|DT| vs Koekje&Co

DeletedUser17472

Guest
Sorry, hoor, maar volgens mij wil .Kiwi vriendjes zijn met Jan en Alleman. Sluiten met iedereen overeenkomsten om zo zelf veilig te zijn. Het is een zeer rare kronkel die jullie hebben. Vriendjes worden met de vijanden van je BG's....ben ik nu gek of zijn jullie het?
 

DeletedUser

Guest
Johny, je staat ook weer eens flink naast de pot te zeiken.

We hebben nooit vrijgeleide's verwacht op koekje, nooit gewild ook ;)

Tja, in de oorlog tegen koekje, hebben we kiwi zo vaak uit de brand geholpen, maarja..
 

DeletedUser

Guest
Echter Jammer, dat de nieuwe Stamleiding van .Kiwi dat allemaal niet heeft mee gemaakt

hoe ver denk je nu terug?:confused: 'k zit namenlijk al sinds +/- dec 2007 in de leiding;)
 

DeletedUser

Guest
Je bedoelt dus voor het begin van de oorlog PARA?
Aangezien ik er al bij was voor de backstab van koekje.
Ik heb die backstab meegemaakt (niet als leiding, dat is wel waar) en gezien wat het met de stam deed. Denk je dat wij plotseling uit het niets die BG aannamen?
Tijden veranderen en koekje was ook veranderd. Misschien weet je niet meer waarom koekje überhaupt nog tegen HRS wilde gaan i.p.v. doorgaan op .Kiwi?
Ik kan je vertellen, dat kwam niet .Kiwi ;)
Wij waren niet blij met jullie BG met HRS, jullie niet met onze BG met koekje.

Over het opschuiven van DT naar ons, daar waren wij niet bang voor en was voor ons ook niet de reden voor de aanvallen.
Daarbij, PARA, was ik op vakantie toen het allemaal gebeurde, eerste wat ik las na terugkomst was het einde van de BG. Dat ex-HRS leden vijand bleven was allang bekend, dat jullie die spelers aannemen betekend dat die spelers nog steeds vijanden zijn, simpel als dat. Als onze BG hulp vraagt om vijanden aan te vallen helpen wij.

Er zitten in de stamleiding toen en nu maar 1 iemand die de 'backstab' niet in .Kiwi heeft meegemaakt en ik zit toen niet in de leiding.
En arrogantie?
Dat jij nu zegt dat jullie de oorlog gaan winnen is arrogantie, niet andersom.
Is het arrogantie dat wij onze vijand als vijand blijven zien?
 

DeletedUser43670

Guest
Nogmaals, geen enkele van de overgestapte spelers werd uberhaupt aangevallen door .Kiwi.
sommigen waren zelfs zonder ook maar 1 incomming een maand lang stamloos.

Heb er daar dan ook allemaal rekening mee gehouden omtrent hun overstappen.

pas toen ze in |DT| kwamen en koekje aan gingen vallen..
werden ze `plotseling` aangevallen door .Kiwi.. met een redenatie dat dat was doordat ze oud HRS spelers waren..
Terwijl iedereen kan zien, zeker nu met de kaart die ik heb toegevoegd, het puur was voor Koekje te ondersteunen tegen |DT| en in geen enkele vorm te maken had met HRS.

Dus.. lieve schat, je redenatie dat ze zouden blijven aangevallen worden raakt kant noch wal,
gezien ze al glad niet eens aangevallen werden.

Toch vreemd.. dat een BG dan plots beslist ze wel aan te vallen zodra ze opgenomen worden in de stam van een Bondgenoot.

Dus weederom, geeft het maar weer eens aan, hoe goed en Loyaal jullie omgaan met BG-Schappen.

.Kiwi en Koekje zijn daarom dan ook de perfecte match met elkaar ;)

Corax werd toen hij in HRS zat écht wel al aangevallen.
 

DeletedUser

Guest
HRS Geeneen 23rd June 2011 - 00:10:31 23,492,458
Geeneen tm51 27th June 2011 - 01:10:18 23,417,701
tm51 |DT| 01st August 2011 - 00:10:24 23,565,584

In deze periode niet. Toen 'ie bij DT was weer wel.
 

