W1 topic van de topics

DeletedUser

Guest
mr..bretta was inderdaad onze hoogste speler, maar af en toe schijnt het een beetje het probleem wel eens te zijn dat heet 'tijdgebrek' ;)

misschien moet je bunny maar vragen of hij zich er op C5 & C6 mee wilt gaan bemoeien, maar ik het het idee dat ie er niet zo heel erg veel zin in heeft :p En eefie moet mss maar niet in haar (?) eentje proberen op te nemen tegen een hele andere stam, mss komt het dan goed :)

Ja daar heeft iedereen last van, ikzelf ook.
 

DeletedUser

Guest
Niet iedereen zal het interessant vinden, maar ik wel.
Ik heb sinds vannacht de 1e plek overgenomen wat betreft het aantal dorpen in één continent.
Ik stond al enige tijd op de eerste plek met het meeste punten in één continent.

Aantal punten in één continent
  1. K66 - 28,53 Mio. - Donatello
  2. K04 - 25,31 Mio. - Eefie999
  3. K56 - 25,15 Mio. - Mr X
  4. K55 - 23,48 Mio. - Daeron
  5. K13 - 23,22 Mio. - Alfajet
  6. K97 - 22,93 Mio. - Gabberpe
  7. K63 - 22,46 Mio. - Kjew
  8. K64 - 21,91 Mio. - MrBeek
  9. K36 - 21,07 Mio. - JdeVisser
  10. K24 - 20,97 Mio. - Kaloco
  11. K20 - 20,67 Mio. - HumanHunter
  12. K05 - 20,28 Mio. - Bunny09
  13. K31 - 20,16 Mio. - Jooo123
Aantal dorpen in één continent
  1. K66 - 2.466 - Donatello
  2. K56 - 2.465 - Mr X
  3. K97 - 2.456 - Gabberpe
  4. K04 - 2.451 - Eefie999
  5. K36 - 2.223 - JdeVisser
  6. K13 - 2.179 - Alfajet
  7. K64 - 2.148 - MrBeek
  8. K63 - 2.095 - Kjew
  9. K55 - 2.048 - Daeron
  10. K24 - 2.015 - Kaloco
  11. K05 - 2.008 - Bunny90
Alleen de spelers met meer dan 20 Mio. punten en/of 2.000 dorpen zijn in de lijstjes opgenomen..

Groeten.
Donatello.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd ermee.

Ik was ooit de eerste en enige die op nummer 1 stond in twee continenten tegelijk (C25 en C35), maar ik heb geen idee of ik nu nog steeds de enige ben. Zal wel niet, er zijn zo weinig accounts meer tegenwoordig. Wel jammer, deze wereld gaat echt naar een einde toe. Ik keek laatst ook naar het aantal stammen, dat is ook echt schrikbarend weinig tegenwoordig. Er zijn eigenlijk nog maar 17 stammen die een echte 'stam' te noemen zijn.

Als ik Duckje zo hoorde in het chatgesprek met Amokro (de community-vertegenwoordiger) is het onmogelijk om deze wereld nog al te lang te laten doordraaien en gaan we dus binnenkort naar een soort eindspel toe. Daar zou ik zeer van balen, het is nog lang niet klaar hier en het is de enige wereld die ik speel en waarschijnlijk ook zal spelen.
 

DeletedUser

Guest
Op dit moment staat Hobbitz ook in twee continenten op nummer 1. Dit is echter anders geweest, hij heeft namelijk ook in K99 op nummer 1 gestaan. Hij had er dus 3..
 

Deleted User - 44652

Guest
eigenlijk moeten we gewoon een keer een W1 meeting organiseren :D

Haha, ik denk dat daar heel veel ruzies zouden komen vanwege interne game conflicten, of niet? ;)
 
Reactiescore
151
Gefeliciteerd ermee.

Ik was ooit de eerste en enige die op nummer 1 stond in twee continenten tegelijk (C25 en C35), maar ik heb geen idee of ik nu nog steeds de enige ben. Zal wel niet, er zijn zo weinig accounts meer tegenwoordig. Wel jammer, deze wereld gaat echt naar een einde toe. Ik keek laatst ook naar het aantal stammen, dat is ook echt schrikbarend weinig tegenwoordig. Er zijn eigenlijk nog maar 17 stammen die een echte 'stam' te noemen zijn.

Als ik Duckje zo hoorde in het chatgesprek met Amokro (de community-vertegenwoordiger) is het onmogelijk om deze wereld nog al te lang te laten doordraaien en gaan we dus binnenkort naar een soort eindspel toe. Daar zou ik zeer van balen, het is nog lang niet klaar hier en het is de enige wereld die ik speel en waarschijnlijk ook zal spelen.

Nevyn was je sowieso voor.

eigenlijk moeten we gewoon een keer een W1 meeting organiseren :D

Haha, ik denk dat daar heel veel ruzies zouden komen vanwege interne game conflicten, of niet? ;)

Zou wel eens kunnen, en als iemand grote problemen met iemand anders heeft komt ie lekker niet toch.
 

DeletedUser20001

Guest
Ik stond ook in twee continenten op nummer 1 :D Allen heb met lennard1983 te veel in een continent genobeld dat ik daardoor mijn nummer 1 plaats verloren ben
 

DeletedUser

Guest
Oh was op een gegeven moment wel de enige dan iig, dat Nevyn de eerste was is eigenlijk wel logisch ja nu je het zegt.

Meeting lijkt me wel tof ja, en ruzie sowieso echt niet hoor. Dit is maar een spelletje, iedereen weet dat onderscheid echt wel te maken. Denk dat het heel gezellig zou zijn al ken ik inmiddels wel minder mensen dan vroeger (veel mensen gestopt).
 

DeletedUser20001

Guest
Oh was op een gegeven moment wel de enige dan iig, dat Nevyn de eerste was is eigenlijk wel logisch ja nu je het zegt.

Meeting lijkt me wel tof ja, en ruzie sowieso echt niet hoor. Dit is maar een spelletje, iedereen weet dat onderscheid echt wel te maken. Denk dat het heel gezellig zou zijn al ken ik inmiddels wel minder mensen dan vroeger (veel mensen gestopt).

Je kent mij toch :)
 

DeletedUser

Guest
Zullen we Magic98 vragen of zij hem kan orginseren?
Zij schijnt de laatste meeting ook georganiseerd te hebben.
Weet iemand hoe dit is verlopen? :rolleyes:
 
Bovenaan