Leugens verdienen protest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Denk niet dat ik u ken ? :)

Dus vanwaar het idee dat ik een kneuzige speler ben :confused:

Als je iets post doe het dan goed man

eerst poste je nooit en nu kom je grote smoeltje van je open trekken :rolleyes:

ga niet over mijn posten zeveren als jou posten lomper zijn graag :D

mijn wil je niet eens kennen vraag maar aan de mensen op dit AF :cool:
 

DeletedUser

Guest
eerst poste je nooit en nu kom je grote smoeltje van je open trekken :rolleyes:

ga niet over mijn posten zeveren als jou posten lomper zijn graag :D

mijn wil je niet eens kennen vraag maar aan de mensen op dit AF :cool:

klopt heb nog nooit gepost hier :rolleyes:

Grote smoel kan niet volgen ? ik zeg feestje en iemand zegt rot op tegen mij wie heeft dan de grote smoel volgens u ? ^^

Mag blij dat hij achter zijn laptop zit want hij kon even goed nu zijn tanden oprapen ^^

EN Ik wil je ook niet kennen #fag

Mede door zulke reacties is dat topic gesloten. Rot dus aub op ;)

Welk topic is door mij gesloten heb zelf niet op dat topic gepost ?

Probeer dus met feiten te komen en niet met mooie praat :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
klopt heb nog nooit gepost hier :rolleyes:

Grote smoel kan niet volgen ? ik zeg feestje en iemand zegt rot op tegen mij wie heeft dan de grote smoel volgens u ? ^^

Mag blij dat hij achter zijn laptop zit want hij kon even goed nu zijn tanden oprapen ^^

EN Ik wil je ook niet kennen #fag

nou ROT DAN OOK WEER OP!

oei oei nu zeg ik het ook :eek: ow nee nu gaat hij me tandjes laten rapen :eek:! je zet je eigen wel erg verschut kereltje :eek: je bent de zoveelste internet gangster die zulke dingen roept :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
klopt heb nog nooit gepost hier :rolleyes:

Grote smoel kan niet volgen ? ik zeg feestje en iemand zegt rot op tegen mij wie heeft dan de grote smoel volgens u ? ^^

Mag blij dat hij achter zijn laptop zit want hij kon even goed nu zijn tanden oprapen ^^

EN Ik wil je ook niet kennen #fag

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH


Sorry de reactie van jou maakte me ff aan t lachen xD
 

DeletedUser47506

Guest
klopt heb nog nooit gepost hier :rolleyes:

Grote smoel kan niet volgen ? ik zeg feestje en iemand zegt rot op tegen mij wie heeft dan de grote smoel volgens u ? ^^

Mag blij dat hij achter zijn laptop zit want hij kon even goed nu zijn tanden oprapen ^^

EN Ik wil je ook niet kennen #fag



Welk topic is door mij gesloten heb zelf niet op dat topic gepost ?

Probeer dus met feiten te komen en niet met mooie praat :)

Ik wil ook en feestje:D
En idd maikel kan tanden rapen als hij nou eens met mij ging vechten:p
 

DeletedUser

Guest
nou ROT DAN OOK WEER OP!

oei oei nu zeg ik het ook :eek: ow nee nu gaat hij me tandjes laten rapen :eek:! je zet je eigen wel erg verschut kereltje :eek: je bent de zoveelste internet gangster die zulke dingen roept :rolleyes:

waarom zou ik oprotten of ben jij de nieuwe forum mod ? ^^

Mij verschut zetten ik ken niemand rl hier dus valt nog mee dan e ? :rolleyes:

En jij bent de zoveelste snotaap die dit AF verneukt door zich beter te voelen dan de rest :)
 

DeletedUser

Guest
Welk topic is door mij gesloten heb zelf niet op dat topic gepost ?

