De geschiedenis van W20.

DeletedUser24056

Guest
Ik zal zodra ik tijd heb de geschiedenis van Sick. D-D en Smurf neerpennen. Deze zal niet helemaal compleet zijn, daar ik pas iets later bij smurf kwam, en ook eerder dan de andere smurf leden over ging naar D-D :).

Beste wederhelft van ons account..

Ik kan me zo voorstellen dat iedereen op de historiek van Sick. zit te wachten. Doe die eens op het forum plempen!

Ik heb in notities al een stuk staan, maar mis simpelweg veel info ;).

Hij is al tijden bezig:D:D
 

DeletedUser

Guest
Daarna ben ik gestopt met spelen voor een aantal maanden :p.

Heb nog maar even geduld, ik moet daar echt tijd voor vinden. :) Belofte maakt schuld, dus het zal er uiteindelijk echt wel komen :).
 

DeletedUser

Guest
Denk dat ik voorlopig maar niet meer hier op het AF kom, word helemaal panisch van die ... -.-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ga nu alsjeblieft niet het forum verzieken met ronduit grove toespelingen die al helemaal niets toevoegen.
... is een heel stuk minder irritant geworden in het afgelopen jaar, kan nog steeds een hoop spammen, maar het percentage posts dat iets toevoegt is echt wel toegenomen.

Het kan me echt chagrijnig maken dat mensen hier personen publiekelijk gaan beledigen zonder dat daar reden voor is. Heb het aangegeven bij de mod en is verder ook het laatste dat ik er over zeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56218

Guest
Tijd om weer iets meer on topic te gaan. Beledigingen, echte namen, ... horen hier helemaal niet thuis!
 

DeletedUser24056

Guest
Tijd om weer iets meer on topic te gaan. Beledigingen, echte namen, ... horen hier helemaal niet thuis!

De echte naam ligt wat irritant, gezien hij gewoon een account met de naam reinoudt1 bezat, en iedereen hem om die naam kent.

Ik vind overigens dat Reinoudt aan de beterende hand is, maar nog weinig toevoegt. Het spam en irritantheidsgehalte is aanzienlijk gedaald.
 

DeletedUser50540

Guest
De echte naam ligt wat irritant, gezien hij gewoon een account met de naam reinoudt1 bezat, en iedereen hem om die naam kent.

Ik vind overigens dat Reinoudt aan de beterende hand is, maar nog weinig toevoegt. Het spam en irritantheidsgehalte is aanzienlijk gedaald.

En ook dat behoort tot de geschiedenis van W20 (ontopic dus) :).
 

DeletedUser

Guest
Vlak daarna is de speler sebastian volmont toegetreden in /Dome
een bekende speler over tw, deze speler stuurde een treintje naar Sheriff henk

Dat klopt niet, was niet Sebastian zelf maar zijn co's, hij was al gestopt.
 

DeletedUser24056

Guest
Daarna ben ik gestopt met spelen voor een aantal maanden :p.

Heb nog maar even geduld, ik moet daar echt tijd voor vinden. :) Belofte maakt schuld, dus het zal er uiteindelijk echt wel komen :).

Belofte maakt schuld Kingjelle, belofte maakt schuld.

Ik wil binnenkort ook wat geschiedenis op gaan duiken, er is immers veel gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Hopelijk gaat mijn examen over de geschiedenis van w20, en niet over Vietnam of zo. :rolleyes:
 
Bovenaan