Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Je moet nogal een goede psycholoog zijn om zo goed de mensen te kennen via het forum :p
Sigmund is that you?

Hij weet niet waar hij het over heeft joh, wss eentje van Crows.

@Idunno, Plague en S.Inc draaien op flop is wel de domste wartaal die ik tot nu toe heb gehoord
 

DeletedUser

Guest
Hij weet niet waar hij het over heeft joh, wss eentje van Crows.

@Idunno, Plague en S.Inc draaien op flop is wel de domste wartaal die ik tot nu toe heb gehoord

Idd.
Ik zie dan eerder Acro. vallen omtrent ligging (en roddels ^^).
 

DeletedUser

Guest
Je moet nogal een goede psycholoog zijn om zo goed de mensen te kennen via het forum :p
Sigmund is that you?

Nope, dit verwacht ik. Ik las vorige week dit forum voor het eerst. En ik was al dat goedkoop gespam beu gezien. Spammen moet kunnen , maar dit was wel buiten proportie.

Maar ik las ook regelmatig posts van mensen die dat gespam beu waren, dus ik probeer 'het niveau' wat te liften en wat meer on topic te blijven.

't Werkt wel wat averechts, ik krijg als reactie alleen maar meer spam :rolleyes: .
 

DeletedUser

Guest
Nope, dit verwacht ik. Ik las vorige week dit forum voor het eerst. En ik was al dat goedkoop gespam beu gezien. Spammen moet kunnen , maar dit was wel buiten proportie.

Maar ik las ook regelmatig posts van mensen die dat gespam beu waren, dus ik probeer 'het niveau' wat te liften en wat meer on topic te blijven.

't Werkt wel wat averechts, ik krijg als reactie alleen maar meer spam :rolleyes: .

Dan blijf je best van het W15 forum weg :p
 

DeletedUser

Guest
Hier vroeg nog iemand naar de floppers dacht ik.. Mijn voorspelling (voordat hier jongetjes beginnen klagen van waarom denk je dat) Ik baseer mijn MENING op mensenkennis, sterkte van spelers, geografische ligging en verhouding met de andere grote stammen.

Blijft top:
-Crows
-NextL
-Sweet

Gaat uitdraaien op een flop
-S.Inc
-Plague
-Herakles

Geen idee
-Acro
-Auch
-Dice

Ik zie dat er spelers geïnteresseerd zijn in onze stam Dice. Aangezien er weinig spelers uit onze stam hier reageren kan ik mij voorstellen dat er vragen zijn over onze kwaliteiten en de ervarenheid van de leiding. Mochten er vragen zijn dan zal ik deze uiteraard beantwoorden.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie S.Inc vallen op de zelfde manier als Select is gevallen op W18 :p De arrogante spelertjes worden gek van elkaar en ze raken de motivatie kwijt en gaan dan dorpen verliezen :p

Omdat deze jongen wat minder spamt dan gewoonlijk , hier ook mijn verklaring:)



Verklaring floppers

S.inc => geografisch te verspreid, veel impulsieve ego's vermoed ik. Gaat meestal gepaard met arrogantie en overmoed, ook niet ideaal. Daar moet niet veel gebeuren om te splitten (tov andere stammen

Plague, Herakles => average lid niet actief genoeg
 

DeletedUser

Guest
Idd.
Ik zie dan eerder Acro. vallen omtrent ligging (en roddels ^^).

Ik zie eerder plague vallen, gezien het verloop van de oorlog met S.Inc tot nu toe. Acro. weet zich tegen Crows in ieder geval prima te weren. Wat betreft het argument over de ligging, daar ben ik wel benieuwd over waar je dat op baseert.

Roddels zijn er overigens over elke stam. Misschien zou je niet alles moeten geloven wat je hoort ;).
 

DeletedUser

Guest
Omdat deze jongen wat minder spamt dan gewoonlijk , hier ook mijn verklaring:)



Verklaring floppers

S.inc => geografisch te verspreid, veel impulsieve ego's vermoed ik. Gaat meestal gepaard met arrogantie en overmoed, ook niet ideaal. Daar moet niet veel gebeuren om te splitten (tov andere stammen

Plague, Herakles => average lid niet actief genoeg

Ik en Arrogant? :(
 

DeletedUser

Guest
Ik zie eerder plague vallen, gezien het verloop van de oorlog met S.Inc tot nu toe. Acro. weet zich tegen Crows in ieder geval prima te weren. Wat betreft het argument over de ligging, daar ben ik wel benieuwd over waar je dat op baseert.

