Het grote W16 praattopic

DeletedUser

Guest
Astra* is idd mijn stam, zit er al sinds de oprichting in wat al een tijdje is..
 

DeletedUser

Guest
Grappig dat al de leden die astra hebben geleaved, mede zijn geleaved door de slechte leiding namenlijk: Totally Spies...

Waf grappig dat ik sinds het begin leider ben, en jij hier niet sinds het begint speelt.
Dus je mag van mij best je mening spuien. Maar zorg dat het onderbouwt is met feiten.

Dus al een tijdje dat er een slechte speler inzit :confused:

Zegt meneer: ik ben niet noob, slechts een beginneling...
 

DeletedUser55242

Guest
Waf grappig dat ik sinds het begin leider ben, en jij hier niet sinds het begint speelt.
Dus je mag van mij best je mening spuien. Maar zorg dat het onderbouwt is met feiten.



Zegt meneer: ik ben niet noob, slechts een beginneling...

Haha, jij komt altijd met zinloze antwoorden af hè ?
Kan je nou nooit iets beter verzinnen ? :eek:
 

DeletedUser58516

Guest
Waf grappig dat ik sinds het begin leider ben, en jij hier niet sinds het begint speelt.
Dus je mag van mij best je mening spuien. Maar zorg dat het onderbouwt is met feiten.



Zegt meneer: ik ben niet noob, slechts een beginneling...

Feit = Slechte leiding , leek me toch duidelijk ..
 

DeletedUser

Guest
Astra* is idd mijn stam, zit er al sinds de oprichting in wat al een tijdje is..

Dat zou je toch niet denken , altijd op de achtergrond :p
Jammer dat er dan niks aan de GAP werd gedaan toen abdelya alleen maar door liep te ratelen over hoe slecht wij wel niet zijn enz.
 

DeletedUser55242

Guest
Dat zou je toch niet denken , altijd op de achtergrond :p
Jammer dat er dan niks aan de GAP werd gedaan toen abdelya alleen maar door liep te ratelen over hoe slecht wij wel niet zijn enz.

Jah, ik heb hem niet gezien toen er gesproken werd met lya hoor ;)
Alleen ik lya, dhbn,its en een paar andere ;)
Hij dus niet...
 

DeletedUser56622

Guest
Volgens mij heeft Hokuz M4 bij slechste leiders gezet @ AF...

Ja alé proficiat, wil je nu een koekje? :)
Hokuz is gewoon eerlijk. Dat is wat hij op dat moment vind. Oké ieder zijn mening, nilva bestaat uit heel wat meer leiders dus is er geen probleem... ;)
 

DeletedUser55242

Guest
Dan heb jij is heel lullig een typefout gemaakt bij het aanmaken van je account.

Wat kom jij nou weer zeveren ? :confused:
Ik zeg het voor de duizendste keer op het af,forum ,..... Dat we vroeger met 3 op het acc. Zaten en dat ik er pas als 3 de bijkwam en dus de naam niet heb gekozen :mad:
 

DeletedUser

Guest
Wat kom jij nou weer zeveren ? :confused:
Ik zeg het voor de duizendste keer op het af,forum ,..... Dat we vroeger met 3 op het acc. Zaten en dat ik er pas als 3 de bijkwam en dus de naam niet heb gekozen :mad:

Jouw forumnaam is Lucas, ik vind dat jij niet moet zeveren als je wordt aangesproken met Lucas i.p.v. Lukas. ;) Verder, Totally spies, slechte leider. Maar Astra* staat nog steeds.
 

DeletedUser55242

Guest
Jouw forumnaam is Lucas, ik vind dat jij niet moet zeveren als je wordt aangesproken met Lucas i.p.v. Lukas. ;) Verder, Totally spies, slechte leider. Maar Astra* staat nog steeds.

Ook heb ik het forumaccount niet aangemaakt ... "meneer die slim wil doen".
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Feit = Slechte leiding , leek me toch duidelijk ..

Verder bestaat onze leiding ook niet uit enkel Robbie&sorry,ik ken robbie al sinds Post en vind hem toch een redelijke goeie leider,maar omdat jullie niet in astra* zitten,weten jullie er nou eens echt geen ene zak over.

Ik twijfel serieus of astra* word weggevaagd door jullie,jullie halen het waarschijnlijk niet in mijn positie,met jullie grote bek etc.
Ja,robbie zeikt veel&zit vaak off-topic te posten,maar wie niet? Dus zwijg nu gewoon over elkaars leiding en bewijs het in-game,dat jullie astra* aankunnen.
En ik bedoel met astra* echt astra*,dus niet y-man of andere Sol leden.
Stelletje faalhazen.:rolleyes:
 
Bovenaan