|DT| vs Koekje&Co

DeletedUser

Guest
Het is lachwekkend hoeveel onzin hier wel niet wordt uitgekraamt.

Koekje die zeurt over het opzetten van Kiwi tegen koekje en andersom, terwijl PARA duidelijk aangeeft dat jullie allebei ten onder gaan :S
Dat para vijandige leden en stammen uit elkaar probeert te halen is zeker geen onzin. In bijna elke post van hem valt er wel ergens te lezen hoe slecht zijn vijanden wel niet bezig zijn ten opzichte van elkaar.

Kiwi die de plank misslaat en gaat zeuren om tijdstippen ipv aan de orde van de dag blijven, namelijk dat ze de nummer 2 stam nu als vijand mogen markeren :S
Hoef je niet stoer over te doen hoor. Jullie hebben er de nummer 1 bij als vijand;)

Koekje en kiwi samen die proberen PARA wat hij ook zegt aan te vallen en te ontmantelen als een jibberjabberprater, volledig met de oogkleppen voor en vooral niet kijken naar de ongelooflijke resultaten in dit gebied de afgelopen jaren :S
Nouja, wat voor resultaat je dan bedoelt, snap ik niet goed hoor.
Para beweert al weet ik veel hoeveel stammen verslagen te hebben, maar nu zijn jullie al een dik jaar bezig tegen koekje, en terwijl jullie koekje altijd als enige vijand hadden, en koekje langs 2 kanten moest strijden, zijn jullie er geen meter mee vooruit geraakt. En nu er voor DT ineens een vijand bij komt, klinkt para alsof hij op het punt staat om ons beide te verslaan... sorry, maar om het met jouw woorden te zeggen, hoe snugger para normaal ook moge zijn, dat is idd jibberjabber:)


En als afsluiting de wonderbaarlijke John Frigobox, die het presteert om para arrogant te noemen en de kronkel heeft dat het allemaal om Koekje draait... Alsof wij nog niet bewezen hebben dat we niet met 300 miljoen punten meer hoeven te vechten... |DT| VS Koekje in het begin... 150 miljoen punten verschil ongeveer?
zie bovenstaande...
Ja het is ongelofelijk arrogant van para om te beweren dat hij koekje en .kiwi gaat verslaan als hij koekje alleen nog niet aan kan;)
Waar heb ik beweerd dat alles rond koekje draait?
En nee, dat jullie maar half zoveel punten hadden werd ruimschoots gecompenseerd door ons dubbel front.

Bovendien stipt meneer ook nog eens aan dat we Kiwi en koekje uit elkaar willen halen! Terwijl toch duidelijk mag zijn dat een gezamelijke oorlog mensen alleen maar dichter bij elkaar brengt... toch?
Euh, denk je dat jullie ooit een kans hebben om te winnen als wij netjes samenwerken dan?

En de laatste schitterend standvastige uitspraak "Veel is veranderd in die tijd (...) ga je moeten inzien dat goeie tijden gewoon voorbij gaan als je er niets voor doet." Als deze uitspraak niet getuigt van de puurste vorm van stupiditeit, then kick me in the balls!
prima! waar zijn die ballen?
Idd, als je één keer een goeie daad doet (wat dat ook moge inhouden), en daarna verwacht daar eeuwige dank en tolerantie uit te putten, dan ben je gewoon veel te gemakzuchtig bezig en keert zich dat vroeg of laat tegen je. Als jij dat dan een stupide uitspraak vindt, ben je zelf toch niet van de snuggerste hoor.
 

DeletedUser

Guest
Wat praten die speculoos (koekje)-Kiwi's toch voor onzin hier

Eerst de reden waarom |DT| een BG aanging met HRS:

Tijdens de oorlog met Koekje, waar .Kiwi ons daarmee ook mee hielp, werd er langs de kanten van .Kiwi geen aanvallen meer verstuurd vanuit .Kiwi
Wat al redelijk wat raar is als je in een oorlog zit met grensvlakken.
Ook werd er een bepaalde .Kiwi-lid, met name Remco070, aangevallen door HRS & co en werd de vv gedaan bij, je kunt het goed raden, Dominus Truncus en nog specifieker Kris (Shynra).
Nog later op die tijd kreeg Para een PM van de leiding van .Kiwi dat Koekje en Kiwi een bepaalde tijd NAP hadden en deze veranderde naar een BG.

Op dat ogenblik is er bij Para een tegenreactie gekomen ---> het bespreken van een BG-schap met HRS.
Dus weet ik nu eerlijk niet wie dat wie heeft gebackstabbed :confused:

Ten tweede weet ik niet waarom Koekje begint te zeuren dat wij ons in de top hebben gerecruteerd.