Probeer dus met feiten te komen en niet met mooie praat :)

Hij zegt niet dat het door jou komt maar door dit soort zinloze reactie's
 

DeletedUser

Guest
waarom zou ik oprotten of ben jij de nieuwe forum mod ? ^^

Mij verschut zetten ik ken niemand rl hier dus valt nog mee dan e ? :rolleyes:

En jij bent de zoveelste snotaap die dit AF verneukt door zich beter te voelen dan de rest :)

jij bent de gene die hier in eens stoer komt doen en dat mondje van je wagen wijd open zet niet ik hoor :rolleyes:
je zet je wel verschut op dit forum :eek:

na mijn weten lachen ze mijn hier niet uit en jou wel dus :rolleyes: (en nu komt koen met een antwoord xD)

+ jij bent degene die gaat roepen dat hij blij mag zijn dat hij achter zijn PC/labtop zit anders had die tandjes kunnen rapen grote kerel hoor internet gangster :eek:

ik voel me niet beter als de andere AF gangers hier hoor ben een gewoon AF lid met een wat grotere mond voral tegen van zulke internet gangsters :cool:



Dan moet die kabouter zeker eng zijn^^

hij heeft de bijbel vast :( hij ownt mijn!:(:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij zegt niet dat het door jou komt maar door dit soort zinloze reactie's

80 % van de posts op AF is zinloos is een feit

is al 2 jaar een rage om andere mensen uit te schelden op 1 of andere manier ale denk ik toch vroeger zag je dit soort reacties toch niet op het AF , zeg niet dat ik de perfecte forum poster ben die altijd met serieuze posts afkomt buiten op mijn stammenforum ^^

jij bent de gene die hier in eens stoer komt doen en dat mondje van je wagen wijd open zet niet ik hoor
je zet je wel verschut op dit forum

na mijn weten lachen ze mijn hier niet uit en jou wel dus (en nu komt koen met een antwoord xD)

+ jij bent degene die gaat roepen dat hij blij mag zijn dat hij achter zijn PC/labtop zit anders had die tandjes kunnen rapen grote kerel hoor internet gangster

ik voel me niet beter als de andere AF gangers hier hoor ben een gewoon AF lid met een wat grotere mond voral tegen van zulke internet gangsters

1 woord voor jouw : clown

╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
 

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat we protesteren ipv van spammen, anders moeten we de zoveelste topic laten afsluiten :eek:

Aangezien Duckje/Infinitum dictatoriale trekjes hebben zijn er verschillende oplossingen
1. De boys up there zijn wel bereid tot onderhandeling ipv alles af te blocken
2. Extern forum aanmaken
3. Ingame forum aanmaken
4. Niets doen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik stel voor dat we protesteren ipv van spammen, anders moeten we de zoveelste topic laten afsluiten :eek:

Aangezien Duckje/Infinitum dictatoriale trekjes hebben zijn er verschillende oplossingen
1. De boys up there zijn wel bereid tot onderhandeling ipv alles af te blocken
2. Extern forum aanmaken
3. Ingame forum aanmaken
4. Niets doen:rolleyes:

2 lijkt my het beste
 

DeletedUser

Guest
Iedereen die het wil zet gewoon de link van de site in jullie handtekening en als er een nieuw artikel is laat het gewoon weten in topstammen.
De mensen die geïnteresseerd zijn zullen de weg wel vinden en al dat gezeik stopt ook meteen want jullie krijgen dat topic toch niet, zeker niet als jullie grootste protestwapen elkaar onderzeiken is.

En maak zoals Idunno zegt een extern forum aan voor als jullie de commentaar willen bijhouden.

Problems solved.
 

DeletedUser

Guest
Iedereen die het wil zet gewoon de link van de site in jullie handtekening en als er een nieuw artikel is laat het gewoon weten in topstammen.
De mensen die geïnteresseerd zijn zullen de weg wel vinden en al dat gezeik stopt ook meteen want jullie krijgen dat topic toch niet, zeker niet als jullie grootste protestwapen elkaar onderzeiken is.

En maak zoals iDunno zegt een extern forum aan voor als jullie de commentaar willen bijhouden.

Problems solved.

Voor mij niet; Dictatoriaal gedrag kan er bij mij niet in. Dat moet eruit bij tw
 

DeletedUser

Guest
Blijf je er vooral druk in maken dan zou ik zeggen.

Tsja ik maak me er niet zo druk in als je denkt/ik uitschijn. Dictators moeten er gewoon altijd aan herinnert worden dat ze niet eerlijk bezig zijn met (vaak) hun eigen regeltjes. Anders gaan ze nog geloven dat ze zo goed bezig zijn ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan