Top & Flop stammen

DeletedUser

Guest
Een probleem dat verholpen kan worden met de juiste instelling (eenmalig) je zorgt er gewoon (door middel van groepsindelingen) voor dat je wat minder fanatiek goudmunten slaat in de dorpen waar nog gebouwen geplaatst moeten worden (bijvoorbeeld door middel van een grondstofbuffer in de groep waar gebouwd moet worden). In een andere groep plaats je de dorpen die volledig uitgebouwd zijn. Zo kan je goudmunten slaan, zonder dat dit ten koste gaat van het uitbouwen van de dorpen. Is een dorp uitgebouwd, dan verplaats je hem van de ene naar de andere groep, en het dorp is vervolgens klaar om goudmunten te maken.

Ervaring bij mij leert; dat ik na het meppen van munten uit de uitgebouwde dorpen er nog 20 tekort kom voor de nieuwe edel, ik als nog ga meppen uit de niet uitgebouwde dorpen ;)

Ik houd het bij me eigen systeem, zo doe ik het al sinds W4 en is in mijn ogen nog steeds beter, overzichtelijker dan die AM.
 

DeletedUser

Guest
ben pas nieuwe op deze wereld en nu vroeg ik me af welke stammmen jullie als topstam zien op deze wereld en welke stammen echt flop zijn op dit moment.
 

DeletedUser

Guest
ben pas nieuwe op deze wereld en nu vroeg ik me af welke stammmen jullie als topstam zien op deze wereld en welke stammen echt flop zijn op dit moment.

Ik voorpsel je dit:
S.inc leden: S.inc is pro en plague is noob
Plague leden: Plague is pro en S.inc is noob
Rest van de wereld: *Zucht* STFU
 

DeletedUser

Guest
ben pas nieuwe op deze wereld en nu vroeg ik me af welke stammmen jullie als topstam zien op deze wereld en welke stammen echt flop zijn op dit moment.

Om samen te vatten

NextL: Hier zitten de echte volwassen toppers denk ik, maar ook veel mindere leden ( je ziet ze niet vaak op dit forum)
S.inc: Pro's , doch pubers over't algemeen (zie je vaak wel op dit forum bijvoorbeeld :eek:, hun vocabulaire bestaat hoofdzakelijk uit het woord n00b)
Sweet: Stuk voor stuk sterke spelers
Crows: stabiele stam, vrij veel leden, waaronder enkele absolute toppers
Dice: agressieve stam ( ODA-geil ), vriendelijke spelers .
Auch! Licht overwicht aan sterke leden, anderen iets minder.

Andere stammen van belang, maar meer 'massastam' allures
-Plague
-Acro
-Herakles
 
Reactiescore
323
Ik zeg dat Plague meer massastam allures heeft dan Sinc/Auch/Sweet/Crows/Dice/Nextl

Ik dacht dat lezen simpel was

Meer massastam is voor mij toch echt +60 leden?
Maar goed, ledenaantal van een stam boeit me niet, als de stam goed draait is het voor mij goed :)

Ow en dat lezen.. ik heb m'n bril niet op :eek::D
 

DeletedUser

Guest
Hier vroeg nog iemand naar de floppers dacht ik.. Mijn voorspelling (voordat hier jongetjes beginnen klagen van waarom denk je dat) Ik baseer mijn MENING op mensenkennis, sterkte van spelers, geografische ligging en verhouding met de andere grote stammen.

Blijft top:
-Crows
-NextL
-Sweet

Gaat uitdraaien op een flop
-S.Inc
-Plague
-Herakles

Geen idee
-Acro
-Auch
-Dice
 

DeletedUser

Guest
Hier vroeg nog iemand naar de floppers dacht ik.. Mijn voorspelling (voordat hier jongetjes beginnen klagen van waarom denk je dat) Ik baseer mijn MENING op mensenkennis, sterkte van spelers, geografische ligging en verhouding met de andere grote stammen.

Blijft top:
-Crows
-NextL
-Sweet

Gaat uitdraaien op een flop
-S.Inc
-Plague
-Herakles

Geen idee
-Acro
-Auch
-Dice

Aan jou naam te zien, snap ik wel wrm je dat zegt. :D
 

DeletedUser

Guest
Je moet nogal een goede psycholoog zijn om zo goed de mensen te kennen via het forum :p
Sigmund is that you?
 

DeletedUser

Guest
Meer massastam is voor mij toch echt +60 leden?
Maar goed, ledenaantal van een stam boeit me niet, als de stam goed draait is het voor mij goed :)

Ow en dat lezen.. ik heb m'n bril niet op :eek::D

Het gaat over 'massastam'ALLURES beste maniac. Hiermee bedoel ik ( en onze taal ) dat plague intrinsiek veel meer kenmerken heeft van een massastam dan Dice etc.
 
Bovenaan