In het begin van de oorlog had |DT| zo een 150 tot 200 miljoen verschil met Koekje.
Met de tijd is dat getal veel kleiner geworden maar is deze niet enkel door recrutering gedaan maar werd er werkelijk resultaat geboekt tegen spelers van Koekje.
Dus denk ik dat wij ons best hebben gedaan door de tijd en dat we nog altijd ons best blijven doen (langs beide kanten weliswaar).

Nu over de aanvallen op Corax-s:

De speler is op dat account mee gestopt en heeft het account onder vv bij ons achter gelaten.
Ook is het zo dat deze speler veel te herbouwen had en daardoorredelijk wat punten heeft gewonnen/verloren.
Hoe dan ook, als er heel die tijd aanvallen waren geweest, dan waren de punten volgens mij nog lager geweest dan deze dat ik heb mogen zien.
Daarvoor zijn er maar 2 mogelijkheden:
- De aanval was miniem
- De aanvallen werden niet serieus gedaan
Zo is het dus ook dat net na de overstap van TM51 naar |DT|, dat deze aanvallen plotseling naar 2000+ zijn gegaan...
wat ik daaruit concludeer is dat .Kiwi schrik had dat deze actief zou zijn en dat er terug zou worden aangevallen vanuit Corax-s.
Wat volledig onzin zou zijn (23 miljoen VS 700+ miljoen).

Nou ook even over de kaart e.d


Tussen .Kiwi en DT zit er dus degelijk een redelijke afstand. (voordat mjp1 bij |DT| kwam).
Het is zelfs niet mogelijk om te edelen aangezien de afstand veels te groot is voor een edelman (zijn toch luie edelmannen hé).
Hoe onnozel moet je dan zijn om iets te gaan slopen dat niet in edelbereik is?
De argumenten die hier door .Kiwi die door Koekje werden ondersteunt, zijn gewoon helemaal onzin.
 

DeletedUser

Guest
Dat para vijandige leden en stammen uit elkaar probeert te halen is zeker geen onzin. In bijna elke post van hem valt er wel ergens te lezen hoe slecht zijn vijanden wel niet bezig zijn ten opzichte van elkaar.

Ach, je leest wat je wil wil lezen.

Hoef je niet stoer over te doen hoor. Jullie hebben er de nummer 1 bij als vijand;)

Stoer doen? wtf? en we hebben dat wel vaker gepresteerd


Nouja, wat voor resultaat je dan bedoelt, snap ik niet goed hoor.
Para beweert al weet ik veel hoeveel stammen verslagen te hebben, maar nu zijn jullie al een dik jaar bezig tegen koekje, en terwijl jullie koekje altijd als enige vijand hadden, en koekje langs 2 kanten moest strijden, zijn jullie er geen meter mee vooruit geraakt. En nu er voor DT ineens een vijand bij komt, klinkt para alsof hij op het punt staat om ons beide te verslaan... sorry, maar om het met jouw woorden te zeggen, hoe snugger para normaal ook moge zijn, dat is idd jibberjabber:)

DT heeft zoveel stammen verslagen, dat is een feit. En hij klinkt helemaal niet alsof hij op het punt staat jullie te vernietigen, je leest weer wat je wil lezen.



zie bovenstaande...
Ja het is ongelofelijk arrogant van para om te beweren dat hij koekje en .kiwi gaat verslaan als hij koekje alleen nog niet aan kan;)
Waar heb ik beweerd dat alles rond koekje draait?
En nee, dat jullie maar half zoveel punten hadden werd ruimschoots gecompenseerd door ons dubbel front.

Ahjoh, jij en je dubbel front, ga toch weg man! We kunnen jullie toch aan? De stats zijn nou niet echt hard in jullie voordeel hoor.


Euh, denk je dat jullie ooit een kans hebben om te winnen als wij netjes samenwerken dan?

Jup, nog niet eens zo heel lang geleden streden we tegen HRS en Koekje, weet je nog? Hoe is dat uitgepakt?


prima! waar zijn die ballen?
Idd, als je één keer een goeie daad doet (wat dat ook moge inhouden), en daarna verwacht daar eeuwige dank en tolerantie uit te putten, dan ben je gewoon veel te gemakzuchtig bezig en keert zich dat vroeg of laat tegen je. Als jij dat dan een stupide uitspraak vindt, ben je zelf toch niet van de snuggerste hoor.

Dat verwacht hij helemaal niet! Maar meestal als een stam gered wordt door iemand die niet eens iets met die stam te maken heeft zijn die mensen wat denkbaarder, dan meteen in zee te gaan met een vijand en een paar maanden later vrolijk je redden aan te gaan vallen. Eeuwige dank? Natuurlijk niet, maar dit is stank voor dank. Als er iemand is op deze hele wereld die beweert dat para weinig doet, is dat een blinde.
 

