Rank de speler

DeletedUser

Guest
NYC aapie
punten: 6/10 beetje weinig
ODA: 7.5/10 vind het vreemd dat je nog steeds zo weinig hebt
ODD: 9/10 top 40 en zo weinig verloren dorpen (die niet intern waren)
Cluster: 9/10 die gaat de clustercontest net niet winnen vermoed ik :D
Reputatie: 10/10 Je bent één van mijn helden <3
Stam: 9.5/10 lijkt me een leuke stam om in te zitten, alweer geen 10 omdat ik er niet in zit :D
 

DeletedUser14725

Guest
mm zijn ODA is toch meer waard hoor.
Als je het gaat afwegen tov zijn rang is zijn ODA toch echt niet slecht..
 

DeletedUser

Guest
mm zijn ODA is toch meer waard hoor.
Als je het gaat afwegen tov zijn rang is zijn ODA toch echt niet slecht..

dat is dan jouw mening, ik vind zijn ODA zeker niet slecht maar ook niet opper best... hij zou gemakkelijk evenveel kunnen hebben als ik als ik zijn account zo bekijk :D
 

DeletedUser49143

Guest
oeh dan wil ik opnieuw gerankt worden want mijn ODA verdient ook beter dan een 6.

sta rond de rank 30 met ODA en rank 92 met punten.

wie wil mij opnieuw ranken?? :D:D
 

DeletedUser

Guest
Speler: 12th-player of zo :p
Punten: 7,5/10 Top 100
ODA: 9/10 Oda is zeer goed in vergelijking met je punten. :D
ODD: x/10(uitleg?) Laat ik weg, vind ik nutteloos.
Cluster: 8/10 2 mooie clusters, maar één nadeel het zijn er 2.:p
Reputatie: 10/10 Geen commentaar nodig
Stam: 9/10 MLP ownt.

Totaal 8,7/10. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga pas weer raten als ik mijn ODA omhoog heb gekregen, en ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb :rolleyes:
 

DeletedUser49143

Guest
Speler: 12th-player of zo :p
Punten: 7,5/10 Top 100
ODA: 9/10 Oda is zeer goed in vergelijking met je punten. :D
ODD: x/10(uitleg?) Laat ik weg, vind ik nutteloos.
Cluster: 8/10 2 mooie clusters, maar één nadeel het zijn er 2.:p
Reputatie: 10/10 Geen commentaar nodig
Stam: 9/10 MLP ownt.

Totaal 8,7/10. :)

hehe :D

kijk dit noem ik nou is een mooie :D

Ik ga pas weer raten als ik mijn ODA omhoog heb gekregen, en ik weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb :rolleyes:

van sk8charlie krijg je mooie ODA en hij licht ook nog dichtbij je :D

heb gister egt veel berichtjes gekregen met 100k ODA ;)

http://nl15.tribalwars.nl/public_report/a81e9333c9ccccbadb7da3e944503dbb dit is het bewijs.
een mooi berichtje van 111k ODA :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14725

Guest
van sk8charlie krijg je mooie ODA en hij licht ook nog dichtbij je :D

heb gister egt veel berichtjes gekregen met 100k ODA ;)

http://nl15.tribalwars.nl/public_report/a81e9333c9ccccbadb7da3e944503dbb dit is het bewijs.
een mooi berichtje van 111k ODA :D


van sk8charlie krijg je mooie ODA en hij licht ook nog dichtbij je :D


licht

ee62c43a-8910-4996-bf4b-785214ec9dad.jpg
 

DeletedUser

Guest
is er nog een rater hier in de zaal??? :D

Speler: Herlord
Punten: 8,5/10 Top 50
ODA: 9/10 Mooie ODA rang:).
ODD: 8/10 meh ziet er goed uit.
Cluster: 7/10 ziet er wel aardig uit maar toch een eilandje en beetje rare vorm aan de linker kant
Reputatie: 8/10 volgens mij kent iedereen je wel als een aardigge speler?
Stam: 6/10 TcF. 3 weg rennerts van TPW, 1 noob die alleen maar 200P dorpen edelt en baba....

overall: 7.75/10
 

DeletedUser

Guest
Speler: Herlord
Punten: 8,5/10 Top 50
ODA: 9/10 Mooie ODA rang:).
ODD: 8/10 meh ziet er goed uit.
Cluster: 7/10 ziet er wel aardig uit maar toch een eilandje en beetje rare vorm aan de linker kant
Reputatie: 8/10 volgens mij kent iedereen je wel als een aardigge speler?
Stam: 6/10 TcF. 3 weg rennerts van TPW, 1 noob die alleen maar 200P dorpen edelt en baba....

