|DT| vs Koekje&Co

DeletedUser

Guest
Kijk, daar zit meteen zelf al een belangrijk detail in, hoef ik niks meer aan toe te voegen eigenlijk. 'Aan de grens'...
 

DeletedUser

Guest
Hoe ver gaan we terug?
PARA had het een jaar geleden over iedereen tegen HRS te krijgen en dan gaat hij een BG aan met HRS.
Zonder koekje hadden wij gewonnen van HRS 1 tegen 1 in het begin van de oorlog.
En zoals ik al zei, wij konden de BG lang geleden verbreken maar hebben dat niet gedaan.
En is het gek dat wij niet willen dat onze vijanden overlopen naar een BG?
Wat zouden jullie doen als wij de koekje leden aan jullie grens hadden opgenomen?...

Onze strijd is steeds met die leden van HRS destijds geweest die naar Koekje zijn overgestapt, zo stapte ook de oorlog over op een andere stam. Daar is dan ook je antwoord op de laatste vraag. Het is inderdaad gewoon logisch dat jullie door aanvallen, zou iedereen doen. Maar wat me stoort is dat je hier komt opzetten over hoe goed .Kiwi wel niet is en dat HRS daardoor ten onder gegaan. In mijn ogen kent of misschien eerder kende HRS meer individueel talent als Kiwi. Het is grotendeels dankzij koekje dat jullie gewonnen hebben. Of dat is iig mijn mening. Ik ga zo ver terug omdat ik .kiwi nu gewoon erg ondankbaar vind, "wij hebben HRS gestopt, het machtige grootse .Kiwi.." Ik heb denk ik geen enkele bedanking naar Koekje gezien, ofwel er gewoon over gelezen :p
 

DeletedUser

Guest
Je onderschat koekje "backstab" heel erg. Wij verloren 1 leider en heel veel actieve spelers tegen koekje. Zonder dat verwacht ik echt dat .Kiwi eerder had gewonnen. Dat heeft niks met .Kiwi is goed HRS is slecht te maken, ze hadden ook veel goede spelers en misschien had het wel anders gelopen, wie weet?
 

DeletedUser19792

Guest
Hoe ver gaan we terug?
PARA had het een jaar geleden over iedereen tegen HRS te krijgen en dan gaat hij een BG aan met HRS.
Zonder koekje hadden wij gewonnen van HRS 1 tegen 1 in het begin van de oorlog.
En zoals ik al zei, wij konden de BG lang geleden verbreken maar hebben dat niet gedaan.
En is het gek dat wij niet willen dat onze vijanden overlopen naar een BG?
Wat zouden jullie doen als wij de koekje leden aan jullie grens hadden opgenomen?...

Die BG van |DT| met HRS is er gekomen doordat .Kiwi uiteraard de BG aanging met onze toen gezamenlijke vijand genaamd Koekje.
Dus het is een REACTIE geweest op een ACTIE van jullie dat |DT| met HRS een BG aangegaan is.

Probeer hier dan ook niet aan te geven dat |DT| zogenaamd ineens een BG aanging met HRS, want de initiator van de hele Diplo wissel was de BG die jullie met Koekje namen, waar wij samen tegen aan het knokken waren, en waardoor |DT| plots alleen kwam te staan...., DIT terwijl wij Juist hadden gekozen voor jullie zijde.
Iets in de vorm van... Stank voor ....

Ok, ik leg het nog eens uit. Die actie was ik, SOLO. Je kan dus niet zeggen dat .Kiwi hiervoor verantwoordelijk is, ik neem alle verantwoordelijkheid op mij.

Daarbij is het ontzettend logisch dat je die mensen gewoon blijft aanvallen. Jullie hebben nu al denk ik 6 ex-HRS'ers aangenomen, samen goed voor meer dan 130M punten, geen enkele stam zou de aanvallen gestopt hebben.

Is wel makkelijk : ' Ik ga naar |DT|, dan kan .Kiwi me niet meer aanvallen, volgen jullie ook? '. Nee dus.