DeletedUser

Guest
Eerst de reden waarom |DT| een BG aanging met HRS:
...
Hier moet je toch even verder terug in de tijd gaan hoor.
DT heeft de oorlog met HRS gestart, waarna wij HRS als BG uit de nood hebben geholpen en ons hebben gemoeid met die oorlog. De paar spelers van HRS die tegen DT streden zijn toen naar ons overgestapt omdat HRS hun geen greintje hulp kon bieden. En daarna heeft HRS ons in de steek gelaten door een NAP aan te gaan met DT. Dat is altijd opnieuw blijven botsen bij ons, en is de reden geweest waarom we ons na lange tijd tegen HRS hebben gekeerd. Dat zowel .kiwi als koekje in een onleefbare situatie zaten heeft ons uiteindelijk samen gebracht om tot de enige logische oplossing te komen.

In het begin van de oorlog had |DT| zo een 150 tot 200 miljoen verschil met Koekje.
Met de tijd is dat getal veel kleiner geworden maar is deze niet enkel door recrutering gedaan maar werd er werkelijk resultaat geboekt tegen spelers van Koekje.
Dus denk ik dat wij ons best hebben gedaan door de tijd en dat we nog altijd ons best blijven doen (langs beide kanten weliswaar).
Moet je mij toch eens zeggen hoeveel resultaat jullie dan hebben geboekt tegen koekje... Volgens mij zijn er langs beide kanten een 3000-4000 dorpen geëdeld, maar is er tussen beide kanten geen 300 dorpen verschil. Jullie zijn dus geen meter verder gekomen zoals ik al zei, en nu jullie er nog een vijand bij krijgen, gaat het echt niet ineens beter gaan voor jullie:rolleyes:

Ach, je leest wat je wil wil lezen.

Stoer doen? wtf? en we hebben dat wel vaker gepresteerd

DT heeft zoveel stammen verslagen, dat is een feit. En hij klinkt helemaal niet alsof hij op het punt staat jullie te vernietigen, je leest weer wat je wil lezen.
Ja, jij begint over het feit dat .kiwi de "nummer 2" als vijand bij krijgt... Niet erg snuggere opmerking als je er zelf de nummer 1 als vijand bij krijgt hé;)

Ahjoh, jij en je dubbel front, ga toch weg man! We kunnen jullie toch aan? De stats zijn nou niet echt hard in jullie voordeel hoor.

Jup, nog niet eens zo heel lang geleden streden we tegen HRS en Koekje, weet je nog? Hoe is dat uitgepakt?
Volgens mij weet jij maar half wat het betekent om een dubbel front te hebben. Onderschat dat echt niet. En ik zeg ook niet dat de stats in ons voordeel zijn, maar ik zeg wel dat met de huidige veranderingen dat zo zal zijn:)

Dat verwacht hij helemaal niet! Maar meestal als een stam gered wordt door iemand die niet eens iets met die stam te maken heeft zijn die mensen wat denkbaarder, dan meteen in zee te gaan met een vijand en een paar maanden later vrolijk je redden aan te gaan vallen. Eeuwige dank? Natuurlijk niet, maar dit is stank voor dank. Als er iemand is op deze hele wereld die beweert dat para weinig doet, is dat een blinde.

We hebben met |DT| door de jaren heen 14 stammen vernietigd en daar zullen jullie samen met koekje nummer 15 en 16 gaan worden.
Denk dat para hier wel duidelijk arrogant mag genoemd worden ja! De zaken zien er ineens stukken slechter uit voor jullie, en para doet alsof het omgekeerde het geval is. Lijkt me erg wanhopig, en zo zijn in de geschiedenis de grootsten onderuit gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Nouja, wat voor resultaat je dan bedoelt, snap ik niet goed hoor.
Para beweert al weet ik veel hoeveel stammen verslagen te hebben, maar nu zijn jullie al een dik jaar bezig tegen koekje, en terwijl jullie koekje altijd als enige vijand hadden, en koekje langs 2 kanten moest strijden, zijn jullie er geen meter mee vooruit geraakt. En nu er voor DT ineens een vijand bij komt, klinkt para alsof hij op het punt staat om ons beide te verslaan... sorry, maar om het met jouw woorden te zeggen, hoe snugger para normaal ook moge zijn, dat is idd jibberjabber:)

Zijde 1:
Spelers: Merijn666
Zijde 2:
Stammen: Koekje

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 388
Kant 2: 29
Verschil: 359

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Ik kan niet anders zeggen dat de mensen van .Kiwi en consorte zich aardig in de kronkels wanen. Para onderbouwt zijn schrijven tenminste, kan ik van zijn tegenpartij niet zeggen, die smijten enkel met verwijten dat de pot zwart ziet.
 