overall: 7.75/10

thnx schimmel :)
cluster zit wel snor, heeft allemaal een bedoeling, buiten die linkse kant dan... zoiets krijg je als je geen grenzen afspreekt met je buren :)
 

DeletedUser

Guest
Speler: Herlord
Punten: 8,5/10 Top 50
ODA: 9/10 Mooie ODA rang:).
ODD: 8/10 meh ziet er goed uit.
Cluster: 7/10 ziet er wel aardig uit maar toch een eilandje en beetje rare vorm aan de linker kant
Reputatie: 8/10 volgens mij kent iedereen je wel als een aardigge speler?
Stam: 6/10 TcF. 3 weg rennerts van TPW, 1 noob die alleen maar 200P dorpen edelt en baba....

overall: 7.75/10

leuk dat je hem rankt enzo hoor, maar de uitspraken over .TcF. snap ik niet helemaal? weg rennerts? wat een bullshit zeg. Die gasten zijn met goede redenen TPW geleaved en niet omdat jullie nou zulke denderende aanvallen op hun hadden lopen. Misschien op anderen van TPW maar zeker niet op hun. Daarbij, jij bepaald dus dat Holmes een noob is? omdat hij momenteel rim controleert en domineert? jah ... sterke reden ;)

En wat is er met met : ''en baba.....'' klinkt ook nogal negatief ;) maarja, zal je uiteraard ook wel weer geen verklaring voor hebben ;)
Vind het een beetje slapjes allemaal hoe je .TcF. omschrijft zonder er ook maar iets van te weten ... want dat je er niks vanaf weet is overduidelijk.
 

DeletedUser14725

Guest
Speler: Falco99
Punten: 7/10 2rangen boven me, op naar top 50?
ODA: 8/10 Nette Oda rang
ODD: 7/10 Rang 78.
Cluster: 8/10 Degelijke cluster, enkel een soort arm rechts met wat los liggende dorpen?
Reputatie: 6/10 Zowel negatief als positief bij iedereen gekent. Maar over het algemeen beschaafd en altijd wel in voor een discussie.
Stam: 6/10 Tcf, onbeschreven blad in w15, ze moeten hun nog echt gaan bewijzen lijkt me.
 

DeletedUser

Guest
leuk dat je hem rankt enzo hoor, maar de uitspraken over .TcF. snap ik niet helemaal? weg rennerts? wat een bullshit zeg. Die gasten zijn met goede redenen TPW geleaved en niet omdat jullie nou zulke denderende aanvallen op hun hadden lopen. Misschien op anderen van TPW maar zeker niet op hun. Daarbij, jij bepaald dus dat Holmes een noob is? omdat hij momenteel rim controleert en domineert? jah ... sterke reden ;)

En wat is er met met : ''en baba.....'' klinkt ook nogal negatief ;) maarja, zal je uiteraard ook wel weer geen verklaring voor hebben ;)
Vind het een beetje slapjes allemaal hoe je .TcF. omschrijft zonder er ook maar iets van te weten ... want dat je er niks vanaf weet is overduidelijk.

trolled:rolleyes:
 

DeletedUser27722

Guest
Speler: Herlord
Punten: 8,5/10 Top 50
ODA: 9/10 Mooie ODA rang:).
ODD: 8/10 meh ziet er goed uit.
Cluster: 7/10 ziet er wel aardig uit maar toch een eilandje en beetje rare vorm aan de linker kant
Reputatie: 8/10 volgens mij kent iedereen je wel als een aardigge speler?
Stam: 6/10 TcF. 3 weg rennerts van TPW, 1 noob die alleen maar 200P dorpen edelt en baba....

overall: 7.75/10

Die 'en baba' klinkt droog en zalig tegelijk.. :p
 

DeletedUser

Guest
Speler: flopje
Punten: 7,8 ( Top 35 )
ODA: 8,3 ( Ranking in top 15 is gewoon erg netjes )
ODD: *,* ( Plek 104 maar geef ik geen cijfer aangezien je geen invloed op je ODD hebt. Sommige spelers krijgen nou eenmaal geen tot weining aanvallen. )
Cluster: 7,8 (Aardig uitgerekt cluster. Verder enkele rode stippen in cluster en het lijkt ook erop dat een nieuw clustertje in de maak is? )
Reputatie: 8 ( Nette en degelijke speler. Vaak beschikbaar voor vv draaien mits het account netjes aangeleverd wordt ;) )
Stam: 9 ( *MLP*, no need 2 say more... )

Gemiddelde: 8,2 :cool:
 

DeletedUser

Guest
haaha dankje justin.
Ja dat laatste punt heb je gelijk in. Mijn vv kan goud waard zijn, maar heb geen zin om tijd te steken in leden die dat niet zelf willen doen voor het account;)
 
Bovenaan