 219,282

chart

stats 24u (10/11/2011

Zijde 1:
Stammen: Par.
Zijde 2:
Stammen: «C», M «C»

Timeframe: Laatste 24 uur

Totale overnames:

Kant 1: 62
Kant 2: 79
Verschil: 17

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14
Kant 2: 25
Verschil: 11

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 492,947
Kant 2: 694,681
Verschil: 201,734

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 136,411
Kant 2: 222,447
Verschil: 86,036

chart



kaartje

15e7q4o.png

Par.

crows


___________________________________________________________________________________________________________________

succes aan crows je zult het nodig hebben wij stoppen pas tot als jullie van de kaart zijn geveegd.

2h6as7t.jpg

Is dit een grap of moet ik dit serieus nemen?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Dude, kijk je handtekening en hoeveel mensen het hebben overgenomen.

mwah hargorn was er een keer mee gekomen en aangezien ik de W21'er courant een mooi initiatief vond heb ik het toen in mn sign gezet:)
Waarom doe jij er niks meer aan eigenlijk, jij wou toen met alle geweld redacteur worden. Je hebt toen zelfs beweerd door te gaan ookal zou je stoppen...:eek:
 

DeletedUser54934

Guest
mwah hargorn was er een keer mee gekomen en aangezien ik de W21'er courant een mooi initiatief vond heb ik het toen in mn sign gezet:)
Waarom doe jij er niks meer aan eigenlijk, jij wou toen met alle geweld redacteur worden. Je hebt toen zelfs beweerd door te gaan ookal zou je stoppen...:eek:

Het is lastig om iets uittebreiden waar de basis van weg is, zonder basis geen uitbreiding.
Zonder al te veel medewerking geen basis.

Ik wil/wou het ook voortzetten alleen veel mensen hebben mij telleurgesteld.
 

DeletedUser57071

Guest
Uhm Crowns wint gewoon ^^ het cluster van Par. is niet te deffen die is zo goed. Jullie hebben amper safe (Par.) en Crowns meer dan genoeg:cool::rolleyes:
 

DeletedUser54893

Guest
ff een vraagje he, niet om je af te kraken ofz, maar gewoon uit nieuwsgierigheid:
Hoe the fack denken jullie jezelf te gaan deffen met zo'n stammencluster?:eek:

Uberskillz? XD Volgens mij onderschatten ze die kraaien toch enorm. Alhoewel.. als je da stats van mijn accje bekijkt..
 

DeletedUser54934

Guest
gelieve wel ontopic te blijven :rolleyes:

Wie ben jij om je in mijn discussie te voegen, het resultaat is al duidelijk of er moet een wonder gebeuren en als er een wonder gaat gebeuren van jullie kant gaat daar hoogstwaarschijnlijk veel tijd in zitten. Dus ipv hier je tijd te verdoen op het gebied van mensen lastigvallen en een hoop irritatie opbouwen, zou ik bezig gaan met je 'wonder'.
 

DeletedUser

Guest
Wie ben jij om je in mijn discussie te voegen, het resultaat is al duidelijk of er moet een wonder gebeuren en als er een wonder gaat gebeuren van jullie kant gaat daar hoogstwaarschijnlijk veel tijd in zitten. Dus ipv hier je tijd te verdoen op het gebied van mensen lastigvallen en een hoop irritatie opbouwen, zou ik bezig gaan met je 'wonder'.

Jouw discussie kun je ook via pm doen in plaats van op mijn topic te zeveren ;)

En denk niet dat jij gaat bepalen waar ik men tijd in moet steken.

en mensen lastig vallen ? post hier gewoon niet heb je geen last van mij :)
 

DeletedUser57071

Guest
Of we draaien het om jij post niet meer heeft niemand last van jou :)
 

DeletedUser

Guest
een serieus topic openen lukt blijkbaar niet meer ,

sauron je kunt ook gewoon ontopic blijven en over het onderwerp praten in plaats over mij te praten

Uberskillz? XD Volgens mij onderschatten ze die kraaien toch enorm. Alhoewel.. als je da stats van mijn accje bekijkt..

Waren jullie niet in oorlog met crows ? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
een serieus topic openen lukt blijkbaar niet meer ,

sauron je kunt ook gewoon ontopic blijven en over het onderwerp praten in plaats over mij te praten

Oh en sinds wanneer is het 'jouw' topic? de mod's en het management hoeft van mij geen sportieve instelling meer te verwachten ten tegenoverstelling tot de regels.

Alles kan via PM maar als iemand er voor kiest om dat hier te doen, mogen wij dat zelf weten. Ga nou maar bezig met een 'meesterplan' ipv hier je tijd te besteden zonder enig nut, want niemand die je serieus neemt en niemand die zou reageren als dit 'jouw' topic was.
 

DeletedUser

Guest
accounthoppers nemen ze ook niet serieus :rolleyes:

En als ik het goed heb gelezen ben je gestopt op w21 dus waarom nog posten ?
 

DeletedUser54934

Guest
accounthoppers nemen ze ook niet serieus :rolleyes:

En als ik het goed heb gelezen ben je gestopt op w21 dus waarom nog posten ?

Helaas voor jou, heb ik in dit hele jaar op nog maar 1 account gezeten.

Sorry meneer, ik mag hier gewoon posten dat is gewoon een recht en ik heb hier nog veel kameraden zitten.
Jij bent binnenkort ge'edeld op W21 dus waarom nog posten?
 
Reactiescore
324
accounthoppers nemen ze ook niet serieus :rolleyes:

En als ik het goed heb gelezen ben je gestopt op w21 dus waarom nog posten ?

Gebanned is niet gestopt.. en mag je werelden waar je bent gestopt niet blijven volgen trouwens? Dat doe ik nog steeds bij werelden waar ik een jaar geleden ben gestopt.

Rot aub op van dit AF, of verbeter je niveau, naabje :p
 
Bovenaan