DeletedUser

Guest
Hier moet je toch even verder terug in de tijd gaan hoor.
DT heeft de oorlog met HRS gestart, waarna wij HRS als BG uit de nood hebben geholpen en ons hebben gemoeid met die oorlog. De paar spelers van HRS die tegen DT streden zijn toen naar ons overgestapt omdat HRS hun geen greintje hulp kon bieden. En daarna heeft HRS ons in de steek gelaten door een NAP aan te gaan met DT. Dat is altijd opnieuw blijven botsen bij ons, en is de reden geweest waarom we ons na lange tijd tegen HRS hebben gekeerd. Dat zowel .kiwi als koekje in een onleefbare situatie zaten heeft ons uiteindelijk samen gebracht om tot de enige logische oplossing te komen.

Dit is gewoon een feit, als DT en HRS niet tot die NAP waren gekomen, waren .Kiwi en koekje nooit samengegaan.

@ merijn, het gaat over DT tegen koekje, niet 1 speler tegen koekje...

Zijde 1:
Stammen: |DT|
Zijde 2:
Stammen: Koekje

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,304
Kant 2: 3,829
Verschil: 1,525

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19,172,572
Kant 2: 33,347,042
Verschil: 14,174,470

chart
 

DeletedUser

Guest
Proficiat, je kan recruteren.

Wat ben jij? oh aj.. een recruit :O.... Kiwi recruit evenveel, alleen hun ledenaantal stijgt niet gezien ze hun leden internen/ in de oorlog gevallen zijn.

Dit is gewoon een feit, als DT en HRS niet tot die NAP waren gekomen, waren .Kiwi en koekje nooit samengegaan.

Dat is bullshit frank. Jullie BG kwam er omdat jullie het niet meer aankonden en op het punt van vallen stonden, voor onze NAP met HRS werd er ook enkel met een paar ARS/HRS leden gestreden in K60.

Zijde 1:
Stammen: .Kiwi
Zijde 2:
Stammen: Koekje

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 384
Kant 2: 962
Verschil: 578

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,324,445
Kant 2: 8,517,725
Verschil: 5,193,280

chart
 

DeletedUser

Guest
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla:rolleyes:

welles nietes welles nietes welles nietes welles nietes:rolleyes:

we zullen zien wat de toekomst gaat brengen:p

Zijde 1:
Stammen: .Kiwi
Zijde 2:
Stammen: |DT|

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 0
Verschil: 1

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 10,653
Kant 2: 0
Verschil: 10,653

chart
 

DeletedUser

Guest
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla:rolleyes:

welles nietes welles nietes welles nietes welles nietes:rolleyes:

we zullen zien wat de toekomst gaat brengen:p

Met zo'n reactie zeg je gewoon genoeg :p. Oh grote leider van het o zo machtige Kiwi :D.
 

DeletedUser43670

Guest
Wat ben jij? oh aj.. een recruit :O.... Kiwi recruit evenveel, alleen hun ledenaantal stijgt niet gezien ze hun leden internen/ in de oorlog gevallen zijn.

Ik zit dan wel niets te zeggen ivm een puntenverschil aan het begin van de oorlog.
Context mijn beste, context.
 

DeletedUser

Guest
@frankie

Weet ik ook wel, wil alleen maar aangeven dat geen meter opgeschoven ook bullshit is..
Jullie *koekje dan* zaten ooit, nog niet zo gek lang geleden eigk, nog lekker in c91.. En nu heb ik/hebben we jullie bijna weggewerkt uit c92, heheh ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26035

Guest
@frankie

Weet ik ook wel, wil alleen maar aangeven dat geen meter opgeschoven ook bullshit is..
Jullie zaten ooit, nog niet zo gek lang geleden eigk, nog lekker in c91.. En nu heb ik/hebben we jullie bijna weggewerkt uit c92, heheh ^^

Jullie had eerst veruit de meerderheid in C82. Nu hebben wij 2/3 en jullie 1/5.
het is maar waar je gaat kijken he.
 

DeletedUser

Guest
Jullie had eerst veruit de meerderheid in C82. Nu hebben wij 2/3 en jullie 1/5.
het is maar waar je gaat kijken he.

owja?
als ik mij niet vergis hadden jullie altijd de meerderheid in C82?
de enige dat terug werd gerecruteerd door Donuts en daarna dooer koekje, is Magalluff...
Ik zie dus niet in wat daar een verschil zal in maken in C82.
 