En ja, ik had inderdaad een overschot aan clears toen :)

Geen enkele van de overgestapte spelers naar |DT| werd aangevallen door jullie,
tevens zijn hun liggingen dusdanig ver weg van .Kiwi dat er kwa grote edelingen etc al helemaal geen sprake was.
We hebben er in |DT| zelfs rekening mee gehouden, zoals een BG dat ook doet.
Kaart overgestapte spelers:
showmap.php

Kortom, naar mijn mening dus ideaal voor .Kiwi om dan achter de afspraak te verschuilen, terwijl eenieder weet dat de overstappen vanuit HRS naar |DT| op geen enkele manier van invloed waren op .Kiwi
Dit doordat simpelweg hun erg ver van Kiwi weg liggen, en tevens hun al glad niet eens aangevallen werden door jullie.

Het is doordat de accounts toen ze in |DT| kwamen (met igv Corax een nieuwe speler erop) en begonnen Koekje aan te vallen,
.Kiwi het ideaal zo kon brengen dat het oud HRS spelers waren en ze daarom aangevallen worden.

Terwijl zelfs elke blinde kan zien, het puur is voor het profijt van koekje dat die spelers plots aangevallen werden door .Kiwi en totaal niet voor .Kiwi zelf.

Kortom,
.Kiwi kiest er dus bewust voor om een BG aan te vallen ten gunste van de andere BG die op dat moment wat belangrijker is voor hun.
en als smoes zichzelf te verschuilen achter een bepaalde afspraak die in dit geval niet eens aan de orde hoort te zijn, gezien de opnames van de oud HRS spelers niet eens in de buurt liggen van .Kiwi

Hoe dan ook,
voor mij allemaal Prima, op die manier is het ook begrijpelijker dat jullie dus een BG hebben met koekje,
.Kiwi en koekje matchen wel bij elkaar, beiden hebben door de geschiedenis heen duidelijk aangegeven op een nogal vreemde manier om te gaan met BG-schappen.

Hoop dan ook dat jullie samen gelukkig worden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wij hadden het allang gehad dat ex-HRS zou worden blijven aangevallen, maakt niet uit waar ze heen gingen. Dat jullie het toch doen is jullie probleem, maar die spelers waren voor ons niet |DT| maar nog steeds HRS.
 

DeletedUser19792

Guest
Wij hadden het allang gehad dat ex-HRS zou worden blijven aangevallen, maakt niet uit waar ze heen gingen. Dat jullie het toch doen is jullie probleem, maar die spelers waren voor ons niet |DT| maar nog steeds HRS.

Nogmaals, geen enkele van de overgestapte spelers werd uberhaupt aangevallen door .Kiwi.
sommigen waren zelfs zonder ook maar 1 incomming een maand lang stamloos.

Heb er daar dan ook allemaal rekening mee gehouden omtrent hun overstappen.

pas toen ze in |DT| kwamen en koekje aan gingen vallen..
werden ze `plotseling` aangevallen door .Kiwi.. met een redenatie dat dat was doordat ze oud HRS spelers waren..
Terwijl iedereen kan zien, zeker nu met de kaart die ik heb toegevoegd, het puur was voor Koekje te ondersteunen tegen |DT| en in geen enkele vorm te maken had met HRS.

Dus.. lieve schat, je redenatie dat ze zouden blijven aangevallen worden raakt kant noch wal,
gezien ze al glad niet eens aangevallen werden.

Toch vreemd.. dat een BG dan plots beslist ze wel aan te vallen zodra ze opgenomen worden in de stam van een Bondgenoot.

Dus weederom, geeft het maar weer eens aan, hoe goed en Loyaal jullie omgaan met BG-Schappen.

.Kiwi en Koekje zijn daarom dan ook de perfecte match met elkaar ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Hoe ver gaan we terug?
PARA had het een jaar geleden over iedereen tegen HRS te krijgen en dan gaat hij een BG aan met HRS.
Zonder koekje hadden wij gewonnen van HRS 1 tegen 1 in het begin van de oorlog.
En zoals ik al zei, wij konden de BG lang geleden verbreken maar hebben dat niet gedaan.
En is het gek dat wij niet willen dat onze vijanden overlopen naar een BG?
Wat zouden jullie doen als wij de koekje leden aan jullie grens hadden opgenomen?...