Roddels zijn er overigens over elke stam. Misschien zou je niet alles moeten geloven wat je hoort ;).

Jullie liggen tussen C en S.inc in, twee topstammen waarvan jullie met de een oorlog hebben en met de ander voor zover ik weet ook geen vriendschappelijke banden hebben.
Ook liggen enkele leden afgezonderd.
 

DeletedUser

Guest

De meeste spelers weten dat wij eerst in NF zaten. Deze werd geleid door Sir Love, Sambal Bij en ons Lord Sharow 1 account. Op een gegeven moment opende oriskany een topic om de claims te beperken. Deze discussie werd een hete discussie. Deze discussie werd zelfs zo heet dat Sir Love ingame vol de aanval opende op Oriskany, zijn eigen stamgenoot. Dit gedrag schoot de overige spelers en uiteraard de leiding in het verkeerde keelgat. Je werkt samen met je stamgenoten en valt ze niet aan.

Allen hadden en hebben wij nog steeds het standpunt dat stambelang altijd boven eigen belang gaat. De leiding kon Sir Love niet uit de stam zetten omdat deze stamoprichter was. Het probleem was niet van technische aard want we konden hem zo kicken maar meer een erezaak. Er waren al eerder problemen met Sir Love geweest en hij heeft eerder gedreigd om zijn account op delete te zetten als hij zijn zin niet kreeg. Dit was een hele grote druppel die de emmer deed overlopen.

Je vraag over het profieltekstje van sensatie. Er zijn in de loop der maanden vele problemen geweest met de speler sensatie. Sir Love heeft hem in het verleden altijd de hand boven het hoofd gehouden. Dit tot irritatie van veel stamgenoten. Wij hebben het keer op keer met hem weer geprobeerd en hem steeds weer de kans gegeven zich te bewijzen.

In de nieuwe stam Dico moest iedereen opnieuw solliciteren. Op het forum wordt zoals gewoonlijk een enquete gestart. Geen enkele speler binnen Dice wilde sensatie in de stam hebben. Dat is dan het risico als je vele spelers tegen je in het harnas hebt gewerkt. Zoals zo vaak gaan dan spelers zich afreageren op de boodschapper, in deze wij als leider. Dat is, naast dat hij zich volledig op ons heeft doodgelopen de reden dat er een mooi verhaaltje over ons op zijn profiel staat. Wij kunnen begrijpen dat hij gefrustreerd is door zijn afwijzing. Wij begrijpen ook dat hij ons de schuld daarvan geeft. Echter, wij nemen afstand van de inhoud van zijn teksten op zijn profiel.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie eerder plague vallen, gezien het verloop van de oorlog met S.Inc tot nu toe. Acro. weet zich tegen Crows in ieder geval prima te weren. Wat betreft het argument over de ligging, daar ben ik wel benieuwd over waar je dat op baseert.

Roddels zijn er overigens over elke stam. Misschien zou je niet alles moeten geloven wat je hoort ;).

Crows en Acro is niet eens oorlog, ik zie nergens goeie stats en rapportjes. :p
En Crows kan je ook niet vergelijken met S.Inc, en Acro ook niet met de kwaliteiten die de meeste van Plague bezitten.

Valt me wel tegen dat ik weer tegen FarmAlarm oorlog voer -.-
 

DeletedUser19472

Guest
Ik zie S.Inc vallen op de zelfde manier als Select is gevallen op W18 :p De arrogante spelertjes worden gek van elkaar en ze raken de motivatie kwijt en gaan dan dorpen verliezen :p

select is ook grotendeels gevallen door de spitsing met stam! vind ik
 

DeletedUser51547

Guest
Crows en Acro is niet eens oorlog, ik zie nergens goeie stats en rapportjes. :p
En Crows kan je ook niet vergelijken met S.Inc, en Acro ook niet met de kwaliteiten die de meeste van Plague bezitten.

Valt me wel tegen dat ik weer tegen FarmAlarm oorlog voer -.-

en jij vroeg je af waarom je arrogant was?:rolleyes:
 
Bovenaan