Discussie: Het effectiefste defence dorp?

  • Topicstarter Signum perfectionis
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Oeps verkeerd gelezen, maar dan nog zc is te duur voor zo'n zaken, ;)

En nah is beter om te deffen dus Neen!

Besluit: Iedereen heeft zijn eigen manier van spelen. Een perfect def dorp bestaat niet echt. Uiteraard moet je je aanpassen aan je tegenstander. Zo zit een ZC+speer dorp er bij mij niet in wegens 15k bijl clears. Dit vergt uiteraard een erg hoge opbouwtijd, maar ze zijn wel heel erg effectief. Ik moet dus meer zwaard bouwen. Uiteraard zorg je er gewoon altijd voor dat je min of meer een troepenbalans hebt. Indien je 2 verschillende spelers tegen je krijgt moet je ze beiden kunnen deffen. Ook geldt dat als je 'het snelste def dorp' wil bouwen je katta's moet intigreren. Uiteraard zijn dit trage eenheden, maar als je dit alles aan een front hebt kan dit super handig zijn. Denk ook maar eens aan katta fakes met meerdere katta's. Je hoeft ENKEL katta's te sturen en geen def erbij waardoor je meer def aan het front overhoudt.

Ik kan dus enkel zeggen, zoek uit hoe jij het beste kan deffen. Dit is voor elk front en voor elke speler anders.
 

DeletedUser60039

Guest
Ik gebruik hem doordat ik tissu gul en Nilva lig, dan heb ik toch aanval maar met def erbij.

Tewel full of of full deff ;)

Je kan ook paar dorpen er tussen deff maken niet mixen je off geeft niet zoveel effect en met die deff dorpen kan je snipen maak dan zc dorpen ofzo, is dat 4200 zc dat je kan?

Je kan daar al redelijk wat mee snipen 19 treintjes ofzo, dus niet mixen, gewoon slim spelen ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Tewel full of of full deff ;)

Je kan ook paar dorpen er tussen deff maken niet mixen je off geeft niet zoveel effect en met die deff dorpen kan je snipen maak dan zc dorpen ofzo, is dat 4200 zc dat je kan?

Je kan daar al redelijk wat mee snipen 19 treintjes ofzo, dus niet mixen, gewoon slim spelen ;)

hier is het 3400zc dacht ik.
 
Reactiescore
476
Oeps verkeerd gelezen, maar dan nog zc is te duur voor zo'n zaken, ;)

En nah is beter om te deffen dus Neen!

Ik gebruik hem doordat ik tussen ful en Nilva lig, dan heb ik toch aanval maar met def erbij.

@dragonshield. Niets onlogisch aan, is gewoon wat jij prettig vind als tacktiek.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser60039

Guest
Ik gebruik hem doordat ik tussen ful en Nilva lig, dan heb ik toch aanval maar met def erbij.

@dragonshield. Niets onlogisch aan, is gewoon wat jij prettig vind als tacktiek.

Mjah elk ze eigen mening ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik gebruik hem doordat ik tussen ful en Nilva lig, dan heb ik toch aanval maar met def erbij.

@dragonshield. Niets onlogisch aan, is gewoon wat jij prettig vind als tacktiek.

Klopt,ieder zijn eigen mening over het deffen;)
 

DeletedUser

Guest
Het beste def dorp hangt van situatie tot situatie af. Het beste is versschillende soorten def dorpen hebben.
 

DeletedUser

Guest
Het beste aanvalsdorp is eentje met alleen maar bijl :p. Dat is alleen niet te doen met de opbouwtijd. Daarom dat er ook veel lc wordt gemaakt. Maar dus, hoe meer bijl hoe beter de clear ^^..

Niet als je enkel zwaard maakt en dat aanvalt met enkel bijl? :p
 

DeletedUser60039

Guest
Niet als je enkel zwaard maakt en dat aanvalt met enkel bijl? :p

Nah idd, er zijn dan altijd problemen gwn neutraal dorpje, is altijd goed niet met zc :p

Maarjah, elk ze eigen keuze, wie dat er denkt dit is het beste (al is het meestal niet zo) :eek:
 

DeletedUser56622

Guest
Ik dacht aan

7159 bijl
3235 LC
400ram

Dan heb je nog iets over, dan kan je zelf kiezen wat je meer bent en dat zou bijl worden, en als je kata dorp wilt gewoon 100 kata's
Hangt er ook van af hoe je dorp bouwt dat je meer of minder troepen kan gebruiken

Veel te veel ram, als je minder ram gebruikt en meer troepen doe je veel meer voordeel :)
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik altijd zo veel ram, het vecht goed, moet je echt eens zo proberen zeer goed off dorp :)

Een faal off dorp. 400 ram is echt totale onzin. Als je ipv van die 100 extra ram gewoon bijl neerzet, heeft je clear al direct veel meer impact.
 

DeletedUser60039

Guest
Een faal off dorp. 400 ram is echt totale onzin. Als je ipv van die 100 extra ram gewoon bijl neerzet, heeft je clear al direct veel meer impact.

Hmm, nah mss wel, srry was vergeten met boerderijlimiet, dan heb je wel gelijk ;)
 
Bovenaan