Topspelers / Flopspelers

DeletedUser

Guest
Ik blijf mij echt afvragen wat mensen dan zo zwak vinden aan spiken.

Dit spel is niet enkel edelen en aanvallen hé, het draait om tactiek, sluwheid, activiteit en intellect. Sluwheid is as much a vital part of this game als al de rest. Spiken ist krieg.

Ik kan me ergens nog herinneren hoe jullie zeikten over spikes bij No Love en Future Prophecies..:p:eek::D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Als je op niveau spiket is die goeie speler morsdood :D

Als je natuurlijk simpelweg dat ene barbje wat troepjes inzet dan kan je idd reactie verwachten.

Als ik gericht op hem zou spiken zou me dat wel lukken, maar dat ga ik vooralsnog zeker niet doen. Ik heb aan dat barbarendorpje nog niks en zaak is eerst maar eens zo snel mogelijk LC te halen. Daarna zien we nog wel :p
 

DeletedUser23855

Guest
Ik blijf mij echt afvragen wat mensen dan zo zwak vinden aan spiken.

Dit spel is niet enkel edelen en aanvallen hé, het draait om tactiek, sluwheid, activiteit en intellect. Sluwheid is as much a vital part of this game als al de rest. Spiken ist krieg.

spiken vind ik best, maar waarom massaal de nummer 1? dan doe je het op rank gebaseerd want het is niet vast dat je later problemen met die persoon krijgt ofzo. Als je het moet doen, doe het dan bij mensen die dicht bij je liggen zodat je er wat aan heb
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
spiken vind ik best, maar waarom massaal de nummer 1? dan doe je het op rank gebaseerd want het is niet vast dat je later problemen met die persoon krijgt ofzo. Als je het moet doen, doe het dan bij mensen die dicht bij je liggen zodat je er wat aan heb

Wie zegt dat die speler niet bij mensen in de buurt van de stam ligt?

Lijkt me heel goed mogelijk in deze nogal kleine wereld.
 

DeletedUser

Guest
Dan moet je het vooral op het af bespreken :rolleyes: (Volg gewoon jou redenering hoor ^^)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij het toch deze keer zal maken op deze wereld(War is just like love)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je op niveau spiket is die goeie speler morsdood :D

Als je natuurlijk simpelweg dat ene barbje wat troepjes inzet dan kan je idd reactie verwachten.

Ik herinner me nog dat we op W17 een akkefietje hadden de eerste dag, met Mein Spielplatz ofzo.
Die stuurde ons nog een restartmail zelfs, was wel komisch dat ze een restart deden toen onze speertjes ze op stonden te wachten. :cool:
 
Reactiescore
372
Ik herinner me nog dat we op W17 een akkefietje hadden de eerste dag, met Mein Spielplatz ofzo.
Die stuurde ons nog een restartmail zelfs, was wel komisch dat ze een restart deden toen onze speertjes ze op stonden te wachten. :cool:

Die gast was echt een achterlijke idioot tbh. Allemaal bedreigingen lopen gooien dat hij morgen naar je huis komt en dan zit je de volgende dag te wachten, komt hij gewoon niet.
 

DeletedUser

Guest
Ik blijf mij echt afvragen wat mensen dan zo zwak vinden aan spiken.

Dit spel is niet enkel edelen en aanvallen hé, het draait om tactiek, sluwheid, activiteit en intellect. Sluwheid is as much a vital part of this game als al de rest. Spiken ist krieg.

Inderdaad, al kun je soms beter niet je eigen troepen opofferen.. Plus spikes zijn easy te ontlopen, zolang je maar in kleine groepen blijft farmen. Spikes kunnen je vertragen, voordelig toch? En ik durf te wedden dat bijna iedereen wel eens in een situatie is gekomen om te spiken... ;)
 
Bovenaan