DeletedUser

Guest
Zonde. |DT| is altijd een van de meest pure stammen geweest. Recht voor de raap, gewoon alles geven.
Ik heb het altijd prettig samenwerken gevonden met jullie. Zeker met een leider als Para, zo zijn er nog maar heel weinig op w5.. kerels uit 1 stuk.
En mede door hem is |DT| een stam die van een kleine groep harde strijders uitgegroeid tot een topstam, zonder die moraal te verliezen.
Het is jammer dat het blijkbaar scheef is gelopen want |DT| is volgens mij dé beste partner om te hebben hier.
Ik vergeet nooit dat jullie de enige waren om het reikende hand van .Kiwi aan te nemen toen we het het hardst nodig hadden.
Dat getuigde van enorm veel durf en toen hebben jullie men onvoorwaardelijk respect verdiend.
Volgens mij is het beginnen foutlopen toen we die bg met Koekje zijn aangegaan. Noem me honkvast, maar bepaalde zaken worden niet geheeld door de tijd.
Die backstab is te snel vergeven en vergeten. Ik kan de huidige .Kiwi-leiding volgen waarom ze weer vriendjes zijn geworden met de Koekjes, maar sta er absoluut niet achter.
Wel is het niet correct dat je Frank hier in twijfel trekt. Mits ik Frank ongeloofelijk dankbaar ben en respecteer om van gewoon lid in no time te evolueren naar dé steunpilaar van .Kiwi en er met hart en ziel voor te werken ook al heeft de vorige leiding (inclusief ik) de stam ietwat in verval achtergelaten.
Het feit dat we nu nog steeds nr1 staan had ik nooit durven denken en daarom ook proficiat aan de Kiwi-leiding.
Enkel jammer dat jullie (in mijn ogen) wat diplomatieke steken laten vallen. Met als ultieme dieptepunt deze breuk met Para en zijn troepen.
 

DeletedUser26035

Guest
Sorry, hoor, maar volgens mij wil .Kiwi vriendjes zijn met Jan en Alleman. Sluiten met iedereen overeenkomsten om zo zelf veilig te zijn. Het is een zeer rare kronkel die jullie hebben. Vriendjes worden met de vijanden van je BG's....ben ik nu gek of zijn jullie het?

Dus om nu de vijand te zijn met |DT| liggen ze veiliger? Ze lagen veiliger als ze de bg behouden hebben. En de "nieuwe stam" ATR evengoed als vijand te zien en er geen BG of NAP mee probeert te sluiten is ook veel veiliger hé? Hier klopt dus niets van. :cool:


HRS Geeneen 23rd June 2011 - 00:10:31 23,492,458
Geeneen tm51 27th June 2011 - 01:10:18 23,417,701
tm51 |DT| 01st August 2011 - 00:10:24 23,565,584

In deze periode niet. Toen 'ie bij DT was weer wel.

Uhm ik zie hier toch echt wel een daling qua punten. Of wil je zeggen dat hij zelf zijn dorpen aan het afbreken was. (Wel aangevallen dus) :rolleyes:

Het is jammer dat het blijkbaar scheef is gelopen want |DT| is volgens mij dé beste partner om te hebben hier.
Ik vergeet nooit dat jullie de enige waren om het reikende hand van .Kiwi aan te nemen toen we het het hardst nodig hadden.
Dat getuigde van enorm veel durf en toen hebben jullie men onvoorwaardelijk respect verdiend.

Dit vind ik zo triest dat het steeds omhoog komt. |DT| moest wel aan de kant van .kiwi staan. Anders waren ze aan de kant van HRS en koekje en hadden geeneen dorpje om te edelen. Zij komen er weer smerig vanaf om met een van hen (HRS) bg/nap te worden en met een ervan (koekje) vijand. Dit lijkt me toch niet meer dan logisch. En wel blijven volhouden dat het heroic was en van iedereen lof moet krijgen voor deze actie om als enige .kiwi's kant te kiezen. Hier werden gewoon 2 afzorderlijke oorlogen gevoerd tussen .kiwi en HRS,Koekje. En |DT| tegen Koekje. Want jullie konden nooit samen dezelfde speler edelen.
 

DeletedUser

Guest
Dit vind ik zo triest dat het steeds omhoog komt. |DT| moest wel aan de kant van .kiwi staan. Anders waren ze aan de kant van HRS en koekje en hadden geeneen dorpje om te edelen. Zij komen er weer smerig vanaf om met een van hen (HRS) bg/nap te worden en met een ervan (koekje) vijand. Dit lijkt me toch niet meer dan logisch. En wel blijven volhouden dat het heroic was en van iedereen lof moet krijgen voor deze actie om als enige .kiwi's kant te kiezen. Hier werden gewoon 2 afzorderlijke oorlogen gevoerd tussen .kiwi en HRS,Koekje. En |DT| tegen Koekje. Want jullie konden nooit samen dezelfde speler edelen.


Alsof ze de eerste stam zouden zijn die zich liever ingraaft dan vol in de strijd te werpen..
Ik ken genoeg stammen die elkaar eerder 3x zouden internen dan al hun bijlen in 1 richting sturen.
 

DeletedUser

Guest
Het is lachwekkend hoeveel onzin hier wel niet wordt uitgekraamt.

Koekje die zeurt over het opzetten van Kiwi tegen koekje en andersom, terwijl PARA duidelijk aangeeft dat jullie allebei ten onder gaan :S

Kiwi die de plank misslaat en gaat zeuren om tijdstippen ipv aan de orde van de dag blijven, namelijk dat ze de nummer 2 stam nu als vijand mogen markeren :S

Koekje en kiwi samen die proberen PARA wat hij ook zegt aan te vallen en te ontmantelen als een jibberjabberprater, volledig met de oogkleppen voor en vooral niet kijken naar de ongelooflijke resultaten in dit gebied de afgelopen jaren :S


En als afsluiting de wonderbaarlijke John Frigobox, die het presteert om para arrogant te noemen en de kronkel heeft dat het allemaal om Koekje draait... Alsof wij nog niet bewezen hebben dat we niet met 300 miljoen punten meer hoeven te vechten... |DT| VS Koekje in het begin... 150 miljoen punten verschil ongeveer? Bovendien stipt meneer ook nog eens aan dat we Kiwi en koekje uit elkaar willen halen! Terwijl toch duidelijk mag zijn dat een gezamelijke oorlog mensen alleen maar dichter bij elkaar brengt... toch?
En de laatste schitterend standvastige uitspraak "Veel is veranderd in die tijd (...) ga je moeten inzien dat goeie tijden gewoon voorbij gaan als je er niets voor doet." Als deze uitspraak niet getuigt van de puurste vorm van stupiditeit, then kick me in the balls!
 

DeletedUser

Guest
Hij zou je ook kunnen ignoren.. dan denk jij alleen dat je een goed argument hebt gegeven en de discussie hebt gewonnen ;)
 

DeletedUser43670

Guest
Hij zou je ook kunnen ignoren.. dan denk jij alleen dat je een goed argument hebt gegeven en de discussie hebt gewonnen ;)

Hij zegt iets in de genre van dat DT eerst 150M punten achter stond op Koekje en nu niet meer, waarop ik zeg dat ze wel aardig wat gerecruut hebben daarvoor, fout?

En als ik het fout interpreteerde, stel dan je zinnen beter op.
 

DeletedUser26035

Guest
Het is lachwekkend hoeveel onzin hier wel niet wordt uitgekraamt.

Koekje die zeurt over het opzetten van Kiwi tegen koekje en andersom, terwijl PARA duidelijk aangeeft dat jullie allebei ten onder gaan :S

Kiwi die de plank misslaat en gaat zeuren om tijdstippen ipv aan de orde van de dag blijven, namelijk dat ze de nummer 2 stam nu als vijand mogen markeren :S

Koekje en kiwi samen die proberen PARA wat hij ook zegt aan te vallen en te ontmantelen als een jibberjabberprater, volledig met de oogkleppen voor en vooral niet kijken naar de ongelooflijke resultaten in dit gebied de afgelopen jaren :S


En als afsluiting de wonderbaarlijke John Frigobox, die het presteert om para arrogant te noemen en de kronkel heeft dat het allemaal om Koekje draait... Alsof wij nog niet bewezen hebben dat we niet met 300 miljoen punten meer hoeven te vechten... |DT| VS Koekje in het begin... 150 miljoen punten verschil ongeveer? Bovendien stipt meneer ook nog eens aan dat we Kiwi en koekje uit elkaar willen halen! Terwijl toch duidelijk mag zijn dat een gezamelijke oorlog mensen alleen maar dichter bij elkaar brengt... toch?
En de laatste schitterend standvastige uitspraak "Veel is veranderd in die tijd (...) ga je moeten inzien dat goeie tijden gewoon voorbij gaan als je er niets voor doet." Als deze uitspraak niet getuigt van de puurste vorm van stupiditeit, then kick me in the balls!

Laatste halve zin ik wel doen voor je :rolleyes:
 
Bovenaan