Herrineringen

  • Topicstarter TheHappinessFactory
  • Startdatum

DeletedUser60307

Guest
nu schiet mij nog een naam te binnen van een hele goede TW vriend, butcher111

door dik en dun hebben we gezamelijk gevochten, hij en zoto 96 en myself, laat eens wat horen:)
 

DeletedUser

Guest
Hey m8, leef jij ook nog? Butcher is nog actief op w7 en speelt ook als co bij mij op w8. Giga ligt naast mij en is ook nog actief. Onkruid vergaat niet he :D
 

DeletedUser26951

Guest
Ja gelukkig leeft stefke4 nog....anders was ik nu weduwe :D
Hoi Killer...lang geleden dat we samen begonnen op W7!
C93 eo was ons plekje, en het eerste doel wat we hadden was groot genoeg worden om TGC te joinen!
Uiteindelijk gingen TGC en AOD samen, en richten wij Mesa Verde op!
Leuke herinneringen heb ik genoeg aan TW, maar ik weet ook nog waarom we toendertijd gestopt zijn!
(radicaal door op W7 en 8 de stekker eruit te trekken)
Nu weer een voorzichtig begin op W23, met strikte afspraken!
Het bloed kruipt toch......

Doe butch en giga de groeten :)

Greetz sheila
 

DeletedUser

Guest
Hehehe jij ook weer terug :D


Ja dat waren nog eens tijden, 100.000 pnt halen hehehe. Uiteindelijk hadden we het toch beter voor elkaar, vandaar dat we niet overstapten. Mooie strijd met TGC tegen BRTH en SRTH, vooral stefanovich was een zware dobber. De spanning van het timen en kijken of onze clears en edels werden gekilled.

Mooie herinneringen, zeker aan onze beschermheren. Goede gasten stuk voor stuk.
 

DeletedUser

Guest
Jezus dit forum hoorde eerst tot een van de leukste, nu is het fcking dood? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hey stefke4 en sheila70:), allemaal bekende namen die ik nu terugzie en vooral vroegere strijdmakkers:d, en ja idd ben nog altijd actief bezig op w7 en w8(zo een beetje), Ja jullie stoppen meestal wel serieus plots, opeens waren jullie weg, maar jullie kunnen tw spelen niet laten hé:d, schone herinneringen van toen de wereld nog alle kanten opkon:d

groetjes
 

DeletedUser38246

Guest
Ik herriner me dat mijn dorpen nog een mooi puntelaantal hadden:)
 
Reactiescore
14
Hey stefke4 en sheila70:), allemaal bekende namen die ik nu terugzie en vooral vroegere strijdmakkers:d, en ja idd ben nog altijd actief bezig op w7 en w8(zo een beetje), Ja jullie stoppen meestal wel serieus plots, opeens waren jullie weg, maar jullie kunnen tw spelen niet laten hé:d, schone herinneringen van toen de wereld nog alle kanten opkon:d

groetjes

Waar speel jij p W8? o_O
 

DeletedUser23322

Guest
Ronin, och ja was ik bijna vergeten,was ver na de tijd van TGC, en AOD, heb daar geloof ik nog wat mee gestoeid:)

wie herinnerd zich GIGA nog en killer1970?

GIGA40 herinner ik me nog. Was een goede leider van TGC wat toen onze BG was, en na de fusie tussen AOD en TGC heel kort mee in de stam gezeten tot die stopte.
 

DeletedUser38246

Guest
Maar het is ook wel leuk als er hier wat wordt gezegt, alleen niemand wil volgensmij:p
 

DeletedUser

Guest
Mee eens!

En steeds meer leven in de brouwerij hier op het AF;)
 

DeletedUser38246

Guest
Al 5 (nu 6) berichten op 1 dag:eek: Het gaat de goede kant op, lol:p
 

DeletedUser42482

Guest
Jullie willen weer les krijgen van de nr 1 speler van heel tw!:cool:
 
Bovenaan