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet? Wat hebben jullie ons dan geflikt? Ik denk dat DT het eerlijker speelt dan dat jullie gedaan hebben. Koekje van eigen deeg zal ik het maar noemen.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig blijf ik nog altijd een lieve schat bij iedereen :)
En spelers als corax-s zijn daarvoor allang aangevallen door .Kiwi en daarna gingen we door op andere targets.

En wat wij NUTS! hebben geflikt? Jullie lagen al die tijd met MIB in conflict en ik heb zoveel keer geprobeerd jullie bij elkaar te krijgen. Daarna gingen jullie een BG (Volgens mij? kan ook NAP zijn) met HRS.
Jullie gingen naar HRS, daarna hadden wij niet veel keuze meer hè ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Gelukkig blijf ik nog altijd een lieve schat bij iedereen :)
En spelers als corax-s zijn daarvoor allang aangevallen door .Kiwi en daarna gingen we door op andere targets.

En wat wij NUTS! hebben geflikt? Jullie lagen al die tijd met MIB in conflict en ik heb zoveel keer geprobeerd jullie bij elkaar te krijgen. Daarna gingen jullie een BG (Volgens mij? kan ook NAP zijn) met HRS.
Jullie gingen naar HRS, daarna hadden wij niet veel keuze meer hè ;)

Ja, nadat jullie ineens vriendjes werden met onze vijand...en niet voordat....nu draai je wel de boel een beetje om. Ik bewaar alle correspondentie, dus ook die van die tijd.
 

DeletedUser

Guest
Jullie wilden op HRS gaan en MIB toen ook --> de vijand van mijn vijand is mijn vriend. Dat jullie het dan niet kunnen vinden is niet mijn fout maar ligt bij NUTS! en MIB.
Jullie hadden een gemeenschappelijke vijand maar wilden liever op elkaar gaan.
 

DeletedUser17472

Guest
Dag Frank1216......krijgt Para nu ook nog een reactie van je, dan zijn we terug ontopic. Ik gaf enkel aan dat jullie ook geen zuivere koffie spelen. Wat dat betreft passen MIB en .Kiwi goed bijelkaar.......koekje erbij??
 

DeletedUser

Guest
Ik reageerde al op PARA.
En ik leg net uit hoe het niet aan .Kiwi ligt maar aan jullie en dan spelen wij geen zuiver koffie? Maak het nog geloofwaardiger ;)
 

DeletedUser

Guest
op corax-s was al eerder een gezamelijke actie gelopen met .kiwi en koekje. Dat dit toevallig een tijdje nogal stil gelegen heeft vanuit .kiwi is gewoon een kwestie van de aandacht even ergens anders op te zetten.
En je kan wel zeggen dat DT niet in de buurt van .kiwi heeft gerecruit, maar het DT-gebied is na die bewuste recruits toch in elk geval een continent of 2 opgeschoven richting .kiwi.

Misschien hadden jullie gehoopt om koekje helemaal in te sluiten en tegelijkertijd toch uit de buurt van .kiwi te blijven. Maar blijkbaar hebben jullie je daar dan net iets te ver in geriskeerd;)
 

DeletedUser17472

Guest
Ik reageerde al op PARA.
En ik leg net uit hoe het niet aan .Kiwi ligt maar aan jullie en dan spelen wij geen zuiver koffie? Maak het nog geloofwaardiger ;)

Ik laat het aan de individuen over wie ze geloven......eerlijkheid duurt het langst en zal altijd overwinnen.
 

DeletedUser17472

Guest
Jouw woorden.... die ik niet geloof en met mij meerdere niet...moet ik hier pm's neer gaan zetten om iedereen te overtuigen? Val je meteen door de mand.
 

DeletedUser19792

Guest
op corax-s was al eerder een gezamelijke actie gelopen met .kiwi en koekje. Dat dit toevallig een tijdje nogal stil gelegen heeft vanuit .kiwi is gewoon een kwestie van de aandacht even ergens anders op te zetten.
En je kan wel zeggen dat DT niet in de buurt van .kiwi heeft gerecruit, maar het DT-gebied is na die bewuste recruits toch in elk geval een continent of 2 opgeschoven richting .kiwi.

Misschien hadden jullie gehoopt om koekje helemaal in te sluiten en tegelijkertijd toch uit de buurt van .kiwi te blijven. Maar blijkbaar hebben jullie je daar dan net iets te ver in geriskeerd;)

Het Feit je aangeeft dat wij 2 Continenten zijn opgeschoven naar .Kiwi,
wilt alleen maar aangeven en versterken dat .Kiwi dus op een hele andere manier omgaat met de BG dan dat wij dat zien.

Want wat je nu suggereert,...
is dat het als gevaar zou zijn voor .Kiwi dat wij dat doen... ondanks er nog 2 Continenten overblijven tussen |DT| en .Kiwi..
Iets wat al glad niet eens aan de orde zou horen te zijn, gezien we namelijk BG waren..

Dus waarom zou 2 continenten opschuiven richting je BG terwijl je er 2 continenten tussenhoud.. een nadelig iets zijn??
Alleen al die vorm van gedachtegang.. geeft eigenlijk al genoeg aan.

Namelijk.. dat er tijdens de BG al negatief werd aangekeken ten opzichte van |DT|.
En dus .Kiwi met tegenzin een BG in stand hield, vanwege vroegere praktijken, terwijl ze het liefst van de BG afwilden.

En dan nog niet het Lef hebben dan gewoon de BG op voorhand te beeindigen?
omdat het dat bang is om zijn geloofwaardigheid te verliezen, ten opzichte van de rest van W5, terwijl .Kiwi maar al te graag deze beslissing wilde nemen?

Gelukkig (voor jullie dus ook) kan ik namens Dominus Truncus wel gewoon dat soort beslissingen nemen, en neem ik die ook gewoon..
Daarom wij een BG afketsen, doordat ik vind, je in geen enkele vorm dan ook een BG aan kan gaan aanvallen... en ik dit dus ook niet accepteer.
ZEKER gezien het Formaat waar wij als Enige Stam toendertijd na de Backstab van koekje ten opzichte van Kiwi gewoon voor Kiwi Kozen, doordat wij vonden.. dat .Kiwi behoorlijk werd benadeeld ten onrechte wat hun toen aan het begin van de oorlog was aangedaan door Koekje.

Echter Jammer, dat de nieuwe Stamleiding van .Kiwi dat allemaal niet heeft mee gemaakt, want als hun waren gebleven, was uberhaupt een BG tussen Koekje en Kiwi ondenkbaar geweest.

Jullie kunnen kleppen wat jullie willen, maar een BG gaat normaal gesproken niet zijn BG aanvallen doordat die BG leden opneemt van je oude vijand die VER uit de buurt van je grens liggen.
En dat al helemaal niet zonder normaal overleg.

Het Feit dat .Kiwi Leden al eerder |DT| Leden heeft aangevallen terwijl de BG er nog was... was al vreemd..
Echter toen .kiwi daar de mogelijkheid zag om hun aanvallen op hun BONDGENOOT die al vaker voorkwamen nu Eindelijk te denken verantwoorden, dmv dat het oud HRS Leden zouden zijn... (dit Terwijl die Spelers Mijlen ver van .Kiwi lagen, niet eens aangevallen werden door hen) geeft voor mij genoeg aan.