DeletedUser

Guest
c82 zeg je? Ik zal eens gaan kijken wat ik voor je kan doen :p

Zo extreem veel is daar trouwens ook weer niet geedelt ;) Beetje libel, beetje matje, en nog wat cizzl.
De rest zit idd weer in een overstap van maga :p
 

DeletedUser

Guest
Dat is bullshit frank. Jullie BG kwam er omdat jullie het niet meer aankonden en op het punt van vallen stonden, voor onze NAP met HRS werd er ook enkel met een paar ARS/HRS leden gestreden in K60

.Kiwi ging de laatste tijd in de oorlog tegen koekje steeds beter, de beste resultaten van koekje op .Kiwi kwamen aan het begin van de oorlog. Natuurlijk was de BG goed voor de oorlog tegen HRS, maar ons sterkste front destijds (en het front dat won en niet verloor) lag tegen koekje.

En ik ben de 'Oh grote leider van het o zo machtige Kiwi . ', niet Kees :(

En remco aangevallen door HRS? Kan dan alleen clears zijn en geen edels gezien zijn ligging.
En de aanvallen van .Kiwi op koekje stopte pas op het moment dat de NAP inging, niet eerder ;)

En .Kiwi recruit net zoveel?
Volgens mij recruit DT nu meer punten dan .Kiwi de laatste maanden bij elkaar.
Sinds begin dit jaar heeft .Kiwi 11 aanwinsten, dat is al minder dan wat DT er sinds de val van HRS (als ik het zo mag noemen, verzin anders een betere naam :)) heeft aangenomen.
 

DeletedUser

Guest
.Kiwi ging de laatste tijd in de oorlog tegen koekje steeds beter, de beste resultaten van koekje op .Kiwi kwamen aan het begin van de oorlog. Natuurlijk was de BG goed voor de oorlog tegen HRS, maar ons sterkste front destijds (en het front dat won en niet verloor) lag tegen koekje.

En ik ben de 'Oh grote leider van het o zo machtige Kiwi . ', niet Kees :(

En remco aangevallen door HRS? Kan dan alleen clears zijn en geen edels gezien zijn ligging.
En de aanvallen van .Kiwi op koekje stopte pas op het moment dat de NAP inging, niet eerder ;)

En .Kiwi recruit net zoveel?
Volgens mij recruit DT nu meer punten dan .Kiwi de laatste maanden bij elkaar.
Sinds begin dit jaar heeft .Kiwi 11 aanwinsten, dat is al minder dan wat DT er sinds de val van HRS (als ik het zo mag noemen, verzin anders een betere naam :)) heeft aangenomen.

Dat is gewoon omdat DT en HRS trouwe bondgenoten van elkaar zijn.
Beide stammen hebben een klein backstab gehalte (nooit zou ik niet onmiddelijk zeggen)
Maar als je in het verleden al voor een vriendschap gaat met de vijand van je O zo trouwe BG, met name Dominus Truncus.
Dan denk ik wel dat je schroef heel schuin staat of dat je die kortweg verloren hebt.
Maargoed, daarom zijn .Kiwi en Koekje namelijk goede vriendjes...
Ze moeten zich toch op 1 vlak terug vinden... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
DT koos voor HRS voordat .Kiwi voor koekje koos zoals JF ook al zei ;)
 

DeletedUser19792

Guest
DT koos voor HRS voordat .Kiwi voor koekje koos zoals JF ook al zei ;)

Haha, jullie maken er toch een potje van lol:p

Nog niet misschien het zo gegaan is,
ik zal het even met bewijs haarfijn uitleggen, zodat heel W5 nogmaals kan zien hoe .Kiwi en Koekje erweer naast zitten,
Jullie maken het steeds mooier met jullie probeersels het richting |DT| te schuiven.

De oorlog tussen HRS is voornamelijk bezig gebleven doordat vanuit het oude Rivals de leden:
Curvz, Migulio, jiebie en Cizzl naar HRS gingen.

Vervolgens:

1 9 April 2010
de 4 Spelers stappen over naar koekje
curvz Toegetreden 09th April 2010 - 10:00 10,526,841
migulio Toegetreden 09th April 2010 - 07:00 12,745,441
cizzl Toegetreden 09th April 2010 - 01:00 10,545,662

2 19th April 2010
NAP van |DT| met HRS
Gezien namelijk de enige reden waarvoor de oorlog ooit begonnen is, is verdwenen.
.Kiwi gaat hiermee akkoord, gezien dan namelijk |DT| volluit op koekje kan gaan, waartegen .Kiwi het zo Zwaar heeft.

