Topspelers / Flopspelers

DeletedUser40381

Guest
vanuit de link in je onderschrift:

Totaal aantal dorpen: 14.713 (1.06 per speler)

Like WTF?
 

DeletedUser23855

Guest
Laten we hem met zijn allen spiken? :)

omdat iedereen gewoon ja zegt lijkt het er op dat deze post niet gelezen is

.Ichigo Kurosaki. vandaag om 22:15 uur
Beste leden,

Omdat de beginnersbescherming nog niet afgelopen is, is het zogoed als onmogelijk om spelers vroegtijdig te beschadigen, of zelfs te elimineren. Daarom stel ik voor om enkele spelers, waarvan 100% zeker is, dat ze veelbelovend zijn. Met de gehele stam, te spiken. Gekozen is voor de volgende speler:
Speler: War Is Just Like Love
Dorp: 422|476
Stam: Learn!

Dorpen Die gespiked moeten worden:
421|476 =>.What Did You Say? .DreamBreaker GetSetGo HoKuZpOkUz Alex Mercer. .Elxize

424|477 Romeinse Rijk .Appelgebak met Slagroom .VoltaScream .SuperMario Ex Aequo Imperium Emperor

423|478 Infernal Destination x-19 Biker Bear .Fatal Precision -iFreeStylZ. .DreamMaker

423|479 CarpeDiem. The Final Prophecy The Midnight Special Here I Am. Unstoppable? .Chronic Disease.Mirror On The Wall .Ichigo Kurosaki.

Er zijn 26 spelers in de stam, als elke speler minimaal 2 speer, en 1 zwaard stuurt. Naar één dorp, moet het lukken.

Graag via PM melden, wat je stuurt, en wanneer ze aankomen. Deelname is verplicht!

.Ichigo Kurosaki. / Daniel




en dat is nogal zwak
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
omdat iedereen gewoon ja zegt lijkt het er op dat deze post niet gelezen is

.Ichigo Kurosaki. vandaag om 22:15 uur
Beste leden,

Omdat de beginnersbescherming nog niet afgelopen is, is het zogoed als onmogelijk om spelers vroegtijdig te beschadigen, of zelfs te elimineren. Daarom stel ik voor om enkele spelers, waarvan 100% zeker is, dat ze veelbelovend zijn. Met de gehele stam, te spiken. Gekozen is voor de volgende speler:
Speler: War Is Just Like Love
Dorp: 422|476
Stam: Learn!

Dorpen Die gespiked moeten worden:
421|476 =>.What Did You Say? .DreamBreaker GetSetGo HoKuZpOkUz Alex Mercer. .Elxize

424|477 Romeinse Rijk .Appelgebak met Slagroom .VoltaScream .SuperMario Ex Aequo Imperium Emperor

423|478 Infernal Destination x-19 Biker Bear .Fatal Precision -iFreeStylZ. .DreamMaker

423|479 CarpeDiem. The Final Prophecy The Midnight Special Here I Am. Unstoppable? .Chronic Disease.Mirror On The Wall .Ichigo Kurosaki.

Er zijn 26 spelers in de stam, als elke speler minimaal 2 speer, en 1 zwaard stuurt. Naar één dorp, moet het lukken.

Graag via PM melden, wat je stuurt, en wanneer ze aankomen. Deelname is verplicht!

.Ichigo Kurosaki. / Daniel

en dat is nogal zwak

Laten we die ook gaan spiken?
 

DeletedUser53131

Guest
zwak idd, hij kan het ook niet helpen dat hij een goede ligging heeft.
 

DeletedUser48278

Guest
Georganiseerd spiken... tsja. Laag, maar het hoort nou eenmaal bij het spel. Ik vind het een teken van zwakte, maar goed.
 

DeletedUser23855

Guest
Georganiseerd spiken... tsja. Laag, maar het hoort nou eenmaal bij het spel. Ik vind het een teken van zwakte, maar goed.

ik ook, daarom was het 'grapje' hier even niet op zijn plaats :p.

Dit komt overigens van pagina 17 top/flopstammen als je het gemist heb.
 

DeletedUser48278

Guest
ik ook, daarom was het 'grapje' hier even niet op zijn plaats :p.

Dit komt overigens van pagina 17 top/flopstammen als je het gemist heb.

Hmmz, niet gezien. De premades zijn al weer lekker aan het lekken zie ik wel :D.
 

DeletedUser40933

Guest
Ik blijf mij echt afvragen wat mensen dan zo zwak vinden aan spiken.

Dit spel is niet enkel edelen en aanvallen hé, het draait om tactiek, sluwheid, activiteit en intellect. Sluwheid is as much a vital part of this game als al de rest. Spiken ist krieg.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ik blijf mij echt afvragen wat mensen dan zo zwak vinden aan spiken.

Dit spel is niet enkel edelen en aanvallen hé, het draait om tactiek, sluwheid, activiteit en intellect. Sluwheid is as much a vital part of this game als al de rest. Spiken ist krieg.

Met spiken is zeker niets mis.

Het enige waar je voor moet uit kijken is... ik lig bijv. dicht bij een goede speler. Ik zou hem kunnen spiken sinds er maar 1 barbje echt dicht bij hem ligt. Maar als reactie zal hij haast zeker terug gaan spiken. Dat heeft dus geen nut.

Maar de barbjes dichtbij je, om een paar extra zwaard te maken en die te spiken vlak nadat jij ze hebt gefarmd. Das enkel slim.
 

DeletedUser40933

Guest
Met spiken is zeker niets mis.

Het enige waar je voor moet uit kijken is... ik lig bijv. dicht bij een goede speler. Ik zou hem kunnen spiken sinds er maar 1 barbje echt dicht bij hem ligt. Maar als reactie zal hij haast zeker terug gaan spiken. Dat heeft dus geen nut.

Maar de barbjes dichtbij je, om een paar extra zwaard te maken en die te spiken vlak nadat jij ze hebt gefarmd. Das enkel slim.

Als je op niveau spiket is die goeie speler morsdood :D

Als je natuurlijk simpelweg dat ene barbje wat troepjes inzet dan kan je idd reactie verwachten.
 
Bovenaan