Meest Eervolle en Meest oneervolle spelers

DeletedUser

Guest
Ik vind de oorlogsmiddelen gebruiken die er ter beschikking staan in dit spel niet meer als normaal. Daar horen ook kata's bij. Wie daar niet tegen kan moet maar met de blokken gaan spelen ... :rolleyes:

Wat het aantal kata's van ambiorix111 betreft. Dat zijn er waarschijjnlijk heel veel. Wat niet betekent dat ik er niet heel veel heb :p Vraag het maar aan lil-John die heeft er al een groot aantal kunnen tellen. Doe dat x 2 en dan zul je er ongeveer zijn.

En remember als je vindt dat het vuil gespeeld wordt: "Wij hebben deze oorlog niet gestart" :cool:

Dat alle middelen gebruikt worden ben ik het mee eens, anders hadden ze niet aangemaakt kunnen worden ;)

Ik vind het alleen zinloos om een dorp tot onder de 100 punten te rammen en daarna het over te nemen of je moet dorpen uitbouwen echt heel leuk vinden.

Maar goed zoals ik al eerder zei:
Iedereen speelt het spel naar eigen inzicht :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wanneer krijg ik nou die bokaal voor meest oneervolle speler thuis gestuurd eigenlijk? Had die toch wel graag voor kerst gehad, maar dat is niet gelukt blijkbaar.

Eventueel nog voor Oud & Nieuw dan liefst, kan ik er mooi de oliebollen in doen.
 

DeletedUser27722

Guest
Wanneer krijg ik nou die bokaal voor meest oneervolle speler thuis gestuurd eigenlijk? Had die toch wel graag voor kerst gehad, maar dat is niet gelukt blijkbaar.

Eventueel nog voor Oud & Nieuw dan liefst, kan ik er mooi de oliebollen in doen.

Tja, normaal gezien ging je die krijgen maar met de economische crisis heeft TW het geld er niet meer voor gevonden.
Ze vonden je hier blijkbaar niet belangrijk genoeg. ;)

De trofee voor grootste stinker wordt wel nog opgestuurd, daar was weinig geld voor nodig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40057

Guest
Wanneer krijg ik nou die bokaal voor meest oneervolle speler thuis gestuurd eigenlijk? Had die toch wel graag voor kerst gehad, maar dat is niet gelukt blijkbaar.

Eventueel nog voor Oud & Nieuw dan liefst, kan ik er mooi de oliebollen in doen.


waarom oneervol ruikert?

ik ken je niet anders dan goudeerlijk en een man van zn woord , joh en zolang je nog geen stam in je eentje hoeft te maken om een beetje aandacht te krijgen is het toch allemaal zo erg nog niet

bijdeze nomineer ik je voor de meest eervolle w5 speler van 2009


jeej
 

DeletedUser27722

Guest
waarom oneervol ruikert?

ik ken je niet anders dan goudeerlijk en een man van zn woord , joh en zolang je nog geen stam in je eentje hoeft te maken om een beetje aandacht te krijgen is het toch allemaal zo erg nog niet

bijdeze nomineer ik je voor de meest eervolle w5 speler van 2009


jeej

Gelukkig is jou stem weinig waard. :p

Bij goudeerlijk en een man van zijn woord ben je toch wat verkeerd met de geschiedenis, maar daar gaat het hier nu niet bepaald over..
 

DeletedUser

Guest
Toch had ik een mooie gegraveerde schaal wel kunnen gebruiken eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig is jou stem weinig waard. :p

Bij goudeerlijk en een man van zijn woord ben je toch wat verkeerd met de geschiedenis, maar daar gaat het hier nu niet bepaald over..

Hij was anders wel de persoon waar heel W5 campagne voor heeft gevoerd dat hij niet zou verdwijnen van de wereld. Maak maar eerst dat je weet waarover je spreekt.

Lil
 

DeletedUser16768

Guest
Hij was anders wel de persoon waar heel W5 campagne voor heeft gevoerd dat hij niet zou verdwijnen van de wereld. Maak maar eerst dat je weet waarover je spreekt.

Lil

En iedereen heeft er spijt van ook ;)
 

DeletedUser

Guest
Eventjes ter herinnering. Hij is speurm.
Zo goed als iedereen heeft hem idd gesteund met zijn onterecht ban, terecht ook.

Maar door zijn ban heeft hij zoveel uitgespookt om deze wereld voor iedereen te verzieken en dan trek je een lijn...

Dus mensen die er geen verstand van hebben. Hou u aub erbuiten.
Er is een reden waarom hij telkens na zijn verschijning op het forum een forumban krijgt.
 

DeletedUser26035

Guest
Eventjes ter herinnering. Hij is speurm.
Zo goed als iedereen heeft hem idd gesteund met zijn onterecht ban, terecht ook.

Maar door zijn ban heeft hij zoveel uitgespookt om deze wereld voor iedereen te verzieken en dan trek je een lijn...

Dus mensen die er geen verstand van hebben. Hou u aub erbuiten.
Er is een reden waarom hij telkens na zijn verschijning op het forum een forumban krijgt.

Hij is de afgelopen tijd toch al heel wat op het forum verschenen.
Waar blijf zijn ban dan??:rolleyes:
 

DeletedUser10747

Guest
1. A-Team (de liefste dame in W5)
2. Yipman (een echte warlord)
3. Tjoepie

De meest oneervolle...?
Laat ons gewoon zeggen dat ik gestopt ben wegens steeds en herhaald gepest gedrag van sommige spelers die herhaaldelijk nog andere meekregen in hun waanzin van ideeën

1. ??

Lang geleden nog iets gehoord te hebben van sommige spelers van W5...

Den Berre
Sensual
Grenadier
en mijn vroegere buren(bondgenoten in de verloren strijd:D

Aan allen die me ooit hebben gekend stuur ik jullie mijn beste wensen en veel spelp^lezier op W5.

Grtz Poesiemir alias Brent
 
Bovenaan