3 20th April 2010
|DT| Start Oorlog tegen Koekje, gezien nu die 4 spelers in Koekje zitten. (zie beginpost van dit forum, vanaf welke Datum de stats zijn begonnen.)

4 21th September 2010
Voor |DT| word met grote tegenzin bekend, dat .Kiwi plots een BG heeft met koekje.
PARA-GRENADIER op 21.09.2010 om 14:38 uur
Citeren Bewerken smid heeft het volgende geschreven:
heren enof dames van DT,

alles is besproken met PARA, die is bij de onderlinge gesprekken aanwezig geweest en het resultaat had/heeft zijn instemming!

als er nu DT-ers zijn die het niet eens zijn met de gang van zaken dan moet hun eerste aanspreekpunt PARA zijn en niet hier hun gal spuwen.


Smid Smid Smid...
Hoe vaak ga je de plank hier nu nog blijven mislaan in deze hele Facade? :S

Heeft mijn gesprek met jou afgelopen weekend dan echt totaal geen bodem geraakt over hoe ik er over denk, omtrent dit alles en het verloop hiervan?
Gezien je nu aangeeft A La Publiek op het openbaar forum dat dit alles is gegaan volgens afspraak, en het richtig mij afschuifd doet me nekharen alleen maar verder overeind staan.

Jij en de rest van de Kiwi Leiding die hier over gaan weten namelijk dondersgoed hoe ik er over denk en dit mijn instemming op deze manier totaal niet heeft.

Maar goed gezien het blijkbaar nog steeds niet duidelijk is, ondanks ik dacht dat wel het geval was afgelopen weekend zal ik het nog maar een keer uitleggen wat mijn gedachte hier over is voor eenieder.
En het Blunder boekje nogmaals openklappen gezien het geen bodem lijkt te raken.

Origineel zouden DT en Kiwi gewoon koekje vermorzelen.
Uiteindelijk krijgt kiwi het erg zwaar dus word er een plan verzonnen omtrent een Nap met Koekje om Kiwi te verlichten en evt zelfs Koekje op HRS te laten gaan.
Niet omdat DT die Nap nodig heeft.. maar om Kiwi overeind te houden.
en als trouw BG doe ik hierin dus mee.

Vervolgens was de afspraak om de Nap besprekingen hand in hand te laten verlopen, zodat koekje beseft dat het alleen een Nap met beide stammen kan accepteren of geen Nap.
hierdoor zouden DT en Kiwi dus velen malen sterker staan in de besprekingen met goede afspraken als uitkomst voor ONS.

Blunder 1 van .Kiwi
- Het laat doorlekken aan Koekje dat .Kiwi eigenlijk de Nap wel erg hard nodig heeft.
Resultaat:
- De onderhandelings positie van DT voor sterke afspraken te maken met Koekje komt zwakker te staan, doordat koekje ruikt dat de Nap van DT en Kiwi helemaal niet zo hand in hand gaat.
Bepaalde eerste Eisen komen dus niet meer door de bespreking.

Blunder 2 van .Kiwi
- .Kiwi laat merken aan Koekje.. dat het eigenlijk zo en zo wel akkoord gaat met een Nap met Koekje ongeacht of koekje overeenkomt met DT
Resultaat:
- Bevestiging voor Koekje dat de Nap van hun met .Kiwi en DT niet meer hand in hand gaan, kortom, de onderhandelings positie van DT is gezakt tot aan een minimum, gezien koekje de Nap met .Kiwi toch wel al binnen gaat krijgen.

--
Vervolgens zit ik dus het weekend voor mijn vertrek te onderhandelen met koekje over een Nap op de manier die eigenlijk helemaal niet gehoeven had waren de diplomatieke blunders van .Kiwi niet zo gemaakt geweest.
Hoe dan ook, ondanks dit alles, was ik toch nog steeds bereid nog mee te werken voor het belang van vooral .Kiwi (want daarvoor was dit hele gebeuren opgestart namelijk).

De uiteindelijke eind beslissing word dat weekend niet gemaakt tussen DT en Koekje, gezien namelijk dat niet mogelijk is doordat ik daarna vertrek naar het buitenland en het nogal logisch is ik niet zondag kan melden in mijn stam, "we hebben een Nap met Koekje" en vervolgens weg te zijn.
Zeker gezien ik dan niet bereikbaar ben voor vragen, en tevens de contstructie van deze nap tussen DT en Koekje nog al ingewikkeld was, en bij uitvoer zeer zeker mijn aanwezigheid nodig had. mocht de eindconclusie voltrokken worden hierover. Deze uitslag zou namelijk na mijn terugkomst gegeven worden.
Dit was voor zowel Koekje als .Kiwi GLASHELDER!

