Raten!

DeletedUser49721

Guest
zie aga meer als een groep vrienden die toevallig allemaal photoshopt
dat we niet zo goed zijn klopt miss maar de hechte band die wij hebben maakt ons de beste en sleept ons door elke tegenslag heen.... ;)

oke dat ik dit nog serieus met een normaal gezichr typ verbaast me :eek: nah maar het is wel zo
 

DeletedUser58520

Guest
zie aga meer als een groep vrienden die toevallig allemaal photoshopt
dat we niet zo goed zijn klopt miss maar de hechte band die wij hebben maakt ons de beste en sleept ons door elke tegenslag heen.... ;)

oke dat ik dit nog serieus met een normaal gezichr typ verbaast me :eek: nah maar het is wel zo

lobbi <3 nohomo
 

DeletedUser

Guest
Moet zeggen dat de band tussen de censor leden ook lekker lopen hoor..
maar het is wel leuk om te zien dat wij als censorship nu ook eens een keer concurrentie voor zijn neus krijgt (A)
 

DeletedUser49721

Guest
Moet zeggen dat de band tussen de censor leden ook lekker lopen hoor..
maar het is wel leuk om te zien dat wij als censorship nu ook eens een keer concurrentie voor zijn neus krijgt (A)

xD eigenlijk mijn eerste reden wilde gwn een leuke babbelgroep hebben die een beetje kan photoshopppen meer niet.... :p
maar eigenlijk moeten wij eens een battle gaan doen..... :eek: eerst onze tagwall daarna kijken we wel verder
 

DeletedUser

Guest
xD eigenlijk mijn eerste reden wilde gwn een leuke babbelgroep hebben die een beetje kan photoshopppen meer niet.... :p
maar eigenlijk moeten wij eens een battle gaan doen..... :eek: eerst onze tagwall daarna kijken we wel verder

Ik vind het best..

Een tagwall van juni of aankomende juli ?
 
Reactiescore
2
Moet zeggen dat de band tussen de censor leden ook lekker lopen hoor..
maar het is wel leuk om te zien dat wij als censorship nu ook eens een keer concurrentie voor zijn neus krijgt (A)

lol serieus karel en ik waren gewoon maar wat aan het fucken man:p
heerlijk hoe je reageerde :eek:

xD eigenlijk mijn eerste reden wilde gwn een leuke babbelgroep hebben die een beetje kan photoshopppen meer niet.... :p
maar eigenlijk moeten wij eens een battle gaan doen..... :eek: eerst onze tagwall daarna kijken we wel verder

Me wants to battle

Ik vind het best..

Een tagwall van juni of aankomende juli ?

Wij moeten ook tagwall maken van deze maand
 

DeletedUser

Guest
lol serieus karel en ik waren gewoon maar wat aan het fucken man:p
heerlijk hoe je reageerde :eek:



Me wants to battle



Wij moeten ook tagwall maken van deze maand

jep battletje
en ja we moeten tagwall

btw phobia is de retard van censor =D
ik hou van je hoor phobia <3 maar anders wordt suki kwaad om me, hij heeft me in bedwang
 

DeletedUser

Guest
en ik dan.. ?

jij bent de stomste leider ooit, eigenlijk willen we je er allemaal uit maar dat gaat niet omdat je de leider bent :'( en we willen niet leaven.dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
 

DeletedUser

Guest
jij bent de stomste leider ooit, eigenlijk willen we je er allemaal uit maar dat gaat niet omdat je de leider bent :'( en we willen niet leaven.dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme
dit is sarcasme

<3
 

DeletedUser48035

Guest
Dit topic effe nieuw leven in blazen :3

Beste Designer: (hier op het forum) AMP, galaxy, platina, phobia
Slechtste Designer: Teveel
Meestbelovende Designer voor de toekomst: SkyRevolution, defxing heeft ook wel potentie imo(na een langere tijd weliswaar), floriemorie, FG, daar kunnen we niet omheen jongus :3
Beste team: Censor
Slechtste team: /
Meestbelovend team voor de toekomst: InCT
Meest overschatte designer: idunno
Meest onderschatte designer: i dunno
Grootste Blunder: i dunno :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste Designer: AMPreuza, .Platina, Re-turned.
Slechtste Designer: Uhhmm, daarvoor raad ik je aan om naar plaatjes-aanvragen te gaan....
Meestbelovende Designer voor de toekomst: Galaxy Inc., Sky, Feel It (<-omdat 'ie met z'n nieuwe tablet geil kan gaan dp'en en al mijn werk op Da zowat faved :p)
Beste team: Censorship.
Slechtste team: AgA
Meestbelovend team voor de toekomst: InCT
Meest overschatte designer: Ozempje, Cv
Meest onderschatte designer: Gamofe
Grootste Blunder: Hmm, ik twijfel tussen La Guerre's 68e en 148e account...
 

DeletedUser58520

Guest
Beste Designer: AMPreuza, .Platina, Re-turned.
Slechtste Designer: Uhhmm, daarvoor raad ik je aan om naar plaatjes-aanvragen te gaan....
Meestbelovende Designer voor de toekomst: Galaxy Inc., Sky, Feel It (<-omdat 'ie met z'n nieuwe tablet geil kan gaan dp'en en al mijn werk op Da zowat faved :p)
Beste team: Censorship.
Slechtste team: AgA
Meestbelovend team voor de toekomst: InCT
Meest overschatte designer: Ozempje, Cv
Meest onderschatte designer: Gamofe
Grootste Blunder: Hmm, ik twijfel tussen La Guerre's 68e en 148e account...

ahaha slechtste team aga, maar wij moeten wel battlen tegen censor omdat jullie bang zijn om af te gaan. how fail.
 
Bovenaan