.Kiwi en koekje kunnen elkaar de hand schudden omtrent het zijn van een onbetrouwbare BG,
Daar.. waar Koekje toendertijd Kiwi een Enorme Klap toedeelde door hun verraad (nu alweer vergeten doordat de nieuwe Leiding van Kiwi dat niet heeft meegemaakt).
Is het nu dus ook Kiwi wat ten eerste toen, plots een BG aanging met de gezamenlijke vijand (koekje)
En nu nog als schep erboven op zelfs zijn BG met |DT| zover wegzet... het koekje... jullie Grootste Backstabber uit de geschiedenis van Kiwi... boven |DT| zet.

Allemaal Prima Luitjes,
maar Ben blij ik namens Dominus Truncus nog wel altijd in de spiegel kan kijken,
daar waar jullie gefaald hebben in BG schap, Heeft |DT| nog wel altijd zijn waarde kwa openheid en eerlijkheid kunnen behouden.

Ps,
Bij deze Verklaar ik dus ook Direct de oorlog aan .Kiwi vanuit |DT|.


Naast alle onrecht die jullie hebben doorgevoerd, en jullie het durven te uitvoeren dat .kiwi leden mij in persoon gewoon al aanvallen aan het sturen zijn..
TERWIJL... IKZELF IN PERSOON... Er Toendertijd voor heb gezorgd dat Kiwi overeind is kunnen blijven (ja.. VOOR jouw tijd Frank)...

is voor mij de allerlaagste vorm van Stambeleid..
wat gaat resulteren in maar 1 ding.. en dat is de vernietiging van .Kiwi,
We hebben met |DT| door de jaren heen 14 stammen vernietigd en daar zullen jullie samen met koekje nummer 15 en 16 gaan worden.

Succes met jullie arogantie zoals .Kiwi die ook had na zijn Fusie met .fall
waarvan ze met hangende pootjes geleerd hebben, duidelijk nu, dat de nieuw stamleiding van .Kiwi dat niet meer weet..
Niet erg.... Jullie zullen er vanzelf wel aan worden herinnerd.

Dominus Truncus verklaard bij deze in alle vormen denkbaar de Oorlog aan .Kiwi!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
waauw, nu ben je toch zelf enorm arrogant hoor...
Je mag dan mss wel de oudste leider zijn, maar dat betekent niet dat je koekje en .kiwi gaat verslaan.
Trouwens, je bent ook nogal ferm aan het overdrijven hé. Op je kaartje is te zien dat er nog geen heel continent tussen .kiwi en koekje zit. Ik weet trouwens niet waar je het haalt, maar ondertussen grenzen beide al tegen elkaar op sommige plaatsen.
En jawel, door dichterbij te groeien, zette je .kiwi in de problemen. Ten eerste werd tussen koekje en .kiwi eerder al overeengekomen dat HRS leden vijand bleven. Als jullie dan denken om van je BG .kiwi te profiteren om een vrijgeleide te krijgen op koekje, een andere BG van .kiwi, dan is dat jullie probleem.
Je probeert al tijden Koekje en .kiwi tegen elkaar op te zetten. Daar is je vorige post maar al te duidelijk in, en dat is niet je eerste post die je zo opstelt. En dat heb je ook geprobeerd door Koekje in te sluiten, gebruik makende van jullie BG met .kiwi.
Hoeveel die BG nog waard was, heb ik geen idee van, maar het is duidelijk dat jullie er als enige voordeel uit haalden, en er bovendien enorm van hebben proberen te profiteren.
Een BG-schap kan niet van één kant komen hé, want zeg nu zelf, wat is het laatste wat jullie voor .kiwi gedaan hebben?
Bovendien erg zwak hoe je steeds opnieuw probeert ons tegen elkaar op te zetten. Lijkt me niet meer dan een wanhoopspoging. Maar de merendeel van de huidige leiding binnen .kiwi heeft wel degelijk de gebeurtenissen van anderhalf jaar geleden meegemaakt. Ik weet niet of je dat snapt lieve para, maar dat is ondertussen al in een ver verleden. Veel is veranderd in die tijd en net zoals je ervan overtuigd bent dat je .kiwi en koekje gaat verslaan net zoals die andere stammetjes, ga je moeten inzien dat goeie tijden gewoon voorbij gaan als je er niets voor doet.
 
Bovenaan