Blunder 3 van .kiwi
- Ik ben nog geen 2 dagen weg, de definitieve uitslag voor DT en Koekje is nog niet gesettled en Pats.. .Kiwi sluit openbaar zelfs een BG af terwijl ik er niet eens ben en de DT'rs ook niet eens op de hoogte zijn.
dit alles was glashelder voor zowel .kiwi als Koekje, toch gebeurd het.
Resultaat:
- Koekje is geheel vrij nu, Para is weg, en begint dus lekker aso volluit te rammen op DT.
dit doordat ze waarschijnlijk denken ze nu de Nap dus keihard kunnen afdwingen bij DT hiermee.

Kortom,
Vanuit een positie waarin Kiwi en DT erg sterk stonden tegenover Koekje om nap-besprekingen te openen met bepaalde eisen hieraan vast gebonden voor Koekje.

Is vanwege de enorme opstapeling van diplomatieke Bloopers van .Kiwi
het geresulteerd in 1 grote Facade, waarbij koekje nu zelfs in de positie is om een Nap af te gaan dwingen met DT aan de maatstaven die koekje zou willen ipv andersom.

Tevens...

Blunder 4 van .Kiwi
- .Kiwi laat aan de wereld weten.. het geen NAP heeft maar een BG met koekje
Resultaat
Hoe duidelijk wil je de rest van de wereld laten zien wat je intenties zijn....
Als je een Nap had aangegeven.. was het nog geloofwaardig geweest dat het ging om de grensdruk te doen verdwijnen...
Maar de slimme mensen op de wereld.. snappen dat wanneer je een BG afsluit, er veel meer achter zit.
Dus veel verassing zal jullie bedoeling met koekje vs HRS te gaan niet meer zijn als ze zien dat het een BG is ipv een Nap.
Hoe verraad je op voorhand al je bedoeling?? :S

Blunder 5 van .Kiwi
- .kiwi heeft niet eens door of voorzien, dat vanwege dit hele gebeuren, er nu ook gewoon het risico is dat het Bondgenootschap nu juist richting de afgrond gewerkt kan worden.

Gezien Koekje nu helemaal niet meer perse op HRS hoeft te gaan, ze kunnen er nu zelfs voor kiezen gewoon helemaal geen Nap te sluiten met DT.
Ze hebben de handen geheel vrij nu namelijk tegen DT.
En .kiwi.. pff.. die heeft nu toch de nap met koekje nodig anders fixen ze het zelf niet meer.
en HRS... die trekt het zelf ook wel tegen .Kiwi.

knap hoor hoe Kiwi dit heeft aan gepakt allemaal :S.
kortzichtigheid en gebrek aan vooruitdenken voeren de absolute boventoon hier.
koekje komt aankloppen met hangende pootjes, maar gaat nu de deur uit met de borst vooruit hierdoor.

Kortom..
Dit hele gebeuren hier, is 1 grote dikke Fail geweest vanwege amateuristisch optreden op Diplomatiek vlak.
en het totaal over het hoofd zien van de situatie van je Bond genoot.

en het nu proberen af te dwingen van koekje richting DT omtrent een Nap, door veel meer aanvallen te gaan versturen..
schiet alleen maar in het verkeerd keelgat bij me.
(mochten ze dit uberhaupt willen, want ze zitten nu ook wel lekker natuurlijk bij koekje).

Nogmaals.. ik ben verre van tevreden over dit alles kwa verloop,
zo en zo al hoe het verlopen is tot het moment dat ik vertrok, waarvan ik jou smid.. toch heel duidelijk op de hoogte had gesteld.

En nu.. als ik dan merk wat er zich af heeft gespeeld 2 dagen na mijn vertrek met die Nap.. ohnee.. BG zelfs!
En hierbij dan ook nog eens de directe Mass aanvallen van koekje op DT,
terwijl zowel Kiwi als Koekje weten dat ik er niet was....
Met alle respect hoor, maar vind het echt diep, diep treurend.

Wat |DT| verder gaat doen in dit hele gebeuren is daarom nu ook nog maar de vraag.
Koekje die een Nap wil afdwingen door meer aanvallen te sturen, verkleind alleen maar zijn kans.
En een BG die vanwege blunders een vijandelijke stam uberhaupt in de positie stelt om een Nap bij ons af te kunnen gaan dwingen... daar heb ik ook zwaar mijn twijfels bij.

Afsluitend.
Bij deze komt de BG tussen Dominus Truncus en .Kiwi op een zeer laag pitje te staan.
en de toekomst hiervan, is bij deze in grote onzekerheid gekomen.
Zeker gezien |DT| hier nu de Dupe is geworden van het opstapelend dom optreden van zijn bondgenoot, wat ondanks mijn waarschuwingen telkens maar gewoon door blijft gaan :S.
Ik ben lang door blijven gaan met accepteren van de fouten waardoor DT steeds slechter in dit gebeuren kwam te staan..
maar op den duur houd het op met het accepteren van de fouten,
zeker nu zelfs de incommings hier in DT sky high gaan
En .Kiwi in ruil vrij spel heeft..

Ps.
Dit verhaal was niet mijn plan om hier neer te zetten, gezien naar mijn mening dit soort zaken achter de schermen blijven en niet publiekelijk worden beschreven.
Echter als de Leiding van .kiwi er zelf om vraagt om het ook openlijk nog een keer te herhalen,
bij deze.

Groeten,
PARA-GRENADIER!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19792

Guest
5 22th September 2010
|DT| sluit de gedeelde Oorlogs forums met .Kiwi
smid op 22.09.2010 om 23:36 uur
Citeren Bewerken PARA-GRENADIER heeft het volgende geschreven:
De Deling van dit forum zal worden beeïndigd.

Dit om enige verwarrende zaken tussen onze oorlog tegen Koekje en de BG van .Kiwi en koekje te voorkomen.

Het is namelijk vreemd dat als .Kiwi een gedeeld forum heeft met zijn 1ne BG,
Terwijl de andere BG op een ander gedeeld Forum aan het vechten is tegen de 1ne BG.
Om .Kiwi hier niet onverzien mee in de problemen te brengen, zal de deling daarom eindigen.

Echter Gezien dit Forum gedeeld is met .Kiwi vanuit Dominus Truncus..

Stel ik voor dat de leiding van .Kiwi zijn Topic's die het wilt behouden, overzet naar Fora in hun eigen Forum.

Vanavond laat zal namelijk de deling van dit forum met .Kiwi eindigen,
zodat |DT| zijn nieuwe ingang en verse plannen om de oorlog te gaan vervolgen hier op kan gaan uitvoeren.

Het spam gebeuren etc, kan altijd nog via het gedeelde forum wat daarvoor geschikt is :)

6 23th September 2010
Start gesprekken tussen |DT| en HRS om de NAP richting de BG te laten gaan
PARA-GRENADIER op 23.09.2010 om 12:30 uur
Citeren Bewerken
Krijgers van Dominus Truncus

Op dit moment zijn de gesprekken bezig tussen |DT| en HRS,
om de banden verder te gaan uitbreiden.

.Kiwi heeft laten blijken de BG met Koekje te behouden wat voor ons betekent we gaan kijken naar andere goede mogelijkheden om onze positie te gaan versterken.

HRS heeft uiteraard ook zijn twijfels nu omtrent Koekje die een BG heeft afgesloten met .Kiwi

Kortom, vanwege deze gebeurtenissen, lopen de gesprekken tussen Dominus Truncus en Hermes heel erg voorspoedig.
Dit kan gaan betekenen dat er vrij snel sprake kan gaan zijn van een daadwerkelijk Bondgenootschap tussen |DT| en HRS.
met alle facetten omtrent forum delingen etc daarbij horend.

Dit gezien Beide partijen dezelfde gedachtes delen omtrent dit hele gebeuren, wat nu gaande is.

Uiteraard hou ik jullie hierover zoveel mogelijk op de hoogte.

Dit hele gebeuren willen we niet aan de grote klok hangen nu,
dus let op over wat je praat, en het weg geven van vv's :)

Bij deze is eenieder op de hoogte wat er nu in gang is gezet :)


Kortom
Wat jullie nu ook allemaal willen beweren, de bewijzen geven aan dat |DT| gewoon naar eerlijk goed handelen is te werk gegaan,
REAGEREN op Actie`s die door jullie Ondernomen zijn.

Probeer de zaken niet om te draaien, want de Feiten zoals hier te zien wijzen simpelweg anders uit,
jullie maken julliezelf alleen nog maar meer ongeloofwaardiger.. en het word steeds duidelijker jullie proberen |DT| als schuldige aan te wijzen...
terwijl iedereen weet dat dat dus in geen enkele vorm aan de orde is.

Wij hebben Gereageerd op Actie`s die jullie als .Kiwi en Koekje ondernomen hebben...
Dus bij wie.. ligt nu nu dan eigenlijk de oorzaak van dit hele gebeuren allemaal....

ik denk dat de meesten het wel in kunnen vullen ;)

Dat de uitkomst kwa Diplo nu zo is, dat is mij om het even,
Het gaat er voornamelijk om, dat het niet |DT| is.. waarmee het allemaal is begonnen, zoals er geprobeerd word aan te geven ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan