|DT| vs Koekje&Co

DeletedUser

Guest
Het is nochtans al uitgelegd op de vorige pagina, lees nog eens trug :)

Nogmaals voor hem:

"Voor zover ik weet was het een ex-FFFL lid die dat deed en die is gestopt toen ik het vroeg, dat was opgelost en dus ook geen enkele reden voor het verbreken van de BG (voor wat PARA mij heeft verteld).
En wij hoeven niet alleen maar ex-HRS aan te vallen, alle niet BG's vallen wij aan "


Misschien begrijpt hij het nu.
 

DeletedUser

Guest
Ach Kiwi. draait z'n kont zodra het elders beter gaat, in de tijd van Koekje vs. Kiwi heb ik er nog dagenlang VV zitten draaien voor remco070 onder andere tegen onze frigobox etc, toen konden jullie de dankbaarheid niet op voor DT, maar op het moment dat het erg moeilijk ging, hebben jullie gewoon lekker BG met koekje gemaakt waardoor de rollen omdraaiden. Als iemand de val van HRS -naast de interne problemen- mag claimen is dat Koekje en niet Kiwi. Kiwi zat op een moment even hard in de put als HRS dat zat vlak voor de val, maar zij hebben een andere oplossing gezocht. Als Koekje helemaal neutraal was geweest in deze oorlog bestond .Kiwi al lang niet meer.

-Mijn mening, en ja ik speel hier al maand of 3 niet meer en nog langer niet actief-

(wauw, ik ben ex-DT'er en heb meer respect voor koekje dan voor kiwi momenteel xD. Vreemd)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser43670

Guest
Nogmaals voor hem:

"Voor zover ik weet was het een ex-FFFL lid die dat deed en die is gestopt toen ik het vroeg, dat was opgelost en dus ook geen enkele reden voor het verbreken van de BG (voor wat PARA mij heeft verteld).
En wij hoeven niet alleen maar ex-HRS aan te vallen, alle niet BG's vallen wij aan "


Misschien begrijpt hij het nu.

Ik vond het al duidelijk genoeg, misschien nog eens uitleggen dat ik de enige was die zimbit aanviel ten tijde van de BG?
 

DeletedUser

Guest
Ja frank, dan moet je miss je leden leren wat dat blauwe op de kaart betekent?
Das toch van de gekke dat je een bg zomaar aanvalt, maakt niks uit of dat je een ex-fffler bent of niet. Ik zie sowieso niet waarom je clears naar de andere kant van de wereld zou sturen, maargoed.
 

DeletedUser43670

Guest
Ja frank, dan moet je miss je leden leren wat dat blauwe op de kaart betekent?
Das toch van de gekke dat je een bg zomaar aanvalt, maakt niks uit of dat je een ex-fffler bent of niet. Ik zie sowieso niet waarom je clears naar de andere kant van de wereld zou sturen, maargoed.

Ik weet heus wel wat dat blauwe betekent. Maar migulio heeft me toch overtuigd. Ik vond het niet echt eerlijk dat die BG met |DT| er nog was (al snap ik de motivatie wel) en ik heb nooit iets te maken gehad met |DT|.

Het punt echter is dat PARA dit blijkbaar geen reden vond om de BG te verbreken (is ook te merken aangezien de BG na mijn aanvallen nog een tijdje bleef bestaan), dus wat zit je nu te zeggen dat de BG daarom verbroken werd?
 

DeletedUser

Guest
Nee, klopt das idd niet de laatste druppel geweest maar als jullie toch al zo makkelijk met bg's omgaan, stelt het dreigement van 'als jullie hrs-ers opnemen, vallen we die gewoon aan' niet zo gek meer voor of wel? Doen jullie toch niet zo moeilijk over :')
 

DeletedUser

Guest
Ja van c98 naar c71 voor een bg? Dan moet je wel een enorm clear overschot hebben wil je dat doen XD

Je kent migulio toch, hij jankt je oren eraf tot 'ie hulp krijgt, alleen kan die niet veel. Of toch de mig waar ik ooit tegen heb gespeeld.
 

DeletedUser43670

Guest
Nee, klopt das idd niet de laatste druppel geweest maar als jullie toch al zo makkelijk met bg's omgaan, stelt het dreigement van 'als jullie hrs-ers opnemen, vallen we die gewoon aan' niet zo gek meer voor of wel? Doen jullie toch niet zo moeilijk over :')

Ok, ik leg het nog eens uit. Die actie was ik, SOLO. Je kan dus niet zeggen dat .Kiwi hiervoor verantwoordelijk is, ik neem alle verantwoordelijkheid op mij.

Daarbij is het ontzettend logisch dat je die mensen gewoon blijft aanvallen. Jullie hebben nu al denk ik 6 ex-HRS'ers aangenomen, samen goed voor meer dan 130M punten, geen enkele stam zou de aanvallen gestopt hebben.

Is wel makkelijk : ' Ik ga naar |DT|, dan kan .Kiwi me niet meer aanvallen, volgen jullie ook? '. Nee dus.

En ja, ik had inderdaad een overschot aan clears toen :)
 

DeletedUser

Guest
Kerel, het spel heet tribalwars. Niet losse-spelers-wars, meer woorden ga ik er denk ik niet aan vuil maken :rolleyes:
 

DeletedUser43670

Guest
Kerel, het spel heet tribalwars. Niet losse-spelers-wars, meer woorden ga ik er denk ik niet aan vuil maken :rolleyes:

Lijkt me ook beter.
Heb toch trouwens net gezegd dat ik de verantwoordelijkheid op mij neem?
Wil je excuses horen? Sorry, maar dat krijg je nu echt niet :D.
Was het proper? Nee, niet echt.

Do I care? Nee, niet echt. Ik vond de BG zever.
 

DeletedUser

Guest
Je kan wel de schuld op je nemen en zeggen dat het een solo-actie is, maar geen twijfel mogelijk dat smid daarvan al op de hoogte was voor je stuurde. Je werd pas op de vingers getikt toen PARA het zei.

En dat je de BG zever vond is begrijpelijk, jij bent nieuw in Kiwi en houdt geen rekening met het verleden.
En nu Kiwi er goed voorstaat kunnen zij het zich permitteren dat ook niet te doen.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me ook beter.
Heb toch trouwens net gezegd dat ik de verantwoordelijkheid op mij neem?
Wil je excuses horen? Sorry, maar dat krijg je nu echt niet :D.
Was het proper? Nee, niet echt.

Do I care? Nee, niet echt. Ik vond de BG zever.

Volgens mij heb ik net ook al gezegd dat het tribalwars heet? En geen losse spelers die ieder voor zich spelen-wars? of moet ik ook nog uitleggen wat tribal betekent? En dan miss ook maar meteen wat al die kleurtjes op je kaart nou eigenlijk betekenen?
 

DeletedUser43670

Guest
Je kan wel de schuld op je nemen en zeggen dat het een solo-actie is, maar geen twijfel mogelijk dat smid daarvan al op de hoogte was voor je stuurde. Je werd pas op de vingers getikt toen PARA het zei.

En dat je de BG zever vond is begrijpelijk, jij bent nieuw in Kiwi en houdt geen rekening met het verleden.
En nu Kiwi er goed voorstaat kunnen zij het zich permitteren dat ook niet te doen.

Ik weet niet zeker of smid al dan niet op de hoogte was, kan zijn, weet ik niet.
De coördinaten werden als ik me niet vergis via PM doorgestuurd door migulio.

Volgens mij heb ik net ook al gezegd dat het tribalwars heet? En geen losse spelers die ieder voor zich spelen-wars? of moet ik ook nog uitleggen wat tribal betekent? En dan miss ook maar meteen wat al die kleurtjes op je kaart nou eigenlijk betekenen?

Ik zeg toch net dat het niet proper was?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb ik net ook al gezegd dat het tribalwars heet? En geen losse spelers die ieder voor zich spelen-wars? of moet ik ook nog uitleggen wat tribal betekent? En dan miss ook maar meteen wat al die kleurtjes op je kaart nou eigenlijk betekenen?

Laat het gana merijn, hij zegt zelf dat ie het voor migulio deed. 0% kans dat migulio hem direct gePMt heeft, dus stond het op het BG forum bij .Kiwi. Heel .Kiwi wist ervan, maar het werd pas een probleem zodra PARA er iets van zei. ;)

EDIT: Jij bent ex-FFFL en bent toch nooit rechtstreeks in contact gekomen met migulio normaal gezien? Het is gewoon bizar onwaarschijnlijk dat hij het jouw vraagt.
 

DeletedUser43670

Guest
Volgens mij heb ik net ook al gezegd dat het tribalwars heet? En geen losse spelers die ieder voor zich spelen-wars? of moet ik ook nog uitleggen wat tribal betekent? En dan miss ook maar meteen wat al die kleurtjes op je kaart nou eigenlijk betekenen?

Laat het gana merijn, hij zegt zelf dat ie het voor migulio deed. 0% kans dat migulio hem direct gePMt heeft, dus stond het op het BG forum bij .Kiwi. Heel .Kiwi wist ervan, maar het werd pas een probleem zodra PARA er iets van zei. ;)

EDIT: Jij bent ex-FFFL en bent toch nooit rechtstreeks in contact gekomen met migulio normaal gezien? Het is gewoon bizar onwaarschijnlijk dat hij het jouw vraagt.

Stond inderdaad op het forum, en vandaar naar PM gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Hoe ver gaan we terug?
PARA had het een jaar geleden over iedereen tegen HRS te krijgen en dan gaat hij een BG aan met HRS.
Zonder koekje hadden wij gewonnen van HRS 1 tegen 1 in het begin van de oorlog.
En zoals ik al zei, wij konden de BG lang geleden verbreken maar hebben dat niet gedaan.
En is het gek dat wij niet willen dat onze vijanden overlopen naar een BG?
Wat zouden jullie doen als wij de koekje leden aan jullie grens hadden opgenomen?...
 
Bovenaan