n00b vs. Avalon

DeletedUser

Guest
Waarom verspil je er uberhaupt woorden aan...als JIJ weet dat je gestopt bent, wat maakt het uit dat HIJ denkt dat hij jou ge-edelt heeft..onderschatting kan jou alleen maar ten goede komen mocht hij het op een actieve wereld proberen ;)
 

DeletedUser

Guest
als je op 7 werelden speel dan moet je soms kiezen. ik had daar allang gekozen te stoppen. dus ik snap zijn reaktie niet echt. plus is dit post voor w8 of w9 of waar hij het over heeft en niet over w17 waar we nu spelen

Dit was w18:rolleyes:

+ Wij hadden al 1.5mil acc's en kwam jij daar overal barbjes edelen met je 300/400k:rolleyes:


Cr Het is geen onderschatting hij kan gewoon niet spelen?
Iig niet tactisch:D
 

DeletedUser

Guest
denkt dat ze die paar aanvallen van N00b en natuurlijk het geweldige spel van T-C niet meer aankonden ;)
 

DeletedUser25148

Guest
Dit was w18:rolleyes:

+ Wij hadden al 1.5mil acc's en kwam jij daar overal barbjes edelen met je 300/400k:rolleyes:


Cr Het is geen onderschatting hij kan gewoon niet spelen?
Iig niet tactisch:D



je weet toch zelf wel dat je poep praat jongen, wat intreseert mij jou spel nu toch. nogmaals praat gewoon over het onderwerp waar het over gaat of pleurt gewoon een eind op . jammer dat je niet op w17 zit. hadden we even gezien wat je waard bent,
misschien heeft noob wel een acc over voor je. doe je meteen de stamnaam eer aan
 

DeletedUser25148

Guest
Waarom verspil je er uberhaupt woorden aan...als JIJ weet dat je gestopt bent, wat maakt het uit dat HIJ denkt dat hij jou ge-edelt heeft..onderschatting kan jou alleen maar ten goede komen mocht hij het op een actieve wereld proberen ;)



heb je helemaal gelijk in cornelis.
 

DeletedUser

Guest
-->

Een "stoere en compleet volwassen" post :D
Mensen 'uitschelden' voor kleuters of hem zeggen dat hij niet zo uit de hoogte moet doen is volgens mij iets anders, maar ja - dat ga jij hier toch niet willen toegeven (no offence :D) dus hier houden we het bij. ^^
haha ik zie nu pas dat het dee88 is. die praat pm ook zo stoer maar de daden zijn wat minder. :)
Ik? Stoer in PM's? Ik ben meestal de vriendelijkheid zelve! D:
 

DeletedUser

Guest
Mensen 'uitschelden' voor kleuters of hem zeggen dat hij niet zo uit de hoogte moet doen is volgens mij iets anders, maar ja - dat ga jij hier toch niet willen toegeven (no offence :D) dus hier houden we het bij. ^^

Ik? Stoer in PM's? Ik ben meestal de vriendelijkheid zelve! D:

Lies! Jij bent helemaal nooit vriendelijk, vooral niet tegen mij :(
 

DeletedUser

Guest
Titel Vijand Begin van de oorlog Einde van de oorlog Statistieken Winnaar
Doei Avalon (opgeheven) op 28.07. om 12:16:21 uur op 04.08. om 21:12:47 uur Statistieken tonen Jouw stam


Kort potje.
 

DeletedUser

Guest
je weet toch zelf wel dat je poep praat jongen, wat intreseert mij jou spel nu toch. nogmaals praat gewoon over het onderwerp waar het over gaat of pleurt gewoon een eind op . jammer dat je niet op w17 zit. hadden we even gezien wat je waard bent,
misschien heeft noob wel een acc over voor je. doe je meteen de stamnaam eer aan

4 werelden wordt me iets te veel;)
Je mag ook een account naast mij pakken op w16/w18 of w22;)

Dan praten we wel verder;)

Je bent zo snel al over de zeik.
Hou oud ben je nu?:rolleyes:
 

DeletedUser52711

Guest
4 werelden wordt me iets te veel;)
Je mag ook een account naast mij pakken op w16/w18 of w22;)

Dan praten we wel verder;)

Je bent zo snel al over de zeik.
Hou oud ben je nu?:rolleyes:

Dan help ik Arc* wel (voor 1 keertje dan :$)
 